2016. június 25., szombat

Villásfarok

                                                                    Sziasztoook!

Újabb ígéretemet betartva elhoztam a Villásfarok nevezetű sárkányt! Amúgy nem hiszem el, ahogy megírom a legújabb sárkányról a cikket máris jön egy másik.... Na, de a Barlang Bontó majd csak jövő héten azért takarékoskodni kell a témákkal. ;)


Hát nem tudom skacok ti, hogy vagytok vele, de első megnézésre véleményem körülbelül így nézett ki:


Majd megnéztem még egyszer:

Végül arra a véleményre jutottam, hogy nem szimpatikus ez a Villásfarok....

(Ahogy elnézem Fogatlan is egyetért ezzel a kijelentéssel... :D )

Na, de elég a felesleges szövegelésből, gondolkozzunk csak el ezen a sárkányon...

A Villásfarok egy új Támadó osztályú sárkány a Sárkányok: Irány az ismeretlen! 4. évadából (másik számítás szerint 5. évadból). Ez a faj azóta makacs természetű amióta kikelt, ideális bajnokok a sárkány harcokban. Eltérítő támadásai,intenzív tüze valamint a 3 farka összefonva egyetlen erős fegyverré ezek a tulajdonságok teszik háromszoros támadóvá így legtöbbször megnyeri a rohamokat és általában elég a megfélemlítés is. De a győzelem néha hiúságot szül és a Villásfarok ellenfelének ekkor van esélye visszatámadni, mert ki tudja használni a Villásfarok túlzott önbizalmát és gyakran ez az egyetlen mód ennek a sárkánynak a legyőzésére a harcokban. Mint a videóból is kiderül a sárkány csapdászoknak sikerűlt egy Villásfarkat befogniuk és arra kényszeríteniük, hogy harcoljon Fogatlannal egy arénában. Elhangzik a videóban az is, hogy Ryker egyáltalán nem örül ennek az összecsapásnak, mert az Éjfúria élve kell nekik így megmondja a sárkány csapdásznak, hogyha a Villásfarok megöli az Éjfúriát akkor ő megöli.(mármint azt az embert) A Villásfarok egy zömök alakzatú sárkány páncélozott lemezekkel a hátán amelyek miatt hasonlít egy tatura, valamint 2 lába van. Hasonlóan az Éjfúriához van két füle a fején. De a leginkább figyelemre méltó tulajdonsága az, hogy az erős vaskos farkát könnyen három különböző farokra váltja. Minden farok fel van szerelve egy fullánkkal amely a skorpióéhoz hasonlatos csak úgy, mint elülső csipesz szerű végtagjai. Minden fullánkban különböző méreg található, az elsőben lévő méreg elzsibbasztja az ellenfelet, a második hallucinogéneket tartalmaz, a harmadik adja annak kínzó érzését, hogy ég a véred. Ez a sárkány egyike azon keveseknek amelyek kimutatták, hogy képesek legyőzni Fogatlant, mivel a Villásfarok is Támadó osztályú így ő is rendkívül intelligens, ezért rájött, hogy Fogatlan nem képes repülni így sokkal könnyebb célpont számára. Ez a faj rendelkezik szögesdrót szerű háttal (?) amely megvédi őt a támadásoktól. Tüze hasonló a Páncélszárnyéhoz (Armorwing) szintén olyan világos, hogy megvakítja egy bizonyos időre ellenfelét. Azt is tudjuk, hogy hihetetlenül gyors akárcsak az Éjfúriák, rendkívül rugalmasak és képesek fejjel lefelé is repülni. Egyetlen ismert gyengeségük a túlzott önbizalom. Apróságoknak számítanak azok a tények, hogy ez a faj az első Támadó osztályú sárkány amely rendelkezik méreggel és amelynek a nevében benne van az osztály neve (bár egy betű különbözik) ő az egyetlen sárkány aki csipesz szerű végtagokkal rendelkezik és a második akinek fullánkja van, az első a Fürge fullánk.

Személyiség: Háromszoros fenyegetést jelent és rendkívül intelligens,de annál hiúbb.

                                     Villásfarok (Triple Stryke)








Jó, jó ne nézzetek már így...tudom elég fura és bizarr, és most komolyan úgy néz ki, mint egy skorpió,darázs és egy elcseszett pokémon figura mutációja. Ráadásul ennek sincs túlzásba véve a fogsora, mondom én, hogy az új sárkányoknak egyre kevesebb a foguk.

