2016. június 18., szombat

Gömbbölény

                                                 Sziasztok!
Igen, igen tudom ez a sárkány igazándiból már június 15.-én megjelent láttam is még aznap este, de úgy gondoltam ráérek szombaton megírni a cikket róla. Viszont mikor megjelent egy másik új sárkány  akkor úgy gondoltam, hogy jó majd egybe lesz a kettő sárkány egy cikkben, viszont most meggondoltam magam. Azért, mert a Gömbbölényről több információ áll rendelkezésünkre, mint azt hittem, úgyhogy a Parázsfarok elemzése majd csak 23.-án érkezik pont a sorozat bemutatása előtt egy nappal. (Igen kegyetlen vagyok, tudom.) És visszatérve a Gömbbölényre azért nem írtam meg szerdán, csütörtökön, vagy pénteken, mert más emberekkel ellentétben akiknek már nyári szünetük van nekem nem. Ezen a héten is és a jövő héten is a laborban dolgozom a 30 fokban hosszú szárú nadrágban, zárt cipőben, köpenyben, kesztyűben egész nap....Nem röhög! Együtt érez! :D Na, de csapjunk is a lecsóba:




A Gömbbölény egy nagy méretű rejtély osztályú sárkány. Feje eléggé hasonlít egy teknős békáéra, szarvai is vannak kétoldalt és elől ami a jakra emlékeztetnek valamint egy egyszarvúra esetleg orrszarvúra. Nagy szárnyai és kis lábai vannak valamint hatalmas teste. A Gömbbölény tüze ellenőrizhetetlen és felrobban egy pillanat alatt. Vagyis úgy tűnik a Gömbbölény nem tudja mikor következnek ezek a robbanások így véletlenszerűek és nem tehet róluk általában akkor következnek ezek ha el akarják vinni a szigetéről. Ez a sárkány képes felfúvódni teste kétszeres méretére is ezzel elijesztve a ragadozókat, de ha azok mégis tovább próbálkoznak az igen fájdalmas lesz, mivel a Gömbbölény rendelkezik Siklósárkány szerű tüskékkel a testén, ezeket akkor tudja kilőni ha a teste fel van fújódva akárcsak a gömb halaknál. Nem utolsó sorban olyan nyállal rendelkezik ami, ha a sárkány eszi természetes ételét akkor zöld lesz és gyógyító erővel bír, ez az egyetlen ismert gyógymód ami gyógyítja a halálos betegséget azaz Odin korbácsát (magyar szinkronban Odin csapását ám ez helytelen fordítás) amiben Asztrid is szenved ezért akarják eljutattni hozzá a Gömbbölényt. Viszont ebből a fajból akárcsak a Gnúvadból is már csak pár példány él mivel vadászták a nyála miatt. Neve a Buffalo azaz a bivaly/ bölény szóból ered ami jellemzi a sárkány tulajdonságát is azaz tud engedelmes is lenni, de ha veszélyben érzi magát akkor veszélyes!
Személyiség: A valaha élt talán leglustább sárkány még a Forróköpeten (Hotburple) is túl tesz. A Gömbbölény rendkívül tanulékony viszont makacs és nem igen hajlandó elhagyni otthonát amely általában egy füves nyílt terep.
                                            
                                          Gömbbölény (Buffalord)

(Nem akarok rossz indulatú lenni, de ezzel a 12 db fogával hogyan eszik?! Ráadásul mekkora hely van a fogai közt? Ezzel ugyan semmit sem tudna enni....)


(Fúj! Ez a sárkány gusztustalan ezt most leszögezem....szerintem Halvérék is így gondolják, ahova csak megy összenyálaz mindent?! :D )

Buffalord:

Támadás: 8

Sebesség: 6

Lopakodás: 4

Páncél: 16

Tűzerő: 12

Löveskorlát: 6

Harapóerő: 6

Méreg:  -20

Osztály: Rejtély

Tűztípus: Robbanó, ellenőrizhetetlen láng.

Jellemző: Nagy méret, barna-arany szín.

Rejtett képesség: Különleges gyógyító nyál amely az egyetlen gyógymód Odin korbácsa ellen.

