2015. október 26., hétfő

Snifflehunch

                                                   Sziasztok!
Nagyon fontos bejelentésem van szóval méltóztassatok rám figyelni:

Pontosan így köszönöm Asztrid. :D Szóval most nyissátok ki a fületeket mert ilyet nem tudom mikor fogtok legközelebb hallani tőlem biztos, hogy nem gyakran fogom mondani de tévedtem....bizony tévedtem nem a Thornridge volt az utolsó sárkányunk nem tudom, hogy a nátha miatt vagy más miatt de nem vettem észre szegény Snifflehunch-ot bár szerintem mostanában kerülhetett be, mert eddig nem láttam és valószínűleg a Rise of Berk frissítés hozta be őt és még egy másikat is. Úgyhogy ma vele fogunk foglalkozni tessék lelkesedni:

 Igen Hablaty köszönjük az illusztrációt szóval igen így gondoltam azt a lelkesedést. ;D

A Snifflehunch egy Fürkész osztályú  sárkány amely először a 2. filmben jelent meg neve pedig a Rise of Berk stratégiai játékból derült ki.Ezek kíváncsi sárkányok nem ismerik a jelentését a személyes térnek! A Snifflehunch-ok jellemzően színes sárkányok, többnyire sárga, narancs sárga, kék és zöld.Az arcuk hasonlít a Robajlóéra, bár kerekebb és kevésbé vastag, tüskéi lekerekítettek és végigfutnak az egész gerincén. Snifflehunch-ok kíváncsi és barátságos sárkányok. Gyakran üdvözlik úgy az új sárkányokat és az embereket, hogy végig szagolgatják őket nagy lelkesedéssel (mert a Snifflehunch-ok így ismerkednek) a második filmben ezt Fogatlan is tapasztalhatta. Bár Snifflehunch-ok ezt jó szándékkal teszik esetenként a sárkányok zavarban érzik magukat tőle pontosan úgy reagálnak erre, mint Fogatlan. A Snifflehunch a negyedik sárkány a filmből aminek a neve csak később derült ki a másik három a Thunderclaw (Dörgőkarom), Windstriker(Szélcsatár) és a Thornridge.

Személyiség: Barátságosak és kíváncsiak sajnos nem ismerik a személyes tér kifejezést.
 





Snifflehunch:

Támadás: ismeretlen

Sebesség: ismeretlen

Páncél: ismeretlen

Tűzerő: ismeretlen

Lövéskorlát: ismeretlen

Méreg: ismeretlen

Harapóerő: ismeretlen

Lopakodás: ismeretlen

Osztály: Fürkész

Tűztípus: Tűz tüsszentés ami szinte semmit nem olvad.

Jellemző: Színes külső (főleg sárga,narancs sárga, zöld és kék),lekerekített tüskék,közepes méret.

Rejtett képesség: ismeretlen

 Ennyit a Snifflehunch-ról legközelebb még mindig nem a színpadi sárkányok jönnek hanem szintén egy 2. filmes sárkány lesz a vendégünk remélem ez is megfelel apropó rendbe raktam a nagyon hangsúlyozom NAGYON régi Sárkány osztályozások című cikket és mostanra minden sárkány faj besorolásra került, ha valamit kihagytam kérlek szóljatok még mindig nem vagyok egészségügyileg a toppon, de igyekszem ahogy tudok. :) A viszont olvasásra!

9 megjegyzés:

  1. Noh cikk egy nagy 5-ös lett mint mindig !
    És ezt a sárkányt nem rég tették be a rise of berk-be ! Öhm... a Fogi popsiját szagolgatóló sárkányról többet nem tudok mondani :| .
    Ha már ott tartunk hogy rise of berk !
    Nem ártana megnézned , bár nem biztos hogy új de be tettek egy sárkány a neve: SHOVELHELM. Noh szóval... Jah. De bocsi ha netán ellőttem valamit. Várom a kövi cikket ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudok a Shovehelm-ről is az lesz a kövi cikkben nyugi. :) Csak ahogy a sárkikat nézegettem valamiért a Snifflehunch-on ragadt meg a szemem. :D

      Törlés
    2. Opsz pont ellődtem a meglepit ! Bocsi ! :\

      Törlés
    3. Fogi *popsiját*? :D a sárkányoknak popsija van?

      Törlés
    4. Jól van na ! De mit mondjak ott szagolta a sárkány micsodáját ? :D XD

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Jó cikk lett! Szerintem olyan kis aranyos ez a sárkány. :3

    VálaszTörlés
  4. Egyett értek veled Dorka Kreisz.:)Cuki:)

    VálaszTörlés