2014. december 21., vasárnap

Sword Stealer

                                        Ééééééééés behuppanok! :D
Na egy látványos behuppanási jelenet után mindenkit üdvözlök! :) De nem csak én mert hoztam magammal egy újabb Rise of Berk sárkányt aminek kinézete eléggé érdekes mondhatni hát borzongató megjelenésű de elég a locsi fecsiből nyomban mutatom is! :D

A Sword Stealer (Kard tolvaj) egy többnyire fekete színű sárkány néhány szürke vagy fehér részekkel. Két szárnya és két lába van. A farka végén egy háromszög alakú lándzsára emlékeztető hegyes dolog van ami emlékeztet engem a Rettenetes rémek farkára (titeket nem?!)Ez a sárkány egyedülálló abban, hogy a szárnya végén nem karmok találhatók hanem ugyancsak mint a farka végén az a háromszög alakú lándzsa valami található (biztos neki ilyen fura alakú a karma) A Sword Stealer mérete igen nagy, talán akkora, mint egy Csonttörőé! Az újszülött Sword Stealer teljesen sárga, fekete helyett.

 Személyiség: Ezek a sárkányok szó szerint MÁGNESES személyiséggel bírnak! Ha a sárkány túl közel megy kardokhoz,pajzsokhoz akkor a sárkány bőre azokat magához vonzza!!! Majd gyorsan elhordja az irháját.



                                                 Sword Stealer (Kard tolvaj)


Itt is éppen kardot lop! Végül is találó a neve!

Titán szárnyúként:

Sword Stealer:

Támadás: Ismeretlen

Sebesség: Ismeretlen

Páncél: Ismeretlen

Tűzerő: Ismeretlen

Lövések száma: Ismeretlen

Méreg: Ismeretlen

Harapóerő: Ismeretlen

Lopakodás: Ismeretlen

Osztály: Rejtély

Tűztípus: Ismeretlen

Jellemző: Általában mindig jellemző a fekete színe!

Rejtett képesség: Bőre képes magához vonzani a fém tárgyakat pl: kard.

Amúgy szerintem akkor is nagyon furán néz ki. De mindegy is hiszen ennyi volt róla az információ. Ja igen ugye ma is megnéztem a második filmet (ki gondolta volna :3) és észre vettem valamit!!! Lehet, hogy már réges régen észre vettétek előttem de én csak most vettem észre, hogy amikor ugye Drago-hoz viszi Eret Asztridékat és ugye Asztrid elkezd veszekedni Dragoval na és ugye amikor Eret azt mondja: "Az egy senki tényleg higgy nekem!" Mire Asztrid: " Épp csak Termetes Pléhpofa fia, Hibbant-sziget leendő főnöke...stb..." (bocsi most nem írom le az egészet) Lényeg ,hogy ennél a mondatnál nézzétek mindig Eretet a háttérben!!!! Mutogatja Asztridnak hogy "hallgasson már el" (majd nézzétek meg) de miután rájön, hogy Asztrid úgyse figyel így lebukik majd figyeljétek meg! :D

Na de mivel már mindjárt hajnali egy óra lesz így álmos lettem úgyhogy most megrohamozom az ágyam!!! Kb így:

u.i: Lehet, hogy észre vettétek már mert ez a dolog már régóta így van de végre helyesen jár a blog órája is így pontosan azt az időt mutatja amikor írtam a cikket és amikor megjegyzéseket írtok akkor pontos időt mutat, végre! :D

3 megjegyzés:

  1. Ez de félelmetes sárkány! :S Nem szeretnék összefutni egy ilyennel!!! :S

    VálaszTörlés
  2. Valaki tudja, hogy mivel táplálkozik?

    VálaszTörlés
  3. nem néz ki furcsán!nagyon menőn néz ki

    VálaszTörlés