Mivel úgy tűnik ebből a leírásból, hogy erősebb az Éjfúriánál így vessük is össze a kettőt:


Villásfarok:                      

Támadás: 15                                              

Sebesség: 20                                            

Páncél: 18                                               

Lopakodás: 18                                          

Tűzerő: 14                                                 

Harapóerő: 6                                           

Lövéskorlát: 6                                           

Méreg: - (Amúgy ebbe hol a logika?! 3 különböző mérge van erre a hivatalos oldal kiírja, hogy mérge: 0 ?!)                                                

Osztály: Támadó                                      

Tűztípus: Vakító fényű láng.   
               
Jellemző: Heves,agresszív és nagyon makacs kikelése óta. Rendkívül intelligens.Valamint nagyon hiú, tele van önbizalommal ezért harc közben csakis ebben az állapotában lehet legyőzni.                                                 
                                                                             
Rejtett képesség: 3 különböző mérgű fullánkos farkát képes 1 nagy és   vaskos farokká formálni amely hatalmas erejű. Páncélja rengeteg támadástól megvédi,rendkívül gyors és nagyon mozgékony, akár fejjel lefelé is tud repülni. Vakító fényességű lángja bizonyos időre látás képtelenné teszi az ellenfelét.                                                            



Éjfúria:


Támadás: 15

Sebesség: 20

Páncél: 18

Lopakodás: 18

Tűzerő: 14

Harapóerő: 6

Lövéskorlát: 6

Méreg: -

Osztály: Támadó

Tűztípus: Acetilén-oxigénnel belobbantott félkemény massza.

Jellemző:Végtelen hűség és rengeteg energia.Elég bizalmatlanok és szeretnek rejtve maradni a sötét éjszakában. Rendkívül intelligens.
                                                                             
Rejtett képesség:Tüze berobban a célponton,sosem hibázik,sötét
szűk helyeken repül, képes akár függőlegesen is képes felszállni,rendkívül gyors és nagyon mozgékony, bár a földön kissé esetlen, az Éjfúria plazma bombát lő minden irányba. Mikor a plazma visszapattan a falakról,akadályokról, és visszatér az Éjfúriához, egy tökéletes leírást kap a környezetéről.      
Szóval így összegezve nem nagyon látok annyi különbséget a két sárkány között, hogy egyik erősebb lenne, mint a másik, mert pontozás ügyileg is teljesen EGYFORMÁK! Nagy valószínűséggel a harc egyenlő lenne, ha Fogatlannak meglenne még a faroklapátja, mert így röpképtelenül ez egy egyenlőtlen küzdelem. A Villásfarkat az alkotók azért tervezhették pont olyanra, mint az Éjfúria (képesség ügyileg), hogy azok akiknek elege van a sok Éjfúria mániás 9-10-11-12 évesből kapjanak egy hasonló képességű erős sárkányt, hogy ne csak az Éjfúriát "sztárolják" a kisebbek. (Tisztelet a kivételnek.) Aláírom sok mindenkinek a kedvenc sárkánya Fogatlan a kisebbeknek azért, mert főszereplő sárkány és aranyos a nagyobbacskák már látják a fajok közti különbséget és úgy választanak kedvencet amelyik képességűt a legszebbnek, legtehetségesebbnek vélik a nagyok pedig az összes sárkány képességét, természetét, személyiségét ismerik és úgy választanak "kedvencet", hogy felmérik mit becsülhetnének abban a sárkányban mitől lesz az más, mint a többi. Így, ha látsz vagy beszélsz egy olyan emberrel akinek az Éjfúria a kedvence ne ítéld el rögtön, "Hogy tuti azért, mert a főszereplő sárkánya." A 3 "fajta" emberből beszélhetsz ténylegesen a kisebb korosztályúval, de nem tudhatod talán egy nagyobb korú megfontoltabb emberrel beszélsz sosem tudhatod, ezért ne ítélkezz amíg nem tudod miért is az a kedvence, ki tudja talán meglepődsz az indokon és talán te is jobban megszereted azt a sárkányt az indok alapján. De visszatérve a tárgyra a Villásfarok megalkotása után valószínűleg több Éjfúria "mániásnak" az lesz a kedvence és az Éjfúria lecsúszik a második helyre, de lesznek olyanok is akiknek Fogatlan marad az első.

Azt hiszem ezzel mindent elmondtam, remélem az Éjfúria "utálók" most boldogabbak, hogy már van egy sárkány amely felér az Éjfúriával képesség ügyileg, tehát ugyanolyan módon "sztárolják" az alkotók, mint Fogatlant. Mert sok ember azért utálta meg az Éjfúria fajt, mert a "kisebb" korosztály kedvencnek jelentette ki és mindig azt mondogatják "Hogy az Éjfúria a csúcs mindenben."  sőt ezt az alkotók is erősen túlzásba vitték, például a Dörgődobban Thor ereje lakozik tehát erősebbnek kéne lennie az Éjfúriánál, a Fürge fullánk a leggyorsabb a szárazföldön konkrétan alig látod, hogy elsuhan melletted így eléggé meglepett az amikor Hablaty mondta "Hogy, de nem Éjfúriának." el kell keserítenem Hablatyot, DE egy Éjfúriának is gyors a Fürge fullánk,viszont most ez megváltozott úgyhogy tessék örülni!

