2015. január 15., csütörtök

Submaripper

                                                                   Sziasztok!

Na már megint csak régen találkoztunk! De hát tudjátok, hogy megy ez vizsgák központi és stb stb stb.... :) De túl vagyok az összes vizsgán! :D És mind jól sikerült, mert kb így álltam készenlétben a vizsga várakozása közben:
Azt hiszem rendesen felkészültem...... :D De hála az égnek vége van, már csak a központi van, szóval megint van időm cikkeket írni és ha már újra hozzájutottam a gépemhez rögtön hírt kerestem, és ahogy azt már egy kedves olvasó is megemlítette egy bejegyzésben igen az Így neveld a sárkányodat 2 elnyerte a 2015-ös Golden Globe díjat!!!!!! Best Animated Feature film kategóriás díjat. Hát tudomásom szerint nagyon szoros meccs volt Hős6-os,Doboztrollok, Lego Movie és az Élet könyve között, de végül az ÍNAS 2 emelkedett ki győztesen, őszintén én nem is reméltem mást...... ;D Már csak az Oscar hiányzik, de az is meglesz biztosan!!!

De most következzék a Submaripper és egy képregény sorozat!

A Submaripper egy új sárkány amir először a Riders of Berk képregény vezetett be, 2. kötet: Veszélyek a mélyben, majd a Rise of Berk és végül a sorozatban is megjelent. A sárkány hatalmas méretű, sokkal nagyobb, mint egy viking hajó. A feje hasonló egy Gronkeléhez, apró fülei szintén. Ellentétben a Gronkellel, a Submaripper-nek nagy éles kürt orra van, hasonlóan az orrszarvúéhoz. A tüskék laposak és kerekek, mint egy Cipzárhátnak. Ennek a sárkánynak a szárnya viszonylag kis méretű, mint a teste, míg a farka rendkívül nagy (mintegy kétszeresére testének) és a kapaszkodónak használja a farkát, hogy megragad tárgyakat, mint egy polip. Rendelkezik még erős lábakkal melyek végén nagy éles karmok találhatók. Élhetnek mély vízben, de köszönhetően a halálos személyiségének csak akkor dühös, ha valaki vagy valakik megzavarják a nyugalmát és felkavarják a nyugodt vizeket. Köztudott, hogy képes hatalmas és erős örvényeket létrehozni amelyek lehúzzák a mélybe az ellenséges hajókat akik zavarni merészelték. Tűz kibocsátására nem képes valamint természetes ellensége a Shellfire.

Személyiség: Halálos személyiségű, nyugodt mindaddig amíg valaki meg nem zavarja és ha ez megtörténik akkor hatalmas örvényeket csinál és elsüllyeszti megzavaróit ezért igen lobbanékony.

                                                   Submaripper









Submaripper:

Támadás: 20

Sebesség: 16

Páncél: 14


Tűzerő: 0


Lövések száma: 0


Méreg: -


Harapóerő: 30


Lopakodás: 12


Osztály: Dagály


Tűztípus: -

Jellemző: Lobbanékony természet amely halálos is lehet, ha megzavarják nyugalmát.





Rejtett képesség: Hatalmas erősségű és óriási pusztító méretű örvények.
És most a képregényből pár kép:














A Submaripper élt a Veil of Mists és megtámadta Pléhpofa hajóját, amikor mentek halászni. 
Ez az első sárkány  ami mutatta a véres sebeit, amikor megsérült
.
    
Akkor ennyi lett mára ez a cikk remélem tetszett...... :)
                                        Az ott csak nem egy süti?!
vSEIUgx Az...csak nem...süti?

(azt hiszem rávetem magam arra a sütikére :3 ) A legözelebbi viszont olvasásra sziasztok!

6 megjegyzés:

  1. Miért nem szereted az éjfúriákat?

    VálaszTörlés
  2. Hát ez a sárkány nagyon ronda de jól leirtad! :)

    VálaszTörlés
  3. Igen érdekes sárkány olyan mintha egy morajszarv és egy dőrgődob keveréke lenne.
    (Egyébként köszöni az olvasó de nem kellett volna) Ja és ha már így alakult van egy cikkgyanús infóm nem 100% de ha kíváncsi vagy elküldöm, feltéve ha kapok e címet h hová :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh igen bocsi mikor írtam a cikket már nem emlékeztem ki is mondta :) De amúgy érdekelne az infód hátha már hallottam róla :) adrienn620@freemail.hu

      Törlés
    2. megírnád nekem is? :) thornado1@freemil.hu

      Törlés
  4. Hát tényleg csúnya
    Lehet még órarendeket rendelni?

    VálaszTörlés