2014. december 10., szerda

Thunderpede

                                                                           Újra itt!

Na most hogy megint van egy kicsi időm már hoztam is nektek az újabb Rise of Berk sárkányokat úgy hogy lesznek még bőven sárkányos cikkek. :D De kezdjük is mert megérkezett a Thunderpede!

A Thunderpede egyike azon kevés sárkány fajnak akiknek több végtagjuk van 6. (4 végtag és 2 szárny), hanem ez a sárkány 10 végtaggal rendelkezik. (8 végtag és 2 szárny). A lábak kicsik és véznák, míg a karjai nagyok és erősek. A mellső része eléggé légkalapács-szerű ennek segítségével kíméletlen pusztításra képes egy hatalmas sziklát is képes másodpercek alatt porrá zúzni. Ez a sárkány kicsinek tűnhet de nem az! Hátán bíbor elszíneződés látható, kis méretű lábai vannak kivéve a két mellső lábát,testéhez képest kicsi szárnyak. Színe: pirosas,barnás-sárgás,háta bíbor hasa mindenképp fehér vagy krém színű.


Személyiség: Ismeretlen

                                                 Thunderpede



Titán szárnyúként:

Thunderpede:

Támadás: Ismeretlen

Sebesség: Ismeretlen

Páncél: Ismeretlen

Tűzerő: Ismeretlen

Lövések száma: Ismeretlen

Méreg:  Ismeretlen

 Harapás: Ismeretlen

Lopakodás:
Ismeretlen

Osztály: 
Szikla

Tűztípus:
Ismeretlen

Rejtett képesség:
Egy hatalmas és kemény sziklát is képes másodpercek alatt porrá zúzni.

Na ma ennyire jutottunk ezzel a sárkánnyal és igen most képpel üdvözöltelek titeket és azzal is búcsúzom mert belassult a netem és alkalmatlan gifek betöltésére. :/ De a jó hír, hogy végre kaptunk egy hivatalosan is bejelentett TÁMADÓ osztályú sárkányt!!!!! Végre nem csak az Éjfúria és az Ölvész méltó a Támadó osztályhoz hanem végre kapunk még egy veszélyes sárkányt (nem tudtam jobban megfogalmazni bocsi) Úgy hogy következő alkalommal őt fogadjuk vendégül vagyis őt elemezzük ki annyit elárulok hogy nagyon érdekesen néz ki hasonlít egy........ na most majdnem kimondtam mire de ezt majd csak következő alkalommal tudjátok meg. (igen izguljatok csak) :3 Nem csak viccelek na legközelebbi viszont olvasásra sziasztok!



11 megjegyzés:

  1. Nemár...! Addog meghalok az új sárkány nélkül... :) Megöl a kíváncsiság... :D

    VálaszTörlés
  2. Fúj de ronda ez az új D:

    VálaszTörlés
  3. váááááá mond el miazzzzz!!!!!!!!!! :DDD

    VálaszTörlés
  4. SPOILER :P
    .
    .
    .
    .
    a neve woolly howl... :D nem értem miért támadó osztályú.... hisz még csak nem is olyan fajta a tüze mint a többi 2-nek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem de azért én szerettem volna meglepinek írni de mind1.

      Törlés
    2. azért írtam oda hogy spoiler, mert van aki nem akarja hamar megtudni....

      Törlés
  5. De különben a Snoggletog wraith(vagyis Snoggletog szellem)is TÁMADÓ osztályú.

    VálaszTörlés
  6. Amúgy úgy hívják magyarul hogy dörgőféreg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen azt kihagytam,néha megfeledkezek a magyar fordítás megemlítéséről...köszi. :)

      Törlés