2016. július 24., vasárnap

Eruptodon, Windwalker

                                             Üdvözlök mindenkit újra itt vagyok!

Képtalálat a következőre: „best httyd gif”

Igen szintén nem akarom megszámolni hány napja nem volt cikk,de (igen itt jön a szokásos kifogás) nem volt ihletem a sorozatot meg még mindig nem tudtam megnézni egyszerűen nincs annyi időm, de már haladgatok szóval arról is lesz cikk. És meg akartam várni míg az új gépről írhatok ami össze is jött! :D Viszont ennek nem annyira érzékeny a billyentyűzete, mint a réginek így néha előfordul, hogy kihagyok egy-két betűt, mert nem nyomom le elég erősen, ezeket a hibákat nem mindig veszem észre így ha lesznek ilyenek a cikkben előre is elnézést kérek, még szoknom kell. Akartam írni az Eruptodon sárkányról, de sajna arról nem lehet egy külön cikk, mert kb. 5 összefüggő mondat van róla és akkor lehet, hogy sokat mondtam, szóval talán 2 nappal ezelőtt nem is tudom mikor kijött a Windwalker, amiről kicsit többet lehet tudni,de erről sem túl sokat így összevontam a kettőt, így legalább egy átlag terjedelmű cikk összejöhet.


De kezdjük is legújabb sárkányaink tanulmányozását.

Az Eruptodon egy Szikla osztályú sárkány amely megjelenik a School of Dragons játékban és a Sárkányok: Irány az Ismeretlen! sorozatban is. Az egyetlen ismert Eruptodon amit találtak egy szigeten uralkodott. Ennek a sárkánynak kerek teste van és hosszú farka, szárnyai pedig viszonylag kicsik. A feje szinte olyan nagy, mint a teste, a mellső lábai szintén nagyon kicsik, farkán és hátán lekerekített tüskék találhatóak. Ez az első sárkány amely megeszi a lávát,(bár ezt még nem erősítették meg) és a második amely látható szoborként mielőtt fizikailag látható lenne. (Az első a Grapple Grounder.)

(Az Eruptodonról volt még valami minimális információ, viszont azt nem igen értettem, mert a sorozatban történt/hangzott el, amit ugye én még nem láttam, így gőzöm sincs mit szeretett volna az angol oldal még hozzá tenni a témához.)



Eruptodon







Eruptodon:

Támadás: 9

Sebesség:  7

Páncél:  36

Tűzerő:  8

Lopakodás:  2

Lövéskorlát: 7

Harapóerő:  14

Méreg: -

Osztály:  Szikla

Tűztípus:  Ismeretlen

Jellemző: Lekerekített tüskével borított hát és farok, kis szárnyak, gömböc testalkat.

Rejtett képesség:  Ismeretlen (Max ide annyit tudnék mondani, hogy képes megenni a lávát, de hát ez nem túl hasznos képesség...)



De térjünk át a Windwalker-re:

