2016. április 1., péntek

Threadtail

       Na sziasztok!

Szóval itt is lennék a mára beígért cikkel, melyben a Threadtail-ről lesz szó, és ugye az előző cikkben azt mondtam, hogy ismert kinézetű, ez a része igaz is viszont az, hogy ennek a szerencsétlennek a neve mikor derült ki azt meg nem mondom ,őszintén nem tudom mivel azt az oldalt amelyik a sárkányokat tartja számon nagyon régen látogattam meg, így legutóbb nekem újnak tűnt ez a Threadtail, mert eddig nem láttam. Minden esetre biztos vannak köztetek olyanok akik ezt tudták és olyanok is akik nem. A cikk első felét informatika órán terveztem megírni viszont nem jött össze.... Nagy vidáman beültem, hogy na majd most megírom ezt a szépséges cikket, de egy valamire nem számítottam....Ugyanis múlt órán olyan feladatot adott amivel én már rég kész voltam és még pár ember, de a csoport nagy része nem fejezte be vagy el sem kezdte, így gondoltam, hogy ők befejezik azt a feladatot én pedig boldogítalak titeket, de ez az elmélet annál a résznél dőlt meg amikor megláttam a feladat mappában 2 új feladatot....
                                             (Nos igen a reakcióm... )
Szóval nem volt sok választásom neki kellett kezdenem a feladatoknak, így nem volt időm a cikkre, ráadásul még a Windows 10 rendszerrel is szenvedtem egy darabig, hát gyerekek nem tudom szebben kifejezni magam az a rendszer egy nagy szar. Még egy ilyen logikátlan,lassú,lefagyós rendszert nem tudtok kitalálni még ,ha akarnátok sem. Nem tudom kik szeretik, de ők biztos nem találkoztak még a hagyományos XP-vel vagy az én személyes kedvencemmel a Windows 7-tel... Na az informatika óráról ennyit. És, ha már úgyis nagyban benne vagyok a panaszkodásban, akkor ez a dolog sem maradhat ki.... Szóval hazajöttem, szépen lenyúltam a húgom gépét amíg nincs itthon, és felmentem a jó kis megbízható sárkányos oldalra ahol múltkor telefonról láttam a Threadtail-t és most gépről is megnéztem, hát nem tudom mióta nem láttam azt az oldalt,de jó régen lehetett,mert az oldalon a számomra legfontosabb dolog eltűnt!
(Pont ugyanígy néztem ki amikor megláttam az oldalt)
 Ugyanis megkerestem a "Dragons" kategóriát szépen rámentem "Toothless" karakterére és az elemzés alatt régebben kiírta az összes másik sárkányt ami a HTTYD témához kapcsolódik és én ezt imádtam, mert szépen végig olvastam és simán ki lehetett szúrni az új sárkányokat, na most ez eltűnt! Kivették, mert újították az oldalt, úgyhogy most cirka 15 percembe került míg megtaláltam ezt a szegény sárkányt ugyanis nem emlékeztem a nevére és így nagyon nehéz bármit is megtalálni egy öreg, lassú gépen ami imád engem felidegesíteni és percenként lefagyni, tényleg "imádom" az életem.....
Na most már azért elkezdem a cikk témáját is:

A Threadtail is a Támadó osztályt képviseli, és ő egy nagyon mérgező hatású sárkány, úgyhogy semmiképp se érintsd meg!!! Ennek a sárkánynak a bőrében méreg buzog ez a titkos fegyvere, ha veszélyben érzi magát. Az egyetlen probléma ezzel a képességével az, hogy a bőre allergiás a méregre! Ezért napjai nagy részét Sárkány bogyó bokrok körül tölti amik enyhítik a viszketését.A Threadtail úgy tűnik, hogy mindig élénk színekben pompázik, mint a világos rózsaszín és lila, sötétkék, világos zöld vagy halvány kék, világos sárga.  Ennek az az oka,vagyis a színes megjelenésének, hogy valószínűleg ugyanaz van nála, mint a nyílméregbéka féléknél, a világos élénk színek figyelmeztetik a ragadozókat a mérgező hatású bőrre. A Threadtail-nek is van egy nagy kerek gallérja a feje hátsó részén, és ezen a fodoron körvonalazott kerek tüskék vannak amik nagyon korona-szerű megjelenést adnak a sárkány fejének, és ugyanaz a fajta tüske látható orrán és a nyakán. A filmben a Threadtail-nek láthatólag a bőre alatt is számos kerek dudor található amik leginkább a béka szemölcsökre hasonlítanak, akár ez is utalhat a mérgező hatásra  vagy ez a tünete az allergiájának amitől viszket a bőre. Test alakját tekintve igen hasonló a Thornridge-éhez, valamint a "School of Dragons" játékban a Hobblegrunt-hoz azaz a Nyögdöc fajhoz a Threadtail-t használták úgyhogy ez igen érdekes, egyesek azt mondták akkor, hogy a Nyögdöc egy nagyobb faj amibe az akkor ismeretlen Threadtail egy alfajként tartozik, mások azt állították, hogy az nem Nyögdöc és csak Gruff tekinthető Nyögdöcnek.