Amúgy ez a két sárkány biztosan nem bír egymással, hiszen a Támadó osztályúak mind nagyon erősek és intelligensek és emlékezzünk csak vissza, az Ölvész,a Hólidérc sem bírt Fogatlannal és ő sem bírt velük nem tudtak egymással mit kezdeni valószínű, hogy a Villásfarok sem tud, ahogy Fogatlan sem, bár így sokkal nehezebb, hogy nem tud repülni azért is kerülhetett a Villásfarok farkai közé.

Hát ennyi lenne gondolom most kezdődik csak a komment háború úgyhogy hajrá gyerekek a véleményemen nem hiszem, hogy bárki is változtatni tudna, de szívesen olvasnám a ti személyes véleményeteket! ;) Legközelebbi viszont olvasásra!



107 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a cikk! Egyet értek, nekem is furcsa ez az új sárkány, nem olyan mint az eddigiek...nem igazán volt szimpatikus első látásra, és nem azért, mert felér egy éjfúriával. Én is a skorpióra gondoltam először a farkai miatt. A testtartása is nagyon fura, most, hogy mondod ez tényleg egy pokémon! Triple Stryke, téged választalak! :D
    Másodjára már kezd tetszeni, de nekem az éjfúria örök kedvenc az intelligenciája, a képességei, és persze a cuki pofija miatt.
    Te láttad már az új részeket? Láttam egy csomó képet és spoilert (a túlzott kíváncsiságot nem szeretem magamban), és már nagyon izgatott vagyok! Nem tudod, mikor lesz fenn online angolul? Előre is köszönöm a válaszodat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem az első 4 részt spanyolul háááát nem sokat értettem :D XD De angolul azt hiszem az első 2 rész található meg, de valószínűnek tartom, hogy pár nap múlva nem csak angolul lesznek fent a részek hanem magyar felirattal is. ;) És sajnos nem tudom mikor maximum 1 hét az angol minimum még 2 nap én így gondolom,de megeshet az is, hogy mondjuk csak 5 nap múlva jön ki az össze angolul nálunk őszintén ezt nem tudom. :) És igen nekem sem volt elsőre szimpi mondjuk most sem az XD és én is maradok az Éjfúriánál hiszen nem is tudom mit szólna Luna ha átpártolnék. :'D

      Törlés
  2. Hát szerintem elég sok sárkány ér fel az éjfúriával, ha nem is mind. Például amiket felsoroltál, az ölvészt, meg a hólidércet...meg azért a pengeostor, és a világréme is. De mindegyik sárkány más és másban jobb... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is így gondolom, hogy sok faj felveszi vele a versenyt bár a Triple Stryke is úgy értettem, hogy ő az egyetlen aki az összes jellemzési pontban egyforma vele. :) És én úgy gondolom minden sárkány különleges és hála Thornak egyik sem egyforma mindegyik másban jeleskedik és ebből nem kéne versenyt csinálni legalábbis szerintem ,mindig a belbecs számít nem az, hogy melyik milyen erős és szép, ha így választana mindenki sárkányt akkor lehet, hogy lenne egy szép és erős sárkányom, de mondjuk olyan bunkó, hogy simán ott hagy a veszély közepén.... akkor inkább legyen egy gyengébb és mondjuk nem olyan szép sárkányom, de az igazán szeressen és védelmezzen. Én így gonolom ezt az egészet. :)

      Törlés
    2. Ott van még a Halálének is..
      Egyébként igazad van, legyen inkább hű az a sárkány társ, mintsem ott hagyjon a legváratlanabb helyzetekben. :)

      Törlés
  3. Hát szerintem elég sok sárkány ér fel az éjfúriával, ha nem is mind. Például amiket felsoroltál, az ölvészt, meg a hólidércet...meg azért a pengeostor, és a világréme is. De mindegyik sárkány más és másban jobb... :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem valamiért nagyon bejön ez a sárkány :D

    VálaszTörlés
  5. nekem nagyon bejön! :D és köszi hogy megmondtad az igazat Adrien mert nekem is elegem van a sok éjfúria mániásból!