A Windwalker eredetileg egy Cressida Cowell által írott könyvsorozatból származik. (Méghozzá a sorozat 5. részéből az "Így fejtsd meg a tűzkő titkát" címűből.) De most megjelent a School of Dragons nevezetű játékban is. Amíg néhány sárkány  olyan merész és bátor tud lenni, mint egy Siklósárkány, addig mások jobban hajlanak a szelídebb és óvatosabb viselkedéshez, de ez nem jelenti azt az ilyen típusú sárkányoknál, hogy nem merészek és állhatatosak a maguk módján!
Még a Windwalker sem fél odalépni az adott helyzethez amikor az idő különösen azt követeli tőle, mondjuk ha meg kell védenie  fiatal sajátjait a komoly veszélytől. Ez határozottan egy olyan dolog volt, amit Hanga tanult meg miután kihívták egy látszólag ártalmatlan versenyre. Ez Szélpengével történt a visszafelé tartó útjukon Sárkányvégre, Hanga azt remélte, hogy egy békés vissza út lesz,ám ez gyorsan megváltozott...ahogy ő és Szélpenge látszólag játékos Dagály osztályú sárkány által kihívottnak bizonyultak. Elcsábította őket a vágy, hogy megtapasztalják egy verseny izgalmas kalandját két fürge teremtmény között. Hanga úgy döntött, hogy elfogadja a kihívást és megengedi a két sárkánynak, hogy tangózzanak egyet a levegőben, egészen addig amíg rá nem jött, hogy a sárkány ténylegesen elvezette őket egy másik szigetre! Miközben gyorsan visszatértek egy őrzöttebb megközelítéshez, ő és Szélpenge visszanéztek ahol ez a sárkány ment és hamarosan elfoglaltnak találták magukat abban a célkitűzésben, hogy segítsenek az újonnan felfedezett baráton és a tojásain mielőtt a Prémvadászok visszatérnének begyűjteni jutalmukat. És a visszavezető útjuknak csekély változása miatt most minden vikingnek a sárkány iskolában alkalma nyílik eddzeni az egeknek ezt a hajlékony hihetetlen teremtményét! Készen állsz arra, hogy szembenézz azzal ahogyan a Windwalker csodálatosan szétnyílva kibontakozik a levegőben? Azután menj oda az iskola területére és kezdd el a tapasztalatok szerzését amik egy életen át összekötnek a sárkánnyal. (Nem, nem bénáztam el a szöveg színezését csak azért jelölöm másmilyennel, mert ez igazándiból egy sablon szöveg ami a School of Dragons-hoz köthető.) A Windwalker eléggé hasonít egy Gharial-ra.Tojásának színezése és mintája eléggé hasonlít sőt majdnem egyforma a Muddlehunt-éval. (Ami egy exklúzív Gobsucker amit a Rise of Berk mutatott be.)Ő a harmadik Dagály osztályú sárkány aki elekrtomosságot használ. (Seashocker, Shockjaw) Viszont a három közül ő az egyetlen akinek a nevében nem szerepel a "sokk" kifejezés. Szintén harmadik sárkány akinek "Wind" van a nevében. (Windstriker, Windgnasher) 


Windwalker (Széljáró)





Windwalker:

Támadás: Ismeretlen

Sebesség:  Ismeretlen

Páncél:  Ismeretlen

Tűzerő:  Ismeretnen

Lopakodás:  Ismeretlen

Lövéskorlát:  Ismeretlen (Nekem nincsen SoD-ban úgyhogy nem tudom.)

Harapóerő:  Ismeretlen

Méreg:  Ismeretlen

Osztály: Dagály

Tűztípus:  Ismeretlen

Jellemző:  Elektromosság használata, hajlékony fürge mozgás a levegőben.

Rejtett képesség:  Ismeretlen

És ha esetleg valaki nem tudná ez a krokodil fajta a Gharial:
          (Látjátok miket meg nem lehet tanulni ebben blogban? :'D )
Bár ha engem kérdeztek nekem nem a Gharial jutott eszembe először a sárkányról, hanem a Jégkorszak 2-ben szereplő egyik lény amely ki olvadt az egyik jégtömbből.
Legalábbis nekem a pofájáról rögtön eszembejutott ez a hát "lény"...
Amit így jobban átgondolva talán mondom talán, szintén a Gharial-ról mintáztak.

De amúgy most komolyan ha valaki ránéz erre a Windwalker-re akkor ne mondja nekem , hogy rögtön a Gharial jutott róla eszébe, szerintem a legtöbb ember azt mondaná, hogy "A pofája hasonlít arra az izéjére a Jégkorszakból." Vagy az is lehet, hogy én vagyok az egyetlen akinek nem a Gharial ugrott be elsőnek. :D

De akkor mára ennyi lenne, remélem ez a cikk is jobb volt a semminél,a legközelebbi viszont olvasásra!

Képtalálat a következőre: „best httyd gif”

44 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Zoli én elhiszem neked, ha azt mondod, hogy magyarul "Csőröskrokodilklón" én azt is elhiszem. :'D Nem ismerem az angol kifejezésben a fajt, de így magyarul sem. :D De így hátha valaki majd azt mondja nekem a Windwalker látta után, hogy ez olyan mint egy Gaviál. Bár szerintem így is csekély az esély. :D De azért köszönöm, ma is tanultam valami újat! ;)

      Törlés
    2. Kánnár Zoltán, te miért okoskodsz folyamatosan és oktatod ki Adriennt, mintha hülye lenne? Már régóta olvasom a kommentjeidet és mindig árad belőle a gúnyolódás meg a rosszindulat, kicsit magadba nézhetnél már, hogy végre egy kedves szót is ki tudj magadból préselni. ;)

      Törlés
    3. Igen gaviál a neve és ne légy ilyen otromba ő megkérdezte mert más nem merte.Józsi

