2014. szeptember 26., péntek

Grapple Grounder

                                                    Sziasztok sárkánylovas barátaim!

Igen megint nem voltam egy jó ideig de hát sajna suli van és mindig valami dolgozatra kell tanulni na de most kárpótlásul hoztam nektek egy régi de eddig nem igazán ismert sárkányt a GRAMPLE GROUNDERT!!!!!!! :D Az 1. filmben is szerepelt de nem élő formában miután ezt a sárkányt kielemeztem azután jönnek majd a Rise of Berk-es sárkányok. De akkor bele is kezdek:

A Grapple grounder nagyon gyors, rugalmas, és veszélyes. Ez a sárkány kígyószerű megjelenésű, négy hosszú vékony lába van, és hosszú teste. Bármikor készen áll a harcra, egyesek szerint veszélyességi szintje ennek a sárkánynak megközelíti az Éjfúria rettegett hírét bár nem éri utol. (ennek én örülök mert végtelenül Éjfúria fan vagyok! ) A Grapple Grounder-nek kitartása kicsivel nagyobb az Éjfúriáénál de az Éjfúria sebessége,ereje és tüze nagyobb a Grapple Grounder-nál. Megjelenése ennek a sárkánynak elég fura hasonlít egy kínai hosszú testű sárkányra de a feje és a nyaka olyan mint egy Forrkatlan és egy Fertelmes Cipzárhát keveréke ha megnézzük közelebbről. Nem tudni hogy valaha is megjelenik-e a sorozatban vagy a jövőbeli filmekben élőként de bármi lehet.Gyengéje a sárkány gyökér és az angolna és a rossz Gnúvad akarata na és a sebezhető nyaka.

Személyiség: Bármikor és bárhol szívesen csatába száll bárki ellen legfőbb fegyvere a gyorsasága (bár nem közelíti meg az Éjfúria gyorsaságát)

                                          Grapple Grounder






Igen erről a sárkányról most több képet hoztam de hogy mikor is szerepelt az 1. filmben hát ekkor:

                       Mondtam hogy nem élő formában szerepelt! :D

Grapple Grounder:

Támadás: 16

Sebesség: 15


Páncél: 10


Tűzerő: 14


Lövéskorlát: 8


Méreg: 6


Harapóerő: 11


Lopakodás: 9 


Tűz Típus: Magnézium, Impulzus gél
 
Osztály: Szikla


Jellemzői: Hosszú test és különböző színben léteznek 


Rejtett képesség: Ruganyos farok és mozgékonyság.


               Hát kb ekkora a sárkány Takonypóchoz viszonyítva.

          Akkor mára ennyi lett volna! Mindenkit ölelek és sziasztok! :)
Na már megint felgyűltek bennem a szép apa és fia emlék na és kicsordulnak az öröm könnyeim. :')

17 megjegyzés:

  1. Hű ez elég fura sárkány. :DD

    VálaszTörlés
  2. Akkora mint Kampó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. változó , 9 métertől 30 méterig terjed a mérete

      Törlés
  3. Magyarul valami olyasmi lehet a neve, hogy Dulakodó Fenevad.

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik, érdekes sárkány!
    Jó lenne látni a sorozatban is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szerintem nem fog játszódni ez a sárkány(mert a DreamWorks-tól elvártuk).

      Törlés
  5. Letudnad írni a hivatalos oldal nevét? Mert mindig olvasom hogy a hogy a hivatalos oldalon még nincs kint,de azért jó lenne tudni hogy honnan szeded az ihletet ezekhez a jó cikkekhez. Ha linket tudnal kirakni az csodás lenne
    Előre is köszi.

    VálaszTörlés
  6. A Horgas földelő/Dulakodó fenevad a Szikla osztályba tartozik.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű! Nagyon tetszik, de nem jobban mint Toothless! ;-)

    VálaszTörlés
  8. Megölni minden éjfúriát!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nekem is a kedvenc sárkányomyokat rajzolok róla amugy köszi a cikket sokat tudtam meg a sárkányról

    VálaszTörlés
  10. Hát ilyen is van!Ja amúgy köszi a cikket!

    VálaszTörlés
  11. "Eggyesek szerint veszélyességi szintje ennek a sárkánynak megközelíti az Éjfúria rettegett hírét bár nem éri utol""A Grapple Grounder-nek kitartása kicsivel nagyobb az Éjfúriáénál de az Éjfúria sebessége,ereje és tüze nagyobb a Grapple Grounder-nál." ja persze mindig a fogatlan a "legjobb,legszebb,legokosabb"... -.- elegem van a sok éjfúria fanból!!!!! utálom a dracofelis agilist!(éjfúriát)

    VálaszTörlés
  12. Éljenek a horgas földelők!!!!

    VálaszTörlés
  13. Majdnem olyan a tűze mint a siklósárkányé (magnézium). Ja és a szikla osztályba tartozik. Nekem már van egy ilyen sárkányom a School of dragonsban. Cuki.

    VálaszTörlés