    VálaszTörlés
  6. Viszont az Ölvész igen támadó, de a 3. évad 11. részében a legvégén megbocsátott Hablatyéknak és ők is nekik! Az lehet senki se bírja egymást pont abba az osztályba de az Ölvész az egyetlen aki Fogatlannnal végre megbékült hála Thornak!

    VálaszTörlés
  7. Voszont ahogy láttam Fogatlan szemében ő nemnagyon akar küzdeni a Triple Strykeal! Így a harc bármi lehet! Az is lehet nem öli meg! és egyébként egyik képen láttam amikor tök szelíg és nem makacs! Azóval annyi, hogy mindent sárkányt meglehet szelidíteni legyen az akármilyen makacs is!

    VálaszTörlés
  8. Amikor először megláttam lehet,hogy egy hülye beletett egy pokemont az arénában de úgy láccik nem az történt(miért nem irtatok a kérdésemre emígy az óceán zap lett volna a helyes válasz.

    VálaszTörlés
  9. Nyemmá Adrienn...
    Megmondom én őszintén: elég kicsi az esélye hogy bármi is felülmúlja az éjfúriákat, még ha Spiritékről beszélünk, akkor is. Bár igaz hogy nem az én kis szürke stryke-om az egyetlen oc. És emiatt sokan fognak rám (vagy legalább is a kommentemre), de szerintem igenis cuki. Elkapták, bezárták, valaki gonosznak nevezi, én kiakadok. Skorpiónyuszi!
    És nem érdekelnek a képességei nálam még mindig a sikló az elsó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennyi, tökre igazad van ;)

      Törlés
    2. Astrid,őszintén én úgy próbáltam véleményt formálni a Triple Stryke-ról,hogy csak a jellemzést olvastam róla az alapján pedig cseppet sem volt szimpatikus,de most megnéztem azt az epizódrészt amiben harcolnak és sokkal jobban megkedveltem,mint gondoltam a végére pedig nagyon aranyosan viselkedett! ^_^ Azt hiszem eléggé megszerettem hiszen nem önként akart harcolni rákényszerítették és erről ő nem tehet. :)

      Törlés
    3. Én is így jártam. Igazad van!

      Törlés
    4. Én nem tok dönteni mindegyik fajt szeretem.

      Törlés
  10. Szerintem Adrienn Simon 1.13 2.16 3.4 a méreg nekem nagyon bejön XD

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Sárkány rajongók! Ma felkerült az összes rész angolul ide: http://thewatchseries.to/serie/Dragons_-_Riders_of_Berk

    Ha minden igaz holnap fel is rakják angolul a filmezz-eu oldalra.

    További jó szórakozást!

    VálaszTörlés
  13. Nem olvastam még a cikket de ma vagy holnap még elolvasom de van 1 surgos hírem. Meg van ingyen angolul a kovetkezo 13 rész.
    http://rlseries.com/dreamworks-dragons-season-5/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már mindet végignéztem ami ott volt és szerintem a legszomorúbb rész a Family on the edge címu volt. A sárkány vadászok csadát csináltak hablatyéknak de nem számolta azal hogy dagur jon 1 gronkelon és dagurt valoszinuleg megolték pár nap sárkánylovasság utánn :(

      Törlés
    2. Először pls nézzétek végig az összes részt. :D

      Törlés
    3. Én már megnéz minden részt

      Törlés
  14. Nekem is elegem volt már az éjfúria majmolókból. Nekik csak az számít h főhős azt ennyi.
    Nálam a bewilderbeast a nyerő. :P (és nem a mérete miatt felőlem lehetne labradornagyságú is hanem mert otthont csinál a többieknek is és ránézel és egyből a főnököt látod és ha beüt a baj akkor kiáll a többiekért. Röviden a védelmező természete miatt és itt nem a Drago fèle akaratnèlküli bewilderbeastra gondolok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,de itt is azért óvatosan mit írsz hiszen mondtam,hogy legalább 3 féle ember van nem csak az az egyetlen kategória létezik,hogy" Úúú Fogatlan a főhős sárkánya na akkor ő lesz a kedvencem és az a csúcs!" Nekem sem ezért kedvenc....én a belső tulajdonságukba szerettem bele a fajba hiszen ragaszkodóak és önzetlenek bármit megtesznek azért aki elnyerte a bizalmukat. Ha nem a főszereplő sárkánya lenne hanem pl.Takonypócé és mondjuk akkora lenne mint egy gronkel vagy esetleg olyan nagy,mint egy Viharszelő én akkor is kedvenc fajnak tartanám a kis listámon és marhára nem azért mert ritka meg erős meg minden gyengébbek,mint ahogy beállítják őket... :) Remélem ezért nem tartasz "Éjfúriamániás majomnak" ^_^

