2015. szeptember 20., vasárnap

Moldruffle

                                              De jó újra veletek! Nagy ölelés!

Jó-jó visszaveszek magamból mielőtt megfulladtok.... :D
Na szóval igen már legalább 2 hete nem volt cikk ez biztos feltűnt nektek de, mint mindig most is kidumálom magam.... ;D Az a nagy harci helyzet,hogy amilyen ügyes vagyok megfáztam a múlthéten és még csak most kászálódok ki a betegségből és most vettem erőt magamon a cikk íráshoz. Hiszen nem csinálhatom azt, hogy sárkányok nélkül hagylak titeket több mint 2 hétig! Hát ez nagyon nem lenne szép tőlem. A másik ok pedig az,hogy semmi új hír nincs sem a 3. évad második feléről sem pedig a 3. filmről így decemberig (azaz addig amíg ki nem adják a 3. évad második felét) addig ki kell húznunk a sárkányokkal amikből már nem maradt olyan sok, hogy minden héten mondjuk 2 cikket írhatnék belőlük így spórolni kell ami akárhogy nézzük nem fair!

(Igen jól csinálod Asztrid tökéletesen bemutattad hogyan kell duzzogni emiatt. Tessék szépen utána csinálni! :D )

A mai elemezendő sárkányunk a Moldruffle!

Szintén csak úgy mint a Mudraker-nél School of Dragons-os sárkányról beszélünk. Első ránézésre nagyon hasonlít a két sárkány ahogy a nevük is. Igazándiból fej-,test,szárny-formájuk teljesen ugyanolyan csak színezésben vagy mintákban térnek el fejükön a szembetűnő különbség az,hogy a Moldruffle sok szarvval rendelkezik amelyek koronaként díszítik fejét míg a Mudraker-nek 2 Zablaagyar szerű szarva van orrán egy hatalmas a Moldruffle szarvánál nagyobb helyezkedik el. Valamint a Moldruffle-nek Forrkatlan szerű farka van a Mudraker-nek pedig Cipzárhát-szerű.És végül a Mudraker hátát Esőszelő-ére hasonlító vitorla díszíti míg a Moldruffle-nek szimpla kicsi tüskék.Amúgy a Modruffle egy Tüzes osztályú sárkány jellemük eléggé macskaszerű intelligesek és kíváncsi természetük van. Kiváló vadászok gyorsak és mozgékonyak nagyon kitartóak és képesek nagyobb távokat is megtenni. A Moldruffle szarvai furcsa dologra valók senki sem gondolná de ezekkel kommunikál a sárkány rokonaival afféle üzenetet küld. Ő a második sárkány amely macskára hasonlít csak ő nem külsőleg hanem természetileg illetve viselkedésileg. Élőhelye a sivatagok.

Személyiség: Iszonyatosan kitartóak, kiváló vadászok, hatalmas távok megtevésére képesek.

                                                Moldruffle






Moldruffle:

Támadás: ismeretlen

Sebesség: 5

Páncél: ismeretlen

Tűzerő: ismeretlen

Lövéskorlát: ismeretlen

Méreg: ismeretlen

Harapóerő: ismeretlen

Lopakodás: ismeretlen

Osztály: Tüzes

Tűztípus: Hatalmas tűzlabda

Jellemző: Macskaszerű viselkedés, kiváló vadászok,szarvak a fejen.

Rejtett képesség: Képes a szarvaival kommunkiálni, üzenetet küldeni.


Akkor ennyit erről a sárkányról következő cikk ne kérdezzétek fogalmam sincs mikor lesz mint mondtam sajnos spórolnunk kell de szerintem még így se húzzuk ki decemberig szóval még tanakodom akkor mi lesz. De ha bárkinek is van ötlete ennek orvoslására akkor ne habozzon írja le nekem  kommentekbe oda le. :D Na a legközelebbi viszont olvasásra!

36 megjegyzés:

  1. Nos én is náthás vagyok szóval részemről nincs harag. Neken lenne egy olyan ötletem hooogy...csinálhatnál top 5 vagy top 10-et hogy melyik abban a legjobb melyik ebbeb stb... arra az esetre ha elfogynának a sárkányok.Sárkányról annyit hogy macska jellemmel inkább Fogatlant tudom jobban elképzelni mert még nyalakodik is hihi...hát
    Nem tudom mire jó neki mert szőre nincs szóval.. Kívánom hogy jobban legyél ! -meg magamnak is hihi....

    VálaszTörlés
  2. Írhatnál a képekről amit találtam! ;)
    http://nightfurygal.tumblr.com
    :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye nem gond ha ezt közzéteszem a blogomon, ha megjelölöm a forrását?