      Törlés
    4. Gyerekek, nem kell vitát kezdeni,Zoli ilyen ,szeret másokat kijavítani én is gyakran szoktam tudom nem túl jó szokás,de ha nem javítana ki akkor lehet mondjuk,hogy csomó ember nem tudná mire gondolok vagy mondjuk rosszul informálódnának vagy ilyesmi, szóval azért a kijavítás is fontos. ;) Az,hogy milyen hangnemben közli az az ő dolga én így is úgy is megfogadom amit ír,mert ő is nagy szakértője a témának. :) És Józsi nem tudom ezt mire mondtad itt senki nem volt otromba... És az mi,hogy ő megkérdezte,mert más nem merte?! Mire írtad ezt? :)

      Törlés
    5. Sajnálom, ha otrombának tűnt a megjegyzésem, csak nekem mindig úgy tűnik, mintha Zoltán nem kedvességből javítana ki és elég bosszantó számomra, mert régóta követem Adrienn oldalát és nagyon tisztelem és kedvelem a munkájáért. Persze, ha normálisan javítaná ki, akkor semmi beleszólása nem lehet senkinek, viszont ezt én sosem így látom... csak egy észrevétel volt.
      Adrienn, neked pedig további jó munkát az oldalon, tényleg nagyon tetszik! :)

      Törlés
    6. Bocsi azé éni el túloztam fejezzük be ezt a vitát oké.Józsi

      Törlés
    7. Azt hiszed miattad változtatok rajta, mi? Ha nem tetszik a beszédstílusom, nem kell elolvasni. Ha eddig nem jöttél volna rá.

      Törlés
    8. Azt hiszed miattad változtatok rajta, mi? Ha nem tetszik a beszédstílusom, nem kell elolvasni. Ha eddig nem jöttél volna rá.

      Törlés
  2. Öm szeretem volna megkérdezni, hogy egyik írásodban meglesz-e említve a Gimora?

    VálaszTörlés
  3. Szia Adri!

    Megkaptad az e-mailokat amit küldtem? Már másik ismerősnek is küldtem, de ő se válaszolt és észrevettem, hogy magamtól kaptam egyet. Most az én fiókommal van valami vagy csak nincs időtök? :)
    Amúgy valamelyik cikkednél írtad hogy nem vitték túlzásba a Hiccstridet. Hát szerintem a 4. évad 5. részében van bőven. Valahogyan nem lehetne szerezni a többi részhez feliratot angol/magyar. Simán a szövegből nem sokat értek.
    Laci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretnék beleszólni, de nem hiába nem viszik túlzásba Astrid és Hablaty kapcsolatát, hisz konkrétan ugye nem erről szól a sorozat, ez csak egy mellékszál a rengeteg másik szál mellett. Én is ugyan sokkal jobban örülnék, ha több jelenetet kapnának együtt, de azt hiszem, hogy az előbb említett részben bőven kaptunk és nagyon sok más, apró közös jeleneteket még, mindig érződik azért, hogy ott vannak egymásnak, csak nem erre fókuszál a cselekmény. De a jó hír, hogy állítólag a következő (ami egyben az utolsó évad), ott több jelenetük lesz, ami azért is szükséges, hisz látnunk kell, hogy hogyan lesznek egy pár a 2. film előtt. :)
      Itt egyébként folyamatosan feltöltik a részeket magyar felirattal, egy héten egy vagy két rész szokott mindig felkerülni:
      http://www.sorozat-barat.club/video/series/1289/Sarkanyok_A_Hibbant-sziget_harcosai_online_sorozat/05_evad

      Törlés
    2. Igen. Szerintem se kell túlzásba vinni ennyi pont elég. Csak nem rég olvastam meg a részt is tegnapelőtt néztem meg így megjegyeztem hogy most kaptunk elég sokat.És ez így pont jó arány :)Ja és amit az oldal 3. és 4. évadnak jelöl valójában csak a 3. és amit most töltögetnek fel az a 4. évad első fele és egyben az utolsó évad is. A hetente 1-2 rész nekem nem elég. Most akarom az összeset. És igen azért is emeltem ki mert sok van benne.
      Amúgy a windwlker csak a játékban lesz?