      Törlés
  15. Emlékszik itt még valaki arra amikor az éjfúria még csak egy gyors-röptű zuhanóbombázó volt, és nem pedig a sárkányok istene? Nagyon nagyon elszálltak maguktól akik csinálják a filmeket, sorozatokat. És egy érdekes tény azoknak akik meg vannak róla győződve hogy Fogi a legerősebb sárkány : Se hivatalos forrásban, se szóban nem volt az Éjfúria a legerősebbnek nevezve. Ha jól tudom, még csak a legerősebbek közé sincs sorolva, de javítson ki valaki, ha esetleg tévednék ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Való igaz, hogy nagyon isteníteni kezdik, mostanában egyre jobban. -.- De ennyi erővel a Hólidérc is gyors, és sorolhatnám, melyik sárkány szárnyalja túl az éjfúriát. Már bocsánat. :D
      Hiszen a Pengeostor is legyőzhette volna, ha Hablaty nem irányítja Fogatlant. Nagy valószínűséggel..

      Törlés
    2. Oh, nem kell azt sorolni, jól tudom melyek lennének képesek túlszárnyalni.

      Törlés
    3. Nem hinném hogy a pengeostor erősebb lenne hiszen azt mondták hogy a triple strike a bajnok és hogy eddig minden sárkányt könnyedén legyőzött ebben beletartozik jó néhány pengeostor

      Törlés
    4. ez igaz. csak myg a pengeosto fémes testű az ő bőre sokkal ellenállóbb a támadások ellen

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  16. Emberek aki még nem látta az 5. részt az ezt most tényleg ne olvassa el!!!

    *SPOILER*SPOILER*SPOILER*

    Nem tudok nagyon angolul de azért megértem, hogy mit mondanak (pl.a sorozatban). És most pont ezért nem vagyok biztos az 5. rész történetében, hogy Astrid komolyan azt mondja a végén, hogy "Itt láttam az apámat, az anyámat, a fivéreimet, és a nővéreimet." (vagy valami hasonló), és utána ugye felgyújtják a hajt egy temetéshez híven. Magyarul komolyan meghalt a családja???!!!
    Légyszi aki tud válaszoljon!

    *SPOILER*SPOILER*SPOILER*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem halt meg senkije sem. Mondjuk miért lenne Viggo hajóján Astrid haldokló családja?....

      Törlés
    2. Nem halt meg, de először én is azt hittem. Az szerintem azt jelentette, hogy ott még a halál után is találkozhatnak. Astrid se lett volna ilyen nyugodt, ha a szülei lettek volna. Meg ők is Hibbanton élnek, és oda nem tették be Vigoék a lábukat. Remélem megnyugtattalak :)

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Igen, de akkor miért mondta, hogy az apja meg az anyja stb?

      Törlés
    5. Én ezt ahhoz hasonlítanám, mint ami a magyaroknál szokott menni. "Testvéreim!", meg ilyesmi. Valószínűleg az idősebbekre gondolt...szerintem.

      Törlés
    6. Oh, az lehet...! Köszi szépen emberek (főleg ugye Kánnár Zoltánnak és TrixiDragonsnak), mert konkrétan miután megnéztem ezt a részt konkrétan így ültem a gép előtt és teljesen le voltam fagyva...ja! Úgyhogy köszi!!! <:D

      Törlés
    7. De akkor kik voltak azon a hajón...? Na, úgy tűnik ez örök rejtély marad!

      Törlés
    8. Amikor testvérekről beszél az a viking temetés része szerintem mert a Valhalláról is beszél. A hajón pedig a betegséggel fertőzöttek (hullái) voltak.

      Törlés
    9. Igaz is...(igazi Sherlocknak érzem magam :D) köszi!!! <:D

      Törlés
    10. Elvileg azok Viggo emberei voltak. Legalábbis abból hogy az ő hajóján voltak, és Viggo meg akarta szerezni a (halálos betegséget gyógyító nyáló) Buffalordot, nekem ez jött le.

      Törlés
    11. Nagyon is lehetségesnek tartom! Köszi! >^.^<
      @_;_; (ez egy csiga :D)

      Törlés
    12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  17. Ezt még hozzá teszem, hogy még mindig szimpatikusabb, mint a Cavern crashern (remélem jól írtam.^^')
    De kezdenek egyre elcseszett fajta neveket adni az újaknak. Szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cavern Crasher. És szerintem ebből az évadból az lett a legjobb. Pl az is csak a te véleményed.

      Törlés
  18. Nekem nem szimpi ez a sárkány!
    Amúgy mikor lesz fent a 4.évad magyarul?

