2014. május 11., vasárnap

Forrkatlan

A forrkatlan vízi sárkány ezért nem is nagyon jön ki a szárazföldre mert ha túl sokáig távol van a víztől a teste kiszárad és elpusztul. A Forrkatlanok vizet tárolnak a szájukban amit belül felforralnak és a tűzforró vizet lövik ki ami olyan forró,hogy lehozza a bőrt a csontodról.Akár 5 tonna vízet is képes a hasában tárolni. Hosszú nyakuknak köszönhetően kitudják lőni a vizet, amivel másodpercek alatt el tudnak pusztítani egy egész hajót. Mivel vízi sárkány nem szokott szárazföldön támadni.  Ennek a sárkánynak is van szárnya méghozzá elég díszes úgy néz ki a mintája, mint a templomokban az a szép,díszes ablak,figyeljetek mutatom:

                                                  Forrkatlan:




Forrkatlan:

Támadás: 10


Sebesség:
6



Páncél: 6



Tűzerő:
14



Lövések száma:
14



Méreg: 10/-10



Harapóerő: 4



Lopakodás:
10



Osztály:
Dagály



Jellemző:
Gonosz ragadozó,mint a cápák, a Forrkatlan egy igazi vízi szörny. Általában zöld vagy türkiz színűek.



Tűz típus:
Forró víz



Rejtett képesség:
Annak ellenére, hogy rossz hírneve van, a Forrkatlan mérge az egyetlen ellenszer a hírhedt Sárkány Virágnak vagyis a Kék leandernek, ami a többi sárkányfajnál súlyos betegséget, akár halált is okozhat.


Na jó most,hogy ránéztem az órára rájöttem,hogy van még időm úgy döntöttem,hogy írok még egy cikket méghozzá az ölvészről de majd csak 16:30 körül,addig is viszlát.

                        Ezt a videót tekerjétek 4:09-hez.


De itt is ha jól megfigyelitek látszik a szárnyán a szép minta,na meg ahogy a forró vízet fújja ki a hatalmas szájából.

4 megjegyzés:

  1. Én megértem, hogy nem szereted őket, de attól még nem kell mindenhová odaírnod. Bocsi, ha ezzel megsértelek, de már kissé idegesítő.

    VálaszTörlés
  2. Névtelen, ne törődj vele akkor nagy valószínűséggel abbahagyja.

    Hablaty sokkal kisebb egy forrkatlanhoz képest mint ahogy a képen látszott, a sorozat óta nőtt 2 métert vagy mi?

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Hát én nem tudom. :D Nem szívesen találkoznék velük. :'D De én csak hivatalos angol oldalakról fordítok és ott ez van írva gondolom ez egy hasonlat akar lenni. ;)

      Törlés