      Törlés
    3. Öhm, mi? Hidd el, nekem sem elég, de hát nyilván a fordítás időbe telik, így is örüljünk, hogy lefordítja valaki. :) Az évad számozását viszont nem tudom, hogy honnan veszed. Minden hivatalos angol oldal is elmondja, hogy a 3. évad 13 részes, úgyhogy tökéletesen írják az évad számozását az évadon. Így van sorrendben:
      1. évad: A Hibbant-sziget harcosai
      2. évad: A Hibbant-sziget védelmezői
      3. évad: Irány az ismeretlen! (1. évad)
      4. évad: Irány az ismeretlen! (2. évad)
      5. évad: Irány az ismeretlen! (3. évad)
      6. (és egyben utolsó) évad: Irány az ismeretlen! (4. évad)

      Ahol pedig nem így olvasható, ott külön jelölik az első két évadot, mint a Cartoon Network sorozatát, az Irány az ismeretlen évadai pedig a Netfix sorozatának jelölik a számozás szerint.

      Törlés
    4. az évad számozását az oldalon* A Windwalker pedig egyelőre csak a játékban van, meg a könyvekben, de magában a sorozatban nincs (eddig).

      Törlés
    5. Hát igen köszönjük Deathskull. Én nem néztem az angol oldalakat. Itt olvastam a blogon. Amúgy végül is teljesen mindegy hogy minek hívják az a lényeg hogy van volt és lesz is. :) Érdekes hogy ma is felkerült a rész több oldalra is. Nekem tetszett.

      Törlés
    6. Akkor itt írták rosszul, de igazából mindegy, tényleg az a lényeg, hogy legyen. :) Én is láttam, még tegnap este került fel a rész, nagyon remélem, hogy a maradék 6 rész is mihamarabb felfog kerülni. :D Aztán várhatunk 2017. januárjáig az új részekre...

      Törlés
    7. Remélem hogy szeptemberre kész lesz a szinkron az Asztrid csapattal kezdődő 13-as sorozatnak és nem kell januárig várni valami újra.
      A sorozatra visszatérve én valamiért jobban megbízok Dagurban mint Hangában. Szerintem furcsán viselkedik és nagyon rejtélyes. És ne felejtsük el azt ahogyan találkoztak meg az érthetetlen eltűnéseket. Ilyenkor mit csinál? Ellenben Dagur megmentette Hablatyot is és Hangát is akiket ugye meg akart ölni. Na meg persze Fogatlan. Simán elvehette volna de nem tette. Vajon mi lesz a következő részekben?

      Törlés
    8. Megkérdeztem korábban egy hivatalos oldalon, nagyon valószínű, hogy a CN szeptembertől leadja az Astrid csapattól a következő 13 epizódot magyar szinkronnal, úgyhogy legalább lesz mit nézni jövő év januárjáig. :D
      Ezek szerint nem láttad a többi hat epizódot az évadból, én láttam már őket angolul (nagy fanként nem tudtam kivárni, annak ellenére, hogy én mindig inkább németes voltam), de annyit azért már te is láthattál, hogy Dagur próbál megváltozni és visszakapni a húgát, Hanga pedig nem rejteget semmit, neki mindig is ilyen volt a természete, hogy folyton eltűnik, nem tud megmaradni a barátai mellett... ez a természete valószínűleg onnan ered, hogy az elmúlt időszakban eléggé összezavarodott az élete, mint a mostohaszülei és a faluja halála, megtudta, hogy akit ezzel vádol (Dagur) a testvére és még sorolhatnám, de most próbál ő is ezen változtatni azzal, hogy sárkánylovas lett.
      Kíváncsi leszek, hogy mi lesz vele majd az utolsó évadban, mert ugye a 2. filmben nincs benne és Halvér is már Kőfejbe szerelmes, tehát Hanga megint elfog menni, de ezúttal végérvényesen.

      Törlés
    9. Igen nem láttam de csak azért mert nem sokat értenék belőle és valószínűleg csak nézném úgy meg nem olyan izgalmas és kb tudnám hogy miről fog szólni mikor látom felirattal. Ezért is kérdeztem hogy valahol van-e hozzá angol felirat mert azt könnyebb lenne lefordítani :). Erről jut eszembe. A második filmben mit meg nem adna Halvér hogy Fafej adja össze őt Kőfejjel , pedig a sorozatban mindent megtett az , hogy elvájjon tőle :P. A második filmről meg annyit hogy nem gondolták át rendesen szerintem. Mivel Hibbanton ott vannak a tartalékos sárkánylovasok is de ők se szerepeltek. Sőt Gotinak(nem tudom hogy kell leírni helyesen) ugye rettenetes rémei vannak. Meg ugye ott van a sárkányszem sárkányperem/vég persze ezeknek a sorsa még lehet hogy eldől a kövi évadban de nem hiszem hogy biztosak lehetünk benne hogy mi fog történni. És még valami minél gyorsabb fordítást ha lehet :)

