2014. május 11., vasárnap

Fanyeső

Ez a sárkány is nagyon érdekes mert a szárnyai borotvaélesek amik képesek kifejlett fákat is kivágni. Ennek a sárkánynak nincs lába ( nem szívesen lennék a helyébe,vacak lehet láb nélkül élni) de a teste és a szárnya nagyon hosszú. A fanyeső született erdőlakó a békés és nyugodt környezetet kedveli. Szárnyaiból képes sátrat alkotni maga körül ami védelmet nyújt bárki elől.De ne engedd, hogy önelemzős viselkedése megtévesszen. Mikor támad, az elárult vagy megsértett Fanyeső csapkodni kezd, kiterjeszti a szárnyait, amik penge élesek és elég erősek. Fejét hatalmas szarvak ékesítik amik szerintem olyanok mint egy kos szarvai persze ez csak az én véleményem. Fogai nem valami nagyok,de nem is picik.

Személyiség:
Magának való sárkány a nyugodt és békés erdőket kedveli ahol egyedül lehet.

                                               Fanyeső:




Fanyeső:

Támadás: 10


Sebesség: 12


Páncél: 8


Tűzerő: 10


Lövések száma: 8


Méreg: -


Harapóerő: 3


Lopakodás: 13


Osztály: Éles


Jellemző: egyszerű kiegyensúlyozott nyugalom, tüzes védelem a sárkánylovasra


Tűz típus: Titokban néhány olajcseppet eldob, amit meggyújt és a lángra lobbantja a fát amit kivágott és összegyűjtött.


Rejtett képesség: Azok a hatalmas szárnyak nem csak fa kivágására jók. A földön a fanyesők is képesek arra, hogy a fáradt lovasok köré vonják a szárnyukat mint egy összetákolt sátor, mely megtartja a meleget és véd az időjárástól és más sárkányoktól.



Szerintem ma még 1 cikket tudok írni,tuti sejtitek miért hát a suli miatt.



                                              Sziasztok!

14 megjegyzés:

  1. Szia. Az utolso 2 kep honnan van? Van talan egy kulon resz a fanyesokrol? Mert pl mas sarkanyokrol is van. Tudom van az a sarkanyok a hibant sziget harcosai sorozat de abba sajna nincsenek fanyesok. Ha tudnal segiteni azt nagyon megkoszonnem ��

    VálaszTörlés
  2. én csak beírtam a keresőbe a keresett sárkányt aztán átkapcsoltam a keresést Képekre és akkor kiad sok képet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi ��remeltem hogy van rolla valami resz de azert koszi..ez a sarkany nagyon erdekel engem. Remelem hogy a film 3. Reszeben lesz rolla valami

      Törlés
  3. Szerintem biztosan van valami róla legalábbis kellene lennie hiszen a csonttörőről is van kis film akkor a fanyesőről is kell hogy legyen de majd én is utána nézek. :)

    VálaszTörlés
  4. Tok jo lenne ha talalnank valamit ������

    VálaszTörlés
  5. A második rész elejében benne van. =•)

    VálaszTörlés
  6. Suttogó halállal megölni minden éjfúriát!!!!!

    Holdfény

    VálaszTörlés
  7. Én bánom,hogy néhány sárkány nincs benne a sorozatba/filmbe.Tudom rengeteg sárkány van meg minden de akkor is nem fer!

    VálaszTörlés
  8. Akkor egyáltalán minek találtáki őket ha nincsenek benne sorozatba/filmbe!:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez azért túlzás hogy nincsenek hiszen a 2. Filmben az elején hablaty és fogatlan mellett szállnak (nem kötekedésként mondom)

      Törlés
    2. azzok nem fanyesősok hanem tájfumerángok

      Törlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Nekem ez a kedvenc sárkányom 🐉 úgyhogy köszönöm

    VálaszTörlés