      Törlés
    2. Mi a neve a blogodnak? :DDD
      Érdekel!!! :-)

      Törlés
    3. Én is felhasználnám, mert:
      1.Nincs cikkötletem,
      2. Spoiler egyik blogon se árt.
      És ezt a blogot megosztanám, ha az író megengedi

      Törlés
    4. http://night-of-the-furies.blogspot.hu/?m=1

      Törlés
    5. Még nincs rajta sok cikk de nem rég keztem és éppen 4 félkész cikkem van de még nem volt időm befejezni őket

      Törlés
    6. Igen ha megjelölitek a forrást nyugodtan bár én bízom bennetek! <3 ^_^

      Törlés
    7. Így megfelel?
      http://fogifury.blogspot.hu/2015/09/race-to-edge-2-fele.html

      Törlés
  3. Szerintem írhatnál véleményt/elemzést a különböző nyelvű szinkronokról. :)

    VálaszTörlés
  4. OMG!!!!!!!!!
    HICCSTRID!!!!!!!!!!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHHHHHHHH
    Valaki pofozzon le!!! XDXDXD
    :DDD

    http://httyd2sunshine.tumblr.com/post/129621694946/ahhh-hiccstrid-look-at-these-photos-from-the

    VálaszTörlés
  5. Vagy írhatnál a sárkányodról

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem hogy Luna sok mindenkit érdekelne de viszont ha elfogynak a sárkányaink ahogy lentebb a többiek is mondták csinálhatunk olyat hogy az e-mail címemre elkülditek a ti sárkányotok képét esetleg pár mondattal jellemeznétek és ha van akkor saját karaktereteket is ez egyáltalán nem rossz ötlet egy játéknak is felfoghatnánk. :D

      Törlés
  6. Szia! Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de szerintem a legutóbb bemutatott két sárkány meglehetősen hasonlít a Snow wraith-ra, lehet gyártani az elméleteket. Bár könnyen lehet, hogy csak arról van szó, hogy túl bonyolult lett volna annyi féle sárkány mozgását meganimálni, így csak színt és szarvakat változtattak. És Astrid Halász véleményét is támogatom :) Vagy egy közvéleménykutatás, kinek milyen sárkánya lenne, és milyen lenne vikingként, vagy hasonló. (Jó, a legutóbbi hülyén hangzik, csak egy elrugaszkodott ötlet volt.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem jutott eszembe, hogy hasonlítanak, de most ahogy mondod/írod igen. Csak a hólidércnek nincs mellső lába. Egy se.

      Törlés
    2. Ez nekem is tetszene !
      Például én is lerajzoltam magam vikingként egy homoklidérccel ( tudom hogy furi de még fegyvert is sikerült csinálnom xD ) Leírhatnánk vagy küldhetnénk be képeket is stb. Ha sok karakter össze gyűlik meglehetne a saját sárkánylovas csapatunk is :D !!

      Törlés
    3. Remek ötletek srácok csak így tovább! Szeretem ha ilyen aktívan együtt működtök! ;)

      Törlés
    4. Csapat munka sárkánylovasok !! Hihi... :D

      Törlés
    5. Akkor itt most valami olyasmi készül, hogy mindenki elképzelné magát, hogy milyen lenne vikingként (tulajdonság alapján?) és milyen sárkánya lenne?

      Törlés
    6. Háát még nem biztos , de szerintem jó ötlet lenne ! :)

      Törlés
    7. Bár nekem már van sárkányom, és hasonlít Lunára;
      http://catfury.blogspot.hu/?m=1

      Törlés
    8. Nekem tetszik az ötlet!
      Készülőben van a cikk rólam és Záporról. :D

      Törlés
  7. Akár már jövő év elején (legjobb esetben), megérkezik hozzánk is a netflix. Ez a sorozatra nézve több előnnyel is jár. Megjelenés után rögtön lehet nézni, és előbb vagy utóbb de szinkront is kap.

    VálaszTörlés
  8. Az nagyon jó :)
    Meg a sárkánylovas-csapat is :D
    Lehetne valahová képet küldeni, vagy hasonló, mit gondoltok? Mármint pl. lerajzolod a szereplőt és a sárkányát, írni róla egy rövid sztorit/bemutatót, kinek a kije, hogy került Berkre, stb.
    Amúgy van valami információ arról, hogy kétezer-tizenhányban jelenik meg a harmadik rész? Csak mert az interneten nézelődve legalább két-három különböző évszámot találtam (angolul és németül is rákerestem).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen a legtávolabbi dátum a jó. 2018. nyara.

      Törlés
    2. Erre azt hiszem nem mondok semmit egyszer már megírtam egy cikkben többször nem vagyok hajlandó elmondani..... (bocsika)

      Törlés
    3. Engem most különös képp annyira nem is izgat a 3. rész mert most itt van az új sori is , de a legnépszerűbb ötlet meg -valósítását kéne kigondolni nem ?
      Mert ha már ennyi embernek tetszik :).

      Törlés
    4. Most itt van a 3. sorozat, de fél év múlva már elég uncsi lesz

      Törlés
  9. Az nagyon jó :)
    Meg a sárkánylovas-csapat is :D
    Lehetne valahová képet küldeni, vagy hasonló, mit gondoltok? Mármint pl. lerajzolod a szereplőt és a sárkányát, írni róla egy rövid sztorit/bemutatót, kinek a kije, hogy került Berkre, stb.
    Amúgy van valami információ arról, hogy kétezer-tizenhányban jelenik meg a harmadik rész? Csak mert az interneten nézelődve legalább két-három különböző évszámot találtam (angolul és németül is rákerestem).

    VálaszTörlés
  10. Engem érdekelne Luna nagyon szép :):)

    VálaszTörlés