      Törlés
    10. Igazából nem, nem rontottak el semmit a második filmben, hisz az 2014-ben jött ki, míg az Irány az ismeretlen! 2015-től kezdődött el, szóval a sorozatban alakítanak pár dolgot máshogy, mint ahogy majd később a történések szempontjából a 2. filmben lett, de ennek azaz oka, hogy nem ugyanazok dolgoznak a sorozaton, mint a filmen ugye, hiába nagyon sok az összefüggés. Egyébként meg lett erősítve, hogy az utolsó évadban minden úgy fog alakulni, hogy a 2. filmben minden érthető legyen, tehát:
      - Halvér és Hanga szakítani fognak, Hanga el fog végleg menni valószínűleg és Halvér Kőfejbe szeret bele, mert már ő az utolsó női tinédzser viking, aki szabad. (Bár állítólag Hanga a 2. és a 3. filmet összekötő képregénybe visszatér, amiben találkozik Erettel) Továbbá a Hanga övén látható sárkánylencsét még mindig nem vette észre senki, úgyhogy szerintem majd azzal kapcsolatban is ki fog derülni majd valami.
      - Hablaty és Astrid összefognak jönni, bár a sorozatot ismerve lehet, hogy ez megint nem lesz kifejtve, de annyi biztos, hogy hivatalosan is egy pár lesznek.
      - Mivel nincs rajta a 2. filmes térképen Sárkányperem, ezért az a sziget elfog pusztulni, vagy csak annyira át fog alakulni valami miatt, hogy ezért nem ismerjük fel Hablaty térképén, de akárhogy is, onnan elfognak menni és visszamennek végleg Hibbantra.
      - Nem tudom, hogy mi lesz Astrid csapatával, de lehet, hogy az szétfog oszlani, ezért lesznek Gothinak új sárkányai. (Vagy csak egyszerűen a lila Gronkel nem szerepel a 2. filmben)
      - Viggo, Ryker és a sárkányvadászok végleg le lesznek győzve és lehet, hogy Drago kap valamilyen rövid szerepet ezután, hisz mint tudjuk a 2. filmből, szövetkezett a sárkányvadászokkal. Továbbá, a sárkányszem sorsa is kiderül.
      Most hirtelen ezek a fontosabb dolgok jutottak eszembe, de még a le nem fordított részekben is lesznek olyanok, amikre választ kapunk az utolsó évadban. Dagur-t direkt nem említettem, mert nem akarok spoilerezni, viszont állítólag még az utolsó évadban Alvin is felfog bukkanni, úgyhogy hidd el, szerintem nem fog elvarratlan szál maradni az utolsó évadnál és minden érthető lesz majd, ami a 2. filmben volt, hogy ki miért nincs ott, stb. :)

      Törlés
    11. Sőt, már ebben az évadban is elkezdték egyébként felépíteni a dolgokat a végkifejlethez, ami a 2. filmet érthetővé teszi, mert a még le nem fordított részekben felfog bukkanni Bélhangos Morgója (többet nem árulok el:P), meg nem véletlenül cserélt korábban Pléhpofa sárkányt. :)

