2015. március 5., csütörtök

Windstriker

                                                    Sziasztok Sárkánylovasok!

http://33.media.tumblr.com/3e6ede6f6d6630faf0afdd39fca62924/tumblr_ngdsjhPPOl1tpv8rao1_250.gif
Na ismét itt vagyok egy új sárkánnyal a 2. filmből méghozzá a Windstriker-rel!

Amúgy egy kis infó a sárkány előtt igen ezen a héten újra indult a Sárkányok: A Hibbant-sziget harcosai sorozat a cartoon network-ön minden hétköznap reggel 7:15-kor és hétvégenként dupla részekkel 13:45-től csak mondom azoknak akik esetleg nem olvastak kommenteket az elmúlt 2 hétben. :)

A Windstriker egy Éles osztályba tartozó sárkány amely először a 2. filmben szerepelt de neve a Rise of Berk-ben derűlt ki. Szó szerint ő tele van meleg levegővel ahelyett, hogy légzési tüzet lőnek ők túlhevített erős légáramlatot lőnek amely meghatározza az ellenfeleiket hogy lángokban álljanak. (valami ilyesmi azt a mondatot nem lehetett normálisan lefordítani) Szóval a tűztípusa szuper meleg levegő. Jellemző rá a hosszú nyak és hosszú szarv az orrán és rövid mellsőlábak és végig tüskézett hát.

Személyiség: Ismeretlen

                                                 Windstriker:


Windstriker:

Támadás: Ismeretlen

Sebesség: Ismeretlen

Páncél: Ismeretlen

Tűzerő: Ismeretlen

Lövések száma: Ismeretlen

Méreg:  Ismeretlen

Harapás: Ismeretlen

Lopakodás:
Ismeretlen

Osztály: 
Éles


Tűztípus:  Szuper forró levegő


Rejtett képesség: Ismeretlen


Na akkor ennek a cikknek is vége szakad de egyébként a Windstriker magyar neve valami olyasmi,hogy Szélcsattogtató vagy Szélcsatár.
 Most az egyszer van az, hogy nem tudom miről fogok írni hiszen elfogytak a sárkányok talán még van a Ködszelő (Fogcutter) de róla nem találtam jellemzést de ha fogok akkor leírom szóval nem tudom mikor lesz következő cikk majd kitalálok valamit. :) Addig is sziasztok!

24 megjegyzés:

  1. Hát igen az alapján a mondat alapján tényleg nem elég egyértelmű a dolog.
    Adrienn, ha nem tudsz mit írni,esetleg kölcsönösen segíthetünk egymásnak. Feltéve ha az olvasóidat érdekli egy a 3. film után játszódó (kicsit előre szaladtam) így sárkánymentes történet. Neked lesz cikked, én meg megtudom mit gondolnak róla a sárkányrajongók.
    (De ezt csak felajánlottam, nem kötelező.)

    VálaszTörlés
  2. Meg van egy új zene a harmadik részből asszem azt még nem tárgyaltuk ki XD Ne aggódj szerintem lesz miről írni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik új zene? Mert én csak 3-ról tudok.

      Törlés
    2. Jonh powell-you said everything would be fine elég hivatalosnak tűnik bár nem vagyok benne biztos de ez már az ötödik

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. hát ez a zene nagyon szomorú, főleg ellel a címmel ("azt mondtad, minden rendben lesz"). bár szerintem ezek olyan "kamudalok". a filmesek szoktak ilyet csinálni, hogy kiszivárogtatnak egy csomó zenét évekkel a film előtt, és mindnek olyan a címe, hogy szíved megszakadjon, mint pl a "Thanks Buddy, see you in the Valhalla" - "köszi pajti, találkozunk a Valhallában" John Powell, szintén. Nem hiszem, hogy azt a zenét, ami az egyik főhős állítólagos "halála" alatt játszanának, három évvel a film megjelenése előtt feltennének az internetre... Szóval nagy az esély rá, hogy ezek a zenék benne se lesznek. Szépek, tényleg nagyon szépek, de szerintem ez csak ilyen "szívassuk a rajongókat" dolog.

      Törlés
    5. Igen ezt már egyszer én is elmondtam de lehet hogy nem a blogban hanem máshol de amúgy igazad van a 2. részben is voltak zenék amiket nem használtak fel de amúgy majd kiderűl melyik lesz benne és melyik nem amúgy a dallam alapján rá lehet jönni hogy nem lesz annyira szomorú hiszen az ütem gyorsra vált. :)

      Törlés
    6. Amúgy igen ez a "azt mondtad minden rendben lesz" című dal ez tényleg nem volt még na de majd kivesézzük! :D Meg ebből a címből ítélve biztosan minden jobbra fog fordulni hiszen ez MINDEN filmben így van ebben a DW sem jelenthet kivételt bár a vége igencsak aggasztó mintha csak úgy félbe hagyták volna az egész számot de de ezt majd a cikkben nem itt túl hosszú lenne. :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. "Ez az Éles osztályú ejtőernyős szó szerint tele van forró levegővel! Tűz helyett túlhevített levegőt lő, ami lángokba borítja az ellenfeleit!

    A Windstriker szuper-forró levegőt használ, hogy felerősítse a hőt az ellenfeleit. (what? XD na jó, ezt még én se tudtam rendesen lefordítnai)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Am egy csomó Rise of Berk-es sárkány megjelent a SoD-ban is. Pont ez ne jelenne meg? Hisz az a sivatagi sárkány is megjelent.

    VálaszTörlés
  7. Valami olyasmi a neve hogy Szélszigony, Szélszelő vagy Széltámadó
    De nem annyira vagyok biztos benne! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is széltámadóra tippeltem legelőször, de szélcsatárt jelent :) (google fordító is megmondja xd ez az egyetlen amit windstriker-nek fordít)

      Törlés
  8. Még van sárkány: pl. a Snoggletog szellem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jah, meg kb még 10-11 névtelen faj a 2.filmből

      Törlés
  9. Március 16 tól hétköznapokon már nem lesz sorozat, csak a hétvégi dupla részek maradnak.

    VálaszTörlés
  10. Mondjuk nekem amúgy is jobb hétvégén nézni hiszen kinek van ideje reggel nézni hiszes sajna suli van bár kb 10 percet el tudok csípni az elejéből de ennyi.

    VálaszTörlés
  11. Képzeljétek el, hogy a School of dragons- ban megjelent a Whooly Howl (Gyapjas bömbölő) !!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés