2015. december 20., vasárnap

Armorwing és videó!




                      Élek! Nem kell félni ilyen hosszú idő után is élek!


Ne is mondjátok hány napja/hete nem voltam de ez idő alatt beteg is voltam, na meg suli is volt és a reggeli korán kelések és utazások miatt igen fáradékony leszek délutánra persze ott vannak a hétvégék amikor pl. szombaton 10:00-ig is képes vagyok aludni azután meg kutyázós napot tartok hiszen nem a gép meg az internet az első az életemben! Remélem nektek sem! ;) Szóval marad a vasárnap amikor érthetetlen módon már 7:00 körül talpon vagyok amit nem igen díjazok.... de ez sem olyan rossz, mert pl. az én egyik kedvenc bloggerem nem írt augusztus 26.-óta semmit pedig jó sok mindent írhatott volna olyan sárkányokról amikről én is amikről nem árt tudni viszont titeket most nem ez érdekel hanem az Armorwing! Úgyhogy kezdjünk emberek!


Az Armorwing (Páncélszárny) ülve a felhalmozott zsákmányán amelyek sokszor elrabolt kincseket/ fémeket jelent első látásra bevehetetlennek és legyőzhetetlennek tűnik ám a látszat csal! Hegesztő pisztoly szerű a tüze és a farka leginkább a lánc-ostorra hasonlít. Az Armorwing áldozatát hosszú ideig sarokba szorítja és mágneses bőrének köszönhetően szó szerint kifosztja a vagyonából! Így bővül egyre vaskosabb páncélja. Ugyanakkor ez a páncél csak a megfélemlítésre és a védelemre jó. Elég szívesen vannak egyedül elkülönítve saját kis tárházukkal együtt. Egyetlen komolyabb ellenségei az Üszkös füstlehelők, hiszen ők a fémből készült páncélját darabokra szedik és védtelen marad a sárkány. Valamint hiába van fém páncélja elég mozgékony, mert nem akadályozza a páncélja semmiben. Kinézetre egy Szörnyennagy rémség és egy Csonttörő keverékének látszik tulajdonságai pedig igencsak Csonttörősre sikerült hiszen:

  1. Saját kis kupacán ül akárcsak a Csonttörő.
  2. Páncélja van!
  3. Szarvai kiköpött Csonttörő!
  4. Farka is eléggé hasonlít csak nincs rajta buzogány.
  5. Félelmetes kinézet de igazából cseppet sem azok ha megismered őket.
Személyiség: Területvédő és szeret egyedül lenni saját kis világában anélkül, hogy bárki megzavarná nyugalmát! Ha esetleg belé futsz akkor számíts arra, hogy ki leszel rabolva!

                                      Armorwing: (Páncélszárny)







Armorwing:

Támadás: 12

Sebesség: 7

Lopakodás: 1

Tűzerő: 10

Lövéskorlát: 4

Méreg: -

Harapó erő: 11

Páncél: 50

Tűztípus: Oxigén-acetilén, hegesztő pisztoly szerű láng. (Hmm vajon mire emlékeztet ez.... persze, hogy az acetilén-oxigénre az Éjfúriánál....)

Osztály: Rejtély

Jellemző: Fém bevonatos fosztogató!

Rejtett képesség: Vakító fényességű láng és mágneses bőr. 



De még a videó előtt itt egy kép az Ölvész ideje című epizódból:


Mielőtt bárki kiakad Fogatlanon az egy páncél.... igen varrva van legalábbis én úgy látom hiszen egy ÖLVÉSZ ellen semmi értelme fém páncélt húzni a sárkányodra így már érthető miért is varrott a páncél valami szövet anyagból készülhetett. És igen hivatalosan is 2016. Január 8-án várható a további 13 rész ezt eddig is tudtam csak mindig elfelejtem bejelenteni....bocsikaaa. Engesztelésül itt is a videó!


Na kövi cikk nagy meglepetést nem okozóan 24-én lesz mint tavaly legalábbis úgy emlékszem tavaly akkor volt..... na mindegy Snoggletog-kor találkozunk itt az a lényeg. (Tudom hivatalosan November 15-én tartották a Snoggletog-ot de én is és szerintem jó pár ember még 24/25-én tartja a Snoggletog-ot) És most egy kis leszúrás következik: Hát miért nem szóltatok drágáim, hogy az előző cikkből a képek kimaradtak a Sárkányusz Gigantikusz Maximusznál hát tudjátok jól, hogy sosem hagylak titeket kép nélkül vagy, ha igen azt ki is írom miért nem néha megesik, hogy elfelejtem de akkor tessék szólni! Minden esetre már van róla is kép legközelebb ha elfelejtem szóljatok ám! ;)

A legközelebbi viszont olvasásra! 




14 megjegyzés:

  1. ÖLVIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Bocsika, de hegesztő pisztoly szerű tűz? Inkább hegesztő láng. :)
    Egyébként mint mindig tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  3. De jóóó lett a cikk (és jó hosszú). Egyébként csak én szerintem olyan ez a sárkány mint a csobttörő bőrös mása ?

    VálaszTörlés
  4. Ennek teljesen olyan feje van (szarvastul-koponyástul) mint egy szörnyennagy témségnek!
    Amúgy megértelek! Nekem sincs időm cikket írni. Fránya suli!

    VálaszTörlés
  5. Jujj elfelejtettem mondani hogy A SoD-ban a legújabb frissítésben megjelentek a sárkány vadászok. És egyébként meg frányaaa suli , az embernek már arra sincs ideje hogy pihenjen nem hogy cikket írjon ? Remélem pihensz valamit , és jó szünetet ( márha van :\ ).

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindegyikőtöknek, hogy ilyen megértőek vagytok és , hogy öntitek belém a lelket azzal, hogy tetszenek a cikkek. :) Imádlak titeket nektek is jó szünetet! <3

    VálaszTörlés
  7. Jujj elfelejtettem mondani hogy A SoD-ban a legújabb frissítésben megjelentek a sárkány vadászok. És egyébként meg frányaaa suli , az embernek már arra sincs ideje hogy pihenjen nem hogy cikket írjon ? Remélem pihensz valamit , és jó szünetet ( márha van :\ ).

    VálaszTörlés
  8. Apropó, a tüze nekem jobban hasonlít a siklóéra mint az éjfúriáéra

    VálaszTörlés
  9. Ez a sárkány hanyas évadban és hanyadik részben szerepel

    VálaszTörlés
  10. Ez nem a Csonttörő?

    VálaszTörlés
  11. Azok a varrt páncéldarabok a sikoltó halál pikkejei

    VálaszTörlés