      Törlés
  4. Tudom hogy később készült el az irány az ismeretlenbe mint a film. Elég logikusan hangzik amit leírtál. A térképről annyit hogy én semmit se ismerek fel. Messziről a szigetek csak egy darab sziklaszirtnek néznek ki (ha már térkép meg sziget) ami elég zavaró számomra. Alvin remélem ismételten barátként jelenik meg ahogy elváltak és Penész is ott lesz.
    Pléhpofa meg azért cserélt sárkányt mert az első kettőben Tornádónak gyerekekre kellett vigyáznia. Köszi hogy Dagurról nem mondtál semmit :) Szerintem érdekes lesz az ami vele kapcsolatban fog történni kb annyira mint a sárkányszemmel. Erről jut eszembe miért nem kezdte el Viggo kiirtani a sárkányokat. Meg mintha most könnyebben le tudták volna győzni a hajókat és Viggo is könnyeben belement az ajánlatba. Ezek nekem gyanúsak vagy csak ez is véletlen?
    Azt látom hogy te nagy fan vagy mindenről tudsz valamit és köszi hogy engem is felvilágosítasz :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor jó, csak az előző kommentedből azt hittem, hogy nem tudod, bocsánat. :) Egyelőre csak annyit árultak el, hogy Alvin valamikor fel fog bukkanni (nem tudni, hogy milyen szereppel, bár a 2. évad utolsó részét nézve biztosan nem lesz újra negatív szereplő), de én sem bánnám, ha Penész is felbukkanna, a végére megkedveltem azt az öregapót. :D A térképről szólva meg igen, először én sem merültem bele nagyon és igazság szerint még most sem vagyok még teljesen képben mindennel, viszont alaposabban megnéztem már és látványilag nagyon jól meg lett csinálva: http://www.dreamworkstv.com/race-to-the-edge/map/#/map
    Nem is akartam volna, Dagurnak folyton szerepe lesz majd! Nem árulom el, hogy melyik részben, de ha majd láttad azt az epizódot, akkor utána leírhatnád ide majd a véleményedet, mert kíváncsi vagyok rá, főleg mivel Dagur szerintem egy nagyon jó anti-hős lett/lesz. (Furcsa, de a főgonoszok nagy része eddig a végére mindig kedvelhető lett. :D)
    Viggo azért egyezett bele könnyen az ajánlatba, mert neki mindegy volt, csak kapja meg Bölényurat és ha azzal jár, hogy békével távozik, akkor békével távozik, ő egy manipulatív stratéga, feleslegesen nem keveredik harcba, csakis a saját érdekeit és céljait nézi, hogy azokat minél hamarabb elérje. Továbbá, valamilyen szinten azért tisztelik egymást Hablattyal, talán nem is akarta, hogy Astrid meghaljon. De ez nagyjából egy egyszeri alkalom volt, hogy hagyta magát ilyen könnyen legyőzni, most már azért jobban elakarja érni a céljait, ehhez pedig nem fog félni felhasználni a sárkánylovasokat. Azért nem kezdte el kiirtani a sárkányokat, mert az eddigiek láttán inkább a pénz hajtja, hogy a sárkányszem segítségével minél különlegesebb sárkányokat kaphasson el, majd adjon el, ő nem az őrült Drago egyik klónja, aki világhódító terveket dédelget.
    Nagyon szívesen segítek, amiben tudok, ez a kedvenc sorozatom/filmjeim. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már tegnap este is olvastam amit írtál de nem volt időm válaszolni. A könnyen legyőzésre nem csak arra gondoltam hanem a Hangával vagy nélküle (azt hiszem hogy ez volt a címe)simán legyőzték és elsüllyesztették a hajókat pedig máskor az hogy egyszer rájuk lőnek meg se kottyan nekik (a hajóknak) Arról hallottam meg videó is van róla hogy Dagur meghal. :( :( :( :( :(((((( Nem néztem végig , de elég vicces hogy gornkelen lovagol. köszi a térképet így én is jobban látom mint a filmben. Hát van pár dolog amitől a fejemet fogtam. Elvileg azok a sárkányvadász gyűlölők 2 órára vannak a sárkányvadászoktól de Hablatyékat fogták el???
      Akkor ott van az észak-keleti rész. Elvileg Mélysötétig soha nem merészkedtek el de közelebb van Hibbanthoz mint sárkányperem, Gleccsersziget és Valaka barlangja olyan messze van egymástól mint Gleccsersziget és Sárkányvég mégis 10 óra helyett 13 és fél óra az út. Amikor az "esküvőre" mentek akkor mégis hogy esett útba a a vas sziget ahol a páncélszárny lakik? Amikor a sárkányokat megfertőzte a grimora Asztrid azt mondta hogy egy közeli sziget (megnéztem azt a részt még egyszer) erre 42 óra az út. Ha jól gondolom a Botany blight az a sziget ahol Dagur segített Hablatynak de az 30 órányira van és kizárt hogy annyit ment volna. És Hibbant is 34 órára van?
      Ez most olyan hogy segített megoldani egy problémát de felvetett még többet :P.