    VálaszTörlés
  19. Valaki megtudja mondani hogy minek kellett Viggo-nak a világréme tüze.Különben nekem a roumblehorn a kedvencem mert erős,kitartó,jó társ és kiváló nyom olvasó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt én sem teljesen értettem, de azzal láthatóvá vált egy térkép, aminek az az éjfúria volt a közepén.

      Törlés
    2. A szaglása jó a Morajszarvnak.
      Egyébként Viggonak azért kellett, mert csak az égeti el a biztonsági szálat a szerkezetben. Mivel neki nem volt meg a Hólidérc foga.

      Törlés
    3. Valójában mivel a Hólidérceket elvitték a szigetről, Viggo nem tudta azzal felnyitni, így egy titkos módszert használt hozzá, ami feltöri a zárat rajta... bár így elmondva, kb ugyan az mint amit Orsolya mondott.

      Törlés
  20. Köszi:).Én arra gondoltam hogy csak a világréme tüze tudja felfedni hogyan lehet megölni egy éjfúriát mert valami fegyverek is voltak a térképen.

    VálaszTörlés
  21. http://toothleess.blogspot.hu/ Nézzétek meg a blogom.

    VálaszTörlés
  22. Megvan a cavern crashernek a neve üreg daráló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, gondolom mivel még nincsen lefordítva, lehetne akár barlang zúzó is...

      Törlés
    2. Ja de vannak valamilyen kis sárkányok amik veszetté teszik a sárkányokat a 14. benn valamilyen sárkán és nem bírom végignézni az 5. évad utolsó részét.

      Törlés
  23. Adrienn Simon melyik sárkány illene hozzám vicces vagyok,szeretek úszni,repülni,jobban szeretem a hideget de nagyon el tudom nézni a tüzet könnyen fel húzzák a cukromat és mindig keresem életem párját milyen sárkány illik hozzám kérlek plííííííz :(.Józsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az elmondott tulajdonságok alapján azt mondanám,hogy Mudraker. Mert elég szórakoztató természetük van egyben aligátorok viselkedésére is hasonlítanak. Imádnak úszni és a hideg fagyos víz sem okoz nekik problémát (míg a legtöbb sárkány hüllő létük miatt a meleget kedvelik) viszont ez a faj nem a repülésnek hanem inkább az úszásnak él. De ez volt az egyetlen faj amely eszembe jutott a felsorolt tulajdonságok alapján olyan egy sem jutott az eszembe amelyik mindegyik tulajdonságban egyezik bár lehet valakinek eszébe jut ilyen. Mindenesetre az én válaszom Mudraker. ;)

      Törlés
    2. Hát azért nem a mudrakera gondoltam volna hanem a seashockera gondoltam volna.Józsi

      Törlés
    3. 1. Akkor minek kérdezel ha már úgy is eltökélted milyet akarsz???!!!
      2. A Sea Socker sosem volt vicces kedvű sárkány.
      3. Életük nagy részét ők sem repüléssel hanem inkább úszással töltik!

      Törlés
    4. 1.Mostanában kezdtem róla gondolkozni az este.
      2.Minden sárkánynak más a személyisége van.
      3.lehet de nekem tecik bungtum.
      és majd felveszek valamilyen vízi palackot.Józsi,bocs a viselkedésemért fel vagyok háborodva szori.

      Törlés
    5. Higgy amit akarsz.... csak tudnám minek kérdezel meg,ha aztán veszekszel velem.... Amúgy helyesírás... Nem ártana használnod,nyelvtan órákon aludtál? Mert értelmetlen mondatokat írsz le. Na most már én is fel vagyok háborodva,klassz...

      Törlés
    6. Bocs 5.leszek vagyok nehogy össze veszünk itt már bocs hogy ugráltattalak és nem tudom annyira az angolt.Józsi

      Törlés
  24. Hol lehet megnézni az új részeket (3-dik 13részt)?Bocs ha nem jól tudom de ösze vegyok zavarodva.Illetve a negyediket ha van.Tényleg nem értem ezeket a beosztásokat.

    VálaszTörlés
  25. thewatchseries.to/serie/Dragons_-_Riders_of_Berk
    Itt fent van az összes rész, csak angolul és nincs hozzá felirat. A Season 5 tartalmazza a legújabb részeket
    Egyébként meg nem értem, hogy most miért kezdték el össze-vissza számozni az évadokat. Nem fogják fel, hogy a RTTE nem egy különálló sorozat hanem a Dragons-nak a 3. 4. évada? Na mindegy...