Hát ennyi lenne mára legközelebb 23.-án találkozunk addig is viszont olvasásra! :)

21 megjegyzés:

  1. Mérge : -20, vagyis erősen gyógyító hatású

    VálaszTörlés
  2. Oh köszönöm! Ezt eddig nem tudtam. :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan mint egy gömbhal.

    VálaszTörlés
  4. Ja én Józsi vagyok és az ölvésznek kopoltyúja van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivan?! Ez, hogy jön ide és mire is érted?! O.o

      Törlés
    2. Ha az ölvésznek meg nézed a nyakát jobban fura kopoltyút veszel észre mint a halaknál és mi ennek a sárkánynak a magyar neve mert otthon egy könyvet írok.Ja és nagy rajongod vagyok a ezért meg,hogy így jól tudod a sárkányok képességeit.

      Törlés
    3. Bocsi asszem a válaszra mentem rá szori.

      Törlés
    4. Igen azt én is felfedeztem a nyakán csak nem igen tudtam hova tenni a dolgot hiszen az Ölvész rühelli a vízet...:/ Magyar nevét nemigen tudom kisilabizálni mert a Buffalo az bivaly/bölény de,hogy mi az a "rd" végződés arról fogalmam sincs.... Sajnos. :(

      Törlés
    5. Sebaj kösz:)

      Törlés
    6. Lehet,hogy a hibernálásná van szüksége.

      Törlés
  5. Amúgy ennél a sárkánynál csak szerintem fogytak ki az ötletekből (igen,ez főleg a külsejére vonatkozik) meg úgy minden másból...de komolyan MI EZ ITT?! XO (Ki akarna közelebb menni ehez...? Hangsúlyozom: EHEZ! ((JustVidman)) :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sztem is hiszen azért ez a gyógyító nyál képességet sem 1 sárkánynál használták már fel... (Imádtam azt a videót!!! A tengeri szerzetesen behaltam! :'D )

      Törlés
    2. Nekem erről a sárkányról mindig az Ahune jut eszembe. XD

      Törlés
  6. Szerintem cuki. A perzselőfarok, az viszont bizarr.

    VálaszTörlés
  7. Megfejtettem a nevét, asszem' XD a vége, amivel nem tudtunk mit kezdeni, valójában két szó összefésülése, az egyik vége és a másik eleje:
    Buffalo + Lord (úr), nem? nekem valahogy nagyon kihangsúlyozódik a végén az a "Lord" XD
    De ez csak egy ötlet.
    Egyébként nekem olyan jak+gömbhal bizarr utóda XDDD
    (és Hablaty drága, mi a halálért kötöd Fogatlant egy ilyen giga sárkányhoz? egyszer megbokrosodik oszt' húz titeket magával a fenébe XD)

    VálaszTörlés
  8. Ez a sárkány közveszélyes!:)

    A regény 6. része pedig előrendelhető.

    VálaszTörlés
  9. Rá jöttem 1 új dologra. Emlékszel hogy Vígo akarta a világ rémét? Azért van az mivel csak a világ réme lángja képes feloldani a sárkányszem bisztonsági zárát ha nem lenne több hólidérc. Ez lehet az oka hogy működöt Vigonak a kulcs nélkül is. A rettenetes rém tüze meg lehet csak akkor mutatja meg az utat amikor el van égette a bisztonsági zár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ezt eddig is tudtuk mármint a világ réme lángját, de az semmiben nem különb a lidérc fognál ugyanúgy csak felnyitja a sárkányszemet ugyanaz a hatása a két kulcsnak a rettenetes rémet szimplán Hablatyék nem próbálták ki azért gondolom, hogy semmiben sem másabb a világ réme lángja, mert Viggo-ék is a lidércfogat akarták először megszerezni tehát a világ réme nem lehet különlegesebb zárnyitó, mert nem azzal a megoldással próbálkoztak először mondjuk ez az én véleményem a te elméleted is érdekes. :)

      Törlés
  10. Az egyik kedvenc sárkányom!!! :)

    VálaszTörlés