2014. május 6., kedd

Sziasztok!

Elősször is bocsi a fura blog névért, de nagyon nehéz kitalálni egyet, mert amiket kigondoltam azok mind foglaltak voltak. De azért hoztam létre a blogot, mert imádom az Így neveld a sárkányodat, aki nem szereti az ne is olvasson tovább aki esetleg még nem látta az feltétlenül nézze meg, mert NAGYON JÓ animációs film.

                    Ez itt Fogatlan az én kedvenc sárkányom.
                                                             Hát nem imádnivaló?!

De még nagyon szeretem Felhőugrót is a 2. részből.

De gifbe még édesebbek:

Azt ne mondjátok, hogy nem édesek!


Hát mára ennyi tudom picit rövid lett, de majd belejövök. :)

15 megjegyzés:

  1. Szia!
    Imádom a sárkányokat!Mindent tudok róluk és tudom a fajták nevét is.De van egy kérdésem:nem tudsz írni egy Nyögdőcös cikket írni mert róla semmit sem tudok csak a képeket.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is Fogi a kedvencem! Cuki és intelligens!

    VálaszTörlés
  3. A blog neve is tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Fogatlan hím vagy nőstény?

    VálaszTörlés
  5. Az én top 10 listámban is benne van Fogatlan
    10.ölvész
    9.rettenetes rém
    8.dörgődob
    7.viharszelő
    6.nyögdöc
    5.gnúvad
    4.sikoltó halál
    3.halál dal(Dead Song)
    2.morajszarv
    1.éjfúrja
    Ja amúgy meg Cujo Queenston téged érjen utol a suttogó halál!!!

    VálaszTörlés
  6. Az én kedvencem is.Írj már a sikoltó halálról is lécci.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van róla cikk 2014.májusában írtam kb. :)

      Törlés
    2. Nekem is tetszik a blog de egy kérdésem van fehőugró milyen fajta?Tudsz róla írni lécci.Melesleg a nevem Csenge

      Törlés
    3. Felhőugró egy Viharszelő. ;) De ha tovább olvasod a blogot meg fogod találni a Viharszrlőről szóló cikket,mert már nagyon régen írtam róla. :)

      Törlés
    4. Köszi meg találtam

      Törlés
  7. Üdv,hol lehet megtalálni a sárkányok osztályozását?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2014 augusztus : Sárkány osztályozások

      Törlés
  8. Nem jó a blog hanem FANTASZTIKUS.:):):):):D:D:D:D

    VálaszTörlés