      Törlés
    2. Azért győztek le olyan könnyen a hajókat és süllyesztették el, mert nem volt ott olyan, aki megfelelően irányítsa őket (Viggo vagy Ryker), hanem csak maguk a katonák egy része volt ott, ők pedig a főnökök nélkül nem mennek sokra, csak harcolnak ész nélkül és ennyi. :D Meg gondolom abba a 21-22 perces időbe nem fért bele már egy hosszabb harc, ezért rövidebbre is kellett fogni. Dagurral kapcsolatban pedig... direkt nem akartam lelőni a "poént", de ahogy látom, véletlenül saját magadnak tettél így kárt, mert igen, Dagur meg fog halni a gronkelével együtt. :/ Szerintem többet ne nagyon keresgélj ezzel kapcsolatban, majd meglátod, hogy miért fog meghalni, de annyit azért elárulok, hogy tényleg hősi halált hal.
      Szívesen. :) A térképpel kapcsolatban nem igen tudok mit mondani, nagyon sok logikátlan dolog történt, ami több kérdést is felvet, de csak azt tudom mondani, hogy ez egy rajzfilm, ne nagyon gondolkozzunk el azon, hogy több órányi út nem is tűnik olyan hosszúnak. :D

      Törlés
    3. Igazából nem is keresgéltem csak olvasgattam a kommenteket és abban volt leírva. Aztán meg kerestem feliratot (nem találtam) de ehelyett ezt találtam. Jó megfogadom a tanácsot :) Sajnálom őket nem is tudom hogy a gronkelt vagy Dagurt sajnáljam jobban :)

      Törlés
    4. Abban tudnál segíteni hogy mennyi idő számít 1 sárkányévnek vagy hogy kell átváltani?

      Törlés
    5. Ebben sajnos nem tudok segíteni, mert ha jól emlékszem, akkor erről a sorozatban és a filmekben eddig nem esett szó. :/

      Törlés
    6. Nekem van képem hogyan kell számítani és hasonlók,jelenleg nem tudom hol van de kövi cikkbe akkor berakom. ;)

      Törlés
    7. @Névtelen: Jó hír, hogy már fent van a 8. rész is! :)

      Törlés
    8. Köszi Adri.
      Láttam valamelyik cikkedben de azt a képet valamiért nem jelenítette meg. Hátha most igen :)
      Tényleg jó hír. Épp most értem haza (tegnap délután és ma idáig nem voltam itthon) és ez fogad. Ide szívesen jövök fel mindig.

      Törlés
  6. Szerintem tök jó lett a cikk bár kicsit kevesett lehet róluk tudni

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz új cikk?????????????????????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lesz új cikk amikor lesz ideje vagy téma amiről írhat.

      Törlés
  8. Erről jut eszembe. A SoD-Ban nekem van egy hack-em vagy mim amiben a többi sárkányom egy küldetéssel van elfoglalva holott pedig semmikor se küldtem el őket semmire. Hogyan tudom ezt megakadályozni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez volt. Elég bonyolult, így nem tudom elmondani.

      Törlés
  9. A könyvben nincs Windwalker fajtájú sárkány. Csak egyszerűen ez a neve. Higgyétek el, én ma délelőtt elolvastam az egész ÍNAS 5-öt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem azt írtam,hogy az 5. Könyvben a Windwalker az egy sárkány fajta azt írtam onnan származik vagyis a Windwalker nevű sárkányról mintázták ezt a fajt amit kreatív módon így is neveztek el amúgy én is olvastam az 5. Könyvet és nem én találom ki nagyrészt a sárkányok jellemzését én csak angol oldalakról fordítok magyarra. ;)

      Törlés
  10. Úgy imádlak Adri, hogy ha találok egy ismeretlen sárkányt, rád számíthatok, hogy a blogodon tudok informálódni! :D
    MA beizzítottam pár hétnyi kihagyás után a SoD-ot és egyszer csak a betöltő képernyőnél ott volt a Windwalker képe én meg lefagytam és így: Ki ez a csoda? *-*
    Szóval szerelem volt első látásra. *W* Nem tudom miért, de annyira tetszik! Szóval... köszi, hogy megírtad ezt a cikket, meg úgy alapból a többit is, nagyon nagy segítség vagy! ^^

    VálaszTörlés
  11. Annyi lenne, h : 8 lövése van egy Windwalkernek, nekem van SOD ban és onnan tudom ☺

    VálaszTörlés
  12. a windwalker lövéskorlátja 8 és a gyorsasága 18 tűzerő asszem 16

    VálaszTörlés
  13. amúgy mit "okád" a windwalker?én szélre tippelek de nem veszek rá mérget mert szikrázik !

    VálaszTörlés