2014. december 13., szombat

Woolly Howl

                                               Sziasztok!
Igen mint láthatjátok visszajött a gyors netem és ezért giffel üdvözlök mindenkit! És elhoztam magammal a már említett Támadó osztályú Woolly Howl-t is na de kezdjük is! Előre szólok erről sem lehet sajnos sok mindent megtudni. :/ De ez is több mint a semmi. :D


 A Woolly Howl ,Gyapjas Bömbölőnek fordítható és még sok másnak kinek ami tetszik. Nevét mármint a gyapjas részét onnan kapta, hogy a hátán végig finom tapintású világos színű szőr vagy gyapjúszerű finom anyag húzódik végig. Ezért is keverik össze a távolból egy aranyos kis szőrös állatkával ám ez a sárkány cseppet sem imádnivaló természetű. Ez a sárkány szereti a hóviharokat hiszen ha belegondolunk miért is ne szeretné hiszen fehér színe miatt könnyen beolvad a havas környezetbe és bundája miatt nem fagy meg és ez, hogy bundája van elég különös hiszen rajta kívül egyetlen egy sárkánynak sincs bundája ami megvédené a hidegebb napokon mondjuk ott van a tüzük is ami melegít de mégis csak a sárkányok is hüllők és hidegvérűek ezért jobban szeretik a melegebb napokat persze vannak kivételek mondjuk azok a Dagály osztályú sárkányok akik jeges óceánokban élnek pl: Sea Shoker,Forrkatlan és még sorolhatnám. De visszatérve a Woolly Howl-hoz neki a megjelenése eléggé hasonlít a Homok Lidércre (Sand Wraith) és az Éjfúriára de szerintem a farka például olyan Gnúvadra emlékeztető de lehet hogy csak a fehér színe zavar meg engem. És gondolom a neve egy részét kibeszéltük mit jelent de a neve második része (Howl=Bömbölő) azt biztos azért kapta mert hangosan ordít vagy bömböl mint a Dörgődob gondolom én.


                               Woolly Howl (Gyapjas Bömbölő)




Woolly Howl:

Támadás: Ismeretlen

Sebesség: Ismeretlen

Páncél: Ismeretlen

Tűzerő: Ismeretlen

Lövések száma: Ismeretlen

Méreg: Ismeretlen

Harapóerő: Ismeretlen

Lopakodás: Ismeretlen

Osztály: Támadó

Tűztípus: Ismeretlen

Rejtett képesség: Bármilyen erősségű hóvihart képes elviselni.

Akkor ennyit a legújabb Támadó osztályú sárkányról. :)
Egyébként amikor elmondtam, az egyik ismerősömnek, hogy van egy új Támadó osztályú sárkány hát így reagált:

Ő örömködött én meg csak furán néztem kb mint Hablaty.
Máskor szerintem nem élőben közlöm vele ezeket a híreket...... :D

Na de most mennem kell játszani az én kis Éjfúria szerű kutyámmal (amúgy tényleg olyan :O! Mások úgy szokták hívni Fogatlan 2 már csak egy piros anyag darabot kell találnom és rá kéne raknom :D) amúgy az a durva, hogy totálisan úgy is viselkedik vagy Fogatlan viselkedik kutyásan (ez valószínűbb vagy talán a kutyám titokban ÍNAS fan és a filmet nézi mikor nem vagyok otthon?! XD  )De azért annyiban különböznek, hogy Foginak zöld szeme van míg Jack-nek barna (igen ez a kutyám neve) ugyanis zöld szemű kutya nem létezik sajna pedig egy fekete bundájú zöld szemű,közepes méretű kutyát szívesen elfogadnék. Jajj most eszembe jutott valami mikor múltkor jöttem haza anyukámmal a suliból (mert este nem fogok én sétálgatni) akkor ugye mindig odamegy ő is meg én is Jack-hez és megsimizi na én akkor nem akartam odamenni mert örömében mindig lerohan és én fekszem a földön de anya odament és mivel fekete a kutya és este volt nem látta hol van de aztán meglátott 2 fekete valamit és azt hitte hogy ott alszik a kutya és megsimizte az egyik fekete valamit de akkor kiderült hogy az egyik fekete valami tényleg Jack volt de amit anya simogatott meg az egy fekete VÖDÖR volt!!!! Hát én szakadtam a nevetéstől hogy egy vödröt simogatott és ahhoz beszélt. Neki ez már nem volt olyan vicces. Na de megyek és frizbizek Jack-kel valahogy így:


Akkor ennyi volt mára sziasztok!

8 megjegyzés:

  1. Jujj, de jó! Az előző cikk után én is úgy viselkedtem, mint Dagur... XD

    VálaszTörlés
  2. a játék szerint az nem szőr, hanem csak szörme kinézetű tüskék/pikkelyek :D "fur like scales" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem meg szőrhez hasonló toll!(lásd valamennyi dinoszaurusznak is ilyenje volt)

      Törlés
  3. Szia. A kutyás részhez csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy nem tudom, hallottad/olvastad-e, de Fogatlan (és valószínűleg valamennyi Éjfúria) viselkedését kutyáéból, macskákéból és lovakéból ötvözték. Jól sikerült, a DW nagyot alkotott, és valóban a három legnagyobb rajongótáborral bíró állatokat választották.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudtam erről de azért köszi :) És igen a DW valóban nagyot alkotott! :D Bár az összes sárkány viselkedése ötvözött Pl: a rettenetes rém hangja egy kis csivava hangja aki 100 dollárt kapott a hangfelvételekért és persze még sok állat ötvözött hangja :) És majdnem minden sárkány hangába bele van keverve a kígyó hangja. Viselkedés alapján meg pl: Viharszelőnél a bagoly és sok más, Éjfúriánál a kutya személyisége (hűség és stb) de macskás mozdulatok is felmérhetőek na és a végén a ló prüszkölés amikor legyőzi az alfát na de erről órákig mesélhetnék de nem hiszem hogy szükséges lenne. :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. "Imádom" amikor próbálnak kioktatni.... :/ A "Howl" szónak ,mint minden más angol szónak TÖBB jelentése van...és amúgy az üvöltő és a bömbölő rokonértelmű szó bár ez magától értetődik...amúgy a Bömbölő sokkal jobban hangzik. ;)

      Törlés
  5. Nem hidegvérűek a sárkányok!!! A legközelebbi rokonuk a dinoszauruszok és azok is melegvérűek,hisz ekkora testet egy kis hidegvérű szív nem tud ellátni vérrel!csakis egy melegvérű szív tud ellátni ekkora testet!!A dínóknak is a madarak a legközelebbi rokonuk!(a legtöbbnek mert van amelyiknek a krokodil)

    VálaszTörlés