    VálaszTörlés
  26. Hun van az ígért cikk.Józsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Imádom az ilyen türelmes" emberetek....de igazad van. Igen tudom,már a múlt hétre megígértem,de közben úgy szalad az idő és annyi dolgom van kevesebb szabadidőm van,mint azt egyesek gondolnák. Abban sem vagyok biztos,hogy ezen a héten megírom,de igyekszem időt fordítani rá. ;)

      Törlés
    2. Kösz.Józsi

      Törlés
    3. Kezdünk egy kicsit bunkó irányba fordulni.

      Törlés
  27. Vártunk már többet is egy cikkre, mint két hét, úgyhogy csak nyugodtan, Adrienn. Ha egy hét múlva (vagy több)írod meg, nekünk az is jó.
    Ez a sárkány pedig tényleg egy Fogatlanhoz hasonlóan star-olt pokémonra hasonlít.

    VálaszTörlés
  28. Nekem kiskorom óta az Éjfúria a kedvencem. Bevallom kiskoromban még énis azért szerettem mert főszereplő meg minden. De ahhogy nagyobb lettem...és már persze jobban fel is fogtam az egész történetet...már megváltozott a veleményem...már nem azért tetszett mert Juhééé főszereplő...hanem azért amien belül. Ahogy Adrienn is mondta: ha csak egy mellékszereplő sárkánya lenne akkor is a kedvencem lenne...éshát...mindenki azt lát egy sárkányban amit akar...vagy éppen van aki saját magát látja bennük...ahigy hablaty is mondta: Ránéztem és magamat láttam. És lehet hogy van aki most ezen a kommenten szétröhögi magát...de énnekem ez a véleményem...aki meg csak fikázza az Éjfúria imádókat az meg nem érezte azt amit egy Éjfúria rajongó...

    VálaszTörlés
  29. Bocs a helyesírási hibákért...kicsit gyorsan írok és van amikor helytelenül

    VálaszTörlés
  30. És csak úgy különösképpen...találtam egy képen amin egy bizonyos valaki elmagyarázza az elmeletét hogy miért nincs Fogin kívül másik Éjfúria...vázolom az elméletet :
    A 2.-ik film-ben látni lehet Draco köpenyét ami FEKETE!! És ha az Éjfúria bőr is lenne akkor is elmeletileg az Éjfúria bőrnek tűzállónak kéne lennie mivel Fogatlan az első részben többször is belerepült a tűzfészek kellős kózepébe és semmi baja se lett. És a 2.-ik filmben amikor Eret fia Eret meglássa Fogatlant azonnal tudta hogy ő egy Éjfúria és vajon honnan vette aztat hogy aszt hogy kihaltak?... idézem...nicsak egy Éjjfúria...pedig azt hittem azokból már nincs egy sem...na jó mindenki azt beszéli hogy kihaltak de ez azért megis csak gyanukeltő nem?...nah szóval lehetséges hogy Draco megölte az összes Éjfúriát Fogatlanon kívül és az egyikből köppenyt csinált?....ez az elmélet...gondoltam negosztom veletek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj az összeset meg ölni ez lehetettlen az is lehet,hogy valahova elrejtőztek és a köpenyre annyit mondok,hogy lehet talált magának egy éjfúriát de az nem akart engedelmeskedni és inkább megszabadult tőle.

      Törlés
  31. 1.Az igazi Fogatlan rajongóknak mindig is az éjfúria lesz a kedvence ez tény.2.Én se azért szeretem Fogatlan mert ő a fő sárkány hanem azért hát ,hogy is mondjam nem olyan viszza taszító már mint,hogy a suttogóhalál tele van tüskékkel meg fogakkal és az éjfúria nincs túlbonyorítva éles tüskkel meg fogakkal és mondjuk nem hiú.3.Ha ide hívnék egy olyan embert aki nem ismeri a sárkányokat és megkérdzem hogy ha kihívhatna három sárkány közül egyet ölvész,szárnyváltó vagy éjfúria tuti,hogy az éjfúrát választaná taná.És amikor meg tudja,hogy milyen erős akkor már tisztes távolságot tartana.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a f*t nem hiú sztem fogatlan sokkal beképzeltebb mint bármely más sárkány!azt hiszi magáról hogy hú de erős !pedig egy csomó sárkány erősebb nála!kegyetlenségéről nem is beszélve! amikor hazavitte a kis tájfumerángot hablaty akkor is meg akarata a kis sárkányt őlni mert nem ő volt a középpontban!én akkor is valamelyiket a kettő közül választanék(ölvész,szárnyváltó) nem pedig az éjfúriát ha nem ismerném a sárkányokat!nekem fogatlan nagyon nem szimpatikus!

      Törlés
    2. Éljenek a triple stryke-ok!!!!!!!!!

