2016. március 18., péntek

Windgnasher

    Sziasztok Drágáim!

                             


             

Na szóval most éppen informatika órámon írom ezt a cikket úgyhogy, ha nem is lesz túl hosszú akkor is itt voltam és meglephettelek titeket egy új sárkánnyal vagyis inkább régi sárkány csak nevet is kapott úgyhogy lássuk:


A Windgnasher egy (feltételezett) Fürkész osztályú sárkány akit az Így neveld a sárkányodat 2-ben láthattunk. Ezek eléggé feltűnően púpos sárkányok akik a szél segítségével bármilyen illatot megéreznek a sziget világon kívűl és belül is. A Windgnasher-eknek egy külön púp van a hátukon, és az  orrukon. Emellett van egy korona-szerű fodor hátul a fején. A testét borítja duzzanatok borítják egész végig, és a farkát buzogány-szerű bunkósbot ékesíti. Ennek a Fürkész osztályú sárkánynak, a Windgnasher leírása is élénken utal a szaglásra. A név Windgnasher védett Dreamworks által  még az Így neveld a sárkányodat megjelenése előtt, de azt nem tudtuk, melyik sárkány tartozott ehhez a névhez, amíg a  Rise of Berk játék meg nem jelentette ezt a sárkányt ezzel a névvel 2016 márciusában.

Windgnasher










Windgnasher:

Támadás: ismeretlen
Páncél: ismeretlen
Sebesség: ismeretlen
Lopakodás: ismeretlen
Harapóerő: ismeretlen
Méreg: ismeretlen
Lövéskorlát: ismeretlen
Tűzerő: ismeretlen
Tűztípus: ismeretlen
Osztály: Fürkész (tracker)
Jellemző: Púpos hát, tüskézett test, koronás fej, buzogány-bunkósbot szerű farok. Általában Lime zöld, sötétzöld,barna és narancs árnyalatokban fordulnak elő.
Rejtett képesség: Bármilyen illatot kiszagol a szigetvilágon belül és kívül is.

Szóval igen rövidke kis cikk lett, de van egy jó hírem.... kiderült egy másik ismert kinézetű sárkány neve is!


De azt majd csak legközelebb... Addig is a viszont olvasásra! :)

15 megjegyzés:

  1. Új cikk! Nagyon örülök , ha nem is lett hosszú!
    Szia!

    VálaszTörlés
  2. szia, tök jó lett, és végre ismerem egy kicsit ezt a sárkányt is, hiányoltam a 2. rész óta, hogy egy csomó sárkányról semmit nem tudok xd A legtöbbnek még a nevét sem. Szóval köszi! És nagyon elgondolkodtattál, hogy melyik lehet az a másik sárkány, amit említettél xdd

    VálaszTörlés
  3. Őszintén örülök,hogy örültök! ;) És nem sokára a másik sárkány titkaira is fény derül. :D

    VálaszTörlés
  4. Ismert kinézetű..... ajj, most elkezdtem azon agyalni melyikre is gondolhatsz, mert most csak a Windgnasher-t rakták be RoB-ba a HTTYD 2-es fajok közül... :D De ha esetleg a P....le-re gondolsz, az sajnos nem HTTYD 2-es :/ (és egy érdekes tény : bár csak most lett biztos hogy az a sárki a Windgnasher, már 2014 óta nagyon sokan biztosak voltak benne hogy ő az)

    VálaszTörlés
  5. Igen azt hiszem őt kérdezted a múltkor csak akkor még nem volt neve. :)

    VálaszTörlés
  6. Érdekes egy sárkány annyi szent , mellesleg jó , hogy újra tudsz blogolni ha néha még telóról is és jó lett a cikk :"D.

    VálaszTörlés
  7. Meglepően hamar jött az új cikk. Ami nem baj! Hisz egy újabb sárkányt ismertünk meg kicsit közelebbről. És az, hogy lesz még egy, mikor az előző cikkben egészen mást írtál. De az csak jó, hogy végül nem úgy alakult. Az meg, hogy rövid, ne aggasszon nem az a lényeg :) Csak hogy írsz nekünk valamit :)

    VálaszTörlés
  8. Szia várom már az új cikkeket de majd figyelmeztetetsz minket ha közeledni fog a sárkányok irány az ismeretlen többi része magyarul. És tényleg tudsz valami újat a httyd 3-al kapcsolatban? Majd írjál róla cikket vagy ha gondolod akkor nekem E-Mailre :D Tudom mit gondolsz nem e vagyok kicsit önző. Na de ha gondolod akkor az E-Mailom dominik.r03@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Várom már a kövi cikked, ez is jó lett :) mint ahogy azt már megszokhattuk. Remélem nemsokára jön a következő sárkány, kíváncsi vagyok melyik lesz. Nekem is volt RoB-em de sajnos a telefonom önállósította magát és letörölte :(

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Na akkor úgy látom hogy sajnos nem ment el a komment amit egy perce irtam úgyhogy megírom még egyszer aszt szeretném kérni hogy írjál még valamit az új sárkányokról amiket felfedeztek a sorozatban. Nagyon örülnék neki mert 1 csomó van belőllük és te sok mindent meg figyelsz (amit mi nem mindíg) és tudsz írni róluk. Ha nem tudod mivel kezdeni szerintem kezd azokkal amikre nagyobb hangsúlyozta esett (ostorcsatt , végzet dala meg a földrengető rémség. Amúgy ha még nem nézted akkor szerintem nézd meg a dragons race tó the edge második sériáját is. Nagyon jó és a dragons race the edge 3 sériáját aj lesz több éjfúria vagy legalább is a szigetüket valószínűleg megtalálják ( itt 1 link ennek a rész végének nézd meg ha még nem láttad perc 18 másodperc 34
    https://m.youtube.com/watch?v=8Cg-ky7SHRA
    Na itt van jóll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Már van cikk az Ostorcsattról,Végzet dalról valamint Földrengető rémségeől és a Hólidércről is csak kicsit a régebbi cikkkeknél vannak ,valamint örülök,hogy mondod ,mert át kéne néznem őket,hátha azóta többet tudok,mint amit leírtam a cikkekben. A 3. Évad második felét nemrég láttam úgy 2 hete ,maratonba megnéztem mind a 13 részt,és nagyon élvezetesnek voltak! Imádtam! :D De azért köszönöm a megjegyzést és majd tervezek egy cikket a 3. Évad második feléről ,az új nevű beígért sárkány pedig holnap érkezik is majd szintén informatika órán megírom. ;)

      Törlés
    2. aszt a linket várom már és amúgy bocs csak nem láttam azokat a sárkányokat. Még megnézek pár dolgot itt hogy írtál e róluk (már ha észre veszem) és szóllok ha találnék valamit amit nem írtál. Amúgy én nagyon várom a kovetkezó évadot mert nagy eséjel lesz tobb éjfúria csak kár hogy elveszett a sárkányszem :(

      Törlés
    3. Tudom kicsit sokat írok hogy mi nincsen még írva de én úgy láttam hogy kihagyták 1 sárkány lovast aki az első és a harmadik évadban van és mindkettőben 2 szer (én a másik felét a dragons race to the edge- nek a 4edik év adnak veszem) ha még nem találtad ki kire gondolok akkor elárulom hogy Hangára gondolok (mondjuk elég furcs szerintem hogy mindig a 10 és a 11 edik részt kapja meg :D de persze a 4- évadban sokat lesz

      Törlés