                               Threadtail (Cérnafarok/Fonalfarok)





 Threadtail:

Támadás: ismeretlen

Sebesség: ismeretlen

Lopakodás: ismeretlen

Páncél: ismeretlen

Harapóerő: ismeretlen

Lövéskorlát: ismeretlen

Méreg: ismeretlen

Tűzerő: ismeretlen

Tűztípus: Nem részletezett zöld vagy narancs láng, lila köd.

Osztály: Támadó

Jellemző: Nagy méretű,nagyon élénk színű.

Rejtett képesség: MÉRGEZŐ BŐR!!!

Nos akkor ennyi volt mára, remélem tetszett nektek akkor is, ha esetleg nem volt új számotokra. Következő alkalommal, ha esetleg nem lepnek meg minket új sárkányokkal ,akkor a Sárkányok: Irány az ismeretlen szinkronos változatáról fogunk beszélgetni illetve a 3. évad második feléről, úgyhogy a jövendőbeli 2 cikk elméletben már megvan, gyakorlatilag majd meglesz. Akkor búcsúzom is, ölellek titeket! Majd valamikor újra találkozunk még én sem tudom mikor.....

11 megjegyzés:

  1. Jó lett :D amúgy ha fent lesz neten szinkronosan az irány az ismeretlenbe akkor a következő cikkedben linkelsz egy oldalt ? Ha igen akkor köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már most is ;) itt van én ezen szoktam: http://www.sorozat-barat.club/video/series/1289/Sarkanyok_A_Hibbant-sziget_harcosai_online_sorozat/03_evad
      De Indavideón is fent van. :)

      Törlés
    2. Igazából ha a www.mycarpathians.hu oldalon beregisztrálsz és lehúzott a microtorrentet akkor az első 13 vagy 14 rész ott van és le lehet húzni

      Törlés
  2. Szerintem szokás szerint nagyon jó lett én már várom a következő cikket bár ebbe rakhattál volna valami viccet vagy megtréfállást (mivel április elseje van). Amúgy szerinted mikor jön ki a következő évad legalább angolul? Mert nagyon várom benne hogy: mi lesz a sárkány szemmel, lesz e több éjfúria és hogy a sárkány vadászok el e űzik őket sárkányperemről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszi igyekszem :) másodszor nem vagyok oda a bolondok napjáért felesleges nap és nem nagyon szoktam viccelni sem így ez a nap valahogy nem nekem való... :/ Szerintem vagy 2017 legeleje vagy 2017 nyara nem hiszem,hogy 2016 nyarán kijönne nagyon boldog lennék,de kétlem. Amúgy engem is majd felemészt a kíváncsiság! :D

      Törlés
    2. Igazából én se vagyok már nagyon oda érte ( míg kimentem az osztájból addig terorizálák 1 tollamat meg a tízóraimat) de én is örülnék ha kijönne 2016-ban és láttam ojat is a Facebookon hogy angolul de kijön fél évvel később mint az előző sorozat utolsó részei

      Törlés
  3. Jó lett mint mindig ! Én csak azért szeretem egy kicsit a bolondok napját mert ha az ikrek szeméből nézzük akkor Loky nap ! Engem megleptél mint általában . Bármilyen is lesz a következő cikk már alig várom akárcsak az új irány az ismeretlen részeket is !
    Szia!

    VálaszTörlés
  4. Lenne még 2 kérdésem
    1. Szerinted a gift of the night fury le lesz fordítva magyarra?
    2. Készülsz még valamivel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Szinte biztos vagyok benne,hogy nem. Ha akarták volna már megtették volna....
      2. A kérdést nem igen tudom értelmezni... De 1 vagy 2 cikket még tervezek a blogszülinap előtt. :)

      Törlés