      Törlés
    3. Hát ömm kinek mi a véleménye...
      1, Én csak az angol oldal információit fordítom le magyarra.
      2, Fogatlan helyében sztem mindenki így viselkedett volna, én se szívlelnék egy betolakodó kis sárkányt aki elveszi a helyemet...
      3, És Fogatlan minden csak nem kegyetlen...Pl. nem ölte meg a Triple Stryke-ot pedig megtehette volna.

      Törlés
    4. a windwalker lövéskorlátja 8 és a gyorsasága 18 tűzerő asszem 16

      Törlés
  32. Szerintem cuki és szép a triple stryke!!szerintem az éjfúria meg olyan mint egy macska,nyúl és egy denevér keveréke !! a tudományos nevében is bent van!(dracofelis agilis)a felis az macskát jelent! vagyis akkor ez annyit tesz latinul hogy gyors sárkánymacska!

    VálaszTörlés
  33. Kéne egy cikk a sárkányról(a shrekből)!

    VálaszTörlés
  34. Kedves Lord Dragon STUDIO.A fenti dolog csak az én véleményem volt.Bocsi ha megbántottalak.Ja és szerintem is ez a sárkány FANTASZTIKUS!!!!!!ÉLJENEK A TRIPLE STRYKE-OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  35. De a triple strike nem ugyan olyan mint az éjfúria,mert van mérge a triple strikenak

    VálaszTörlés
  36. Triple strike vs ölvész? Melyik győz?

    VálaszTörlés
  37. Én mindig is éjfúria fan voltam. Ez így lesz mindig. Nem tudom a többi éjfúria milyen, de Fogatlan belopta magát a szívembe, azért, mert a többi sárkánytól eltérően nekem különleges. Az éjfúriákat minden viking a villám és a halál istentelen ivadékának tartotta, pedig ez egyáltalán nem igaz. Nem azért a kedvencem, mert Hablaty sárkánya. Lehetne bárkijé csak nekem úgy nem lenne kerek a történet. Nem véletlenül Hablaty volt az első, akinek megmutatkozott. Legalábbis sztem. Amúgy abban a részben (a tájfumerángosban) Fogatlan nem azért viselkedett úgy-ahogy. Nem féltékeny volt, hanem Hablatyot féltette az anyasárkánytól. Fogatlan jobban ismeri a sárkányok viselkedését, mint az emberek, ezért nyilván sejtette, h az anya mérges lesz, ha náluk találja a kicsinyét. De ez az én véleményem. Én minden sárkányt szeretek, de nyilván mindenkinek van kedvence

    VálaszTörlés
  38. Nekem a Deathsong a kedvenc sárkányom . A Villásfarok jellemzése jól sikerült XD . A Rise of Berkben nekem már van ilyen sárkányom de az zöld színű . Szerintem az jobban is áll neki . Jók a cikkeid .

    VálaszTörlés
  39. Egy kérdés, itt sorjátok a pengeostort, de nem úgy van hogy a tájfumeráng erősebb a pengeostornál?

    VálaszTörlés
  40. sztem ha enberi logikával gondolkodunk egy fémes testű sarit nehezebb lenne legyőzni mint azt akinek a bőrét nem védi semmilyen fém

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg abban a rézben amikor ugye bosszút akar állni Hanga Dagurón és meg akarják támadni Dagurt akkor Halvér azt mondja, hogy hülyeség megtámadni Fogatlan nélkül hiszen ő a legerősebb sárkányunk.

      Törlés
    2. Mert mindenki fogi mániás és még egy villámcsapás se tudja megölni fogatlant ami valós viloágban megölné

      Törlés
    3. Csak ezért lehet és a valós világban nincsenek sárkányok

      Törlés
    4. most más dolgot mondtál ami eltére a httydtől

      Törlés
  41. És ebben a részben Fogatlan 1 lövéssel leszedte Szélpengét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert a dreamworks így gondolkodik

      Törlés
    2. Amugy gondolom ölvész mániás vagy és szerinted az éjfúria vagy az ölvész az erősebb?

      Törlés
    3. Ölvész. És tényleg, a villám az egy kurvaerős természeti erő! Wikin is nézz utána milyen ereje van egy villámcsapásnak

      Törlés
    4. Amugy amikor Dagur sárkányt kért Hablatytól minél erősebb sárkányt akart és elöször ölvészt majd éjfúriát és végül ostorcsatott akart.

      Törlés
  42. Meg mondanád melyik részben van amúgy nekem ez a kedvencsárkányom

    VálaszTörlés
  43. A villásfarok mérge 30

    VálaszTörlés
  44. nekem minden sárkány a kedvencem

    VálaszTörlés