2014. október 11., szombat

Sand Wraith

                                                           És megint itt vagyok!

Most nem tűntem el olyan sok időre. :D De így is alig tudtam géphez jutni  mert hát suli van és sokat kell tanulni meg házit írni és stb de ezt bizonyára ti is tudjátok. És most hogy újra itt vagyok jöjjenek a Rise os Berk sárkányai is! De most szólok ők nem igen ismertek így alig van róluk pár adat de megteszem amit tudok! Akkor jöjjön a Sand Wraith!

Ez a sárkány meglepően hasonlít az Éjfúriára kinézetben legalábbis nagy a hasonlóság! Ez a Dagály osztályú sárkány az álcázás mestere csak úgy mint a szárnyváltó. De a Sand Wraith nem a bőre színét változtatja hanem ő a beássa magát a homokba és ott lapítva várja áldozatát amint a közelébe jön a zsákmány elő száguld a homokból és meglepetés szerűen elkapja! Ezek közül a sárkányok közül néhány évszázadokkal ezelőtt vándorolt a sivatagba valószínű miközben ételt és udvarlást keresett. Ezeket Desert Wraithseknek nevezzük. A Sand Wraith valószínűleg az a sárkány amit Halvér említett,amikor leírt egy olyan sárkányt aki eltemeti magát a homokban. Színe általában a barna különböző árnyalatai. Főleg víz környékén él aminek talaja homokos és iszapos.

Személyisége: A meglepetés erejével csap le áldozataira.

                                                Sand Wraith

 Ezek kicsit már fejlettebbek:

Sand Wraith:


Támadás: ismeretlen

Harapóerő: ismeretlen

Lopakodás: ismeretlen

Sebesség: ismeretlen


Tűzerő: ismeretlen

Lövések száma: ismeretlen

Osztály: Dagály

Páncél: ismeretlen

Méreg: ismeretlen

Tűztípus:  ismeretlen

Jellemző: Barnás szín ami a környezetbe való beolvadást segíti

Rejtett képesség:  Saját magukat ássák be a homokba hogy aztán meglepetés szerűen levadászhassák áldozatukat!




 

Méretéről nincs képem de gondolom hasonló az Éjfúriáéhoz.

Akkor ennyi lett volna az első Rise of Berk sárkányos cikk hamarosan jön a többi is sziasztok:

8 megjegyzés:

  1. Jól látom? Az utcsó giffen egy dörgődob ugrik ki? Ezt eddig ki se szúrtam... :D Már nagyon kíváncsibgoltam erre a sárkányra, sajnos nekem eddig nem sikerült megszereznem, Fogatlan meg még nem keresheti...

    VálaszTörlés
  2. Igen azok dörgődobok vagyis a dörgődob egyik fejlettebb fajtája a titán szárnyú dörgődob de olyan néven is ismert hogy az Óriás mennydörgő! :D Még nekem sincs meg a Sand Wraith de remélem hamar meglesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Csak szólok,hogy a 3. kép nem Sand wraith,vagyis Homokszellem,hanem az a Desert wraith a Sivatag szellem!

    VálaszTörlés
  4. A Sand wraith magyarul nem Homoklidérc? Mert szó szerinti fordításban azt jelenti, amúgy meg igen, nagyjából akkora mint az éjfúria :) A School of Dragons-ban ilyen sárkányom van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szótár szerint jelenthet szellemet, lidércet, de akár másolatot is. Mi is School of dragonsozunk a két fiammal, a kisebbiknek meg nekem van ilyen sárkányunk, az övé Homokszellem lett, majd mikor én is regisztráltam és az én kezdő sárkányom is ilyen lett, az enyémnek a Homokmás nevet adtam. Ha lesz még valamelyikünknek, azt fogom Homoklidércnek elnevezni... :D

      Törlés
  5. Nekem ez a kedvenc sárkány fajom😀😀De mit lő és mért dagály osztályú??

    VálaszTörlés
  6. Ez a sárkány hol tűnik fel a történetben?

    VálaszTörlés