2014. május 10., szombat

Suttogó halál

A suttogó halál nagyon kemény és erős sárkány,bár nem annyira ,mint a sikoltó halál. A suttogó halálnak is több száz mérgező tüske díszíti a testét és a szája kör alakú melyben tűéles fogai több sorban helyezkednek el és ha rágás közben kitörik pár foga csak úgy, mint a cápáknál egy fogsor előretolódik. Igen hosszú a teste ami repülés és fúrás közben is körkörösen mozog,látása gyenge a többi sárkányhoz képest. Hatalmas étvágya van, a föld alól vadászik ,mert utálja a fényt gondolom azért, mert a szeme hozzászokott a föld alatti sötétséghez és a fény nagyon bántja a szemét. Szája formája miatt tűz karikákat fúj. Maga a sárkány 39 méter hosszú és a szárnyfesztávja  6,3 méter, sebessége pedig 80 km/h.

Személyiség: Intelligens sárkány, pusztítani képes a legjobban.
 
                                                Suttogó halál:



 
Suttogó halál:

Páncél: 7

Sebesség: 7

Támadás: 8

Méreg: 2

Tűzerő: 3

Lövések száma: 1

Lopakodás: 10

Harapóerő: 4

Osztály: Szikla

Tűz típus: Tűzgyűrű,amit a kerek szája tesz lehetővé.

Jellemző: Olyan agresszivitásra és ellenszenvre képes, amit rajta kívül kevés sárkány tud.

Rejtett képesség: Képesek megfordítani a fogaik forgási irányát és belélegezni a levegőt úgy, hogy azzal egy erőteljes vákum hatást érjen el.


Majd tekerjétek a 3:45-ös részhez mert onnantól van a suttogó halál. 
 
 És még tartozom 1 cikkel ahogy tegnap megígértem.

                                                  Látjátok a tűzgyűrűt?

                                         Remélem igen,sziasztok.

17 megjegyzés:

  1. Tán azért mert te is csak azt tudsz!
    (mi a bajod az éjfúriákkal?)

    VálaszTörlés
  2. Woww... ez szép! Asszem a kedvencem, mármint az Éjfúria mellett... biztos van jó oldaluk is a Suttogó haláloknak... Fogatlant is halálra szekálták az 1. részben, merthogy "gonosz, lelketlen" meg a többi, és kiderült hogy nem is az... sztem ugyanez érvényes a többi fajra is, beleértve a sutogó halált.

    VálaszTörlés
  3. rohadj meg te barom

    VálaszTörlés
  4. Hagyd békén! Őt szeretem! <3 (igaz, hogy nem találkoztunk, de...)

    VálaszTörlés
  5. ja tök állat!!! én is szeretek széttörni dolgokat, tök jó érzés meg minden.... imáááádom!!!! mellesleg HALÁL van a nevében és ez is tök állat! csakúgy mint a SIKOLTÓ HALÁL! Cooooool!!! a kedvencem Wetrának kell egy ilyen ősellenség!!!

    Holdfény

    VálaszTörlés
  6. Gondolom,hogy nem csak puszítani tud csak vad elsőnek.Fogatlan is ilyen volt.Minden sákány ilyen.Ja amúgy tényleg mi bajod van az éjfúriákal már elnézést.Ha én éjfúria lennék én ölnélek meg téged.

    VálaszTörlés
  7. suttogó halál vs dörgődob? melyik győz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Suttogó halál győz mert akkora a páncélja hogy nem érzi meg a dörgődob lövését

      Törlés
  8. harapó erő 4?what??? pedig ekkora és ennyi foggal??? pedig erősebb harapásúnak látszik int az éjfúriának...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen az a baj hogy a pontozások nem mindig pontosak.Én bámultam hogy csak négy a Harapóerő.Azt se értem hogyaz éjfúriának magasabb a harapóereje végül is lehet látni hogy Fogatlan fogai tompák.Sztem azér mert vissza húzhatóak.

      Törlés
  9. Fogatlan fogai . Jól hangzik :) . Csak vicceltem . XD .

    VálaszTörlés
  10. Fogatlan fogai . Jól hangzik :) . Csak vicceltem . XD .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egy suttogó halál tüskét lő akkor az vissza nő neki vagy nem lesz többé?

      Törlés
  11. én imádom a suttogó halált szóval nem hiszem azt hogy csak pusztítani képesek!!! és hülye aki azt hiszi

    VálaszTörlés
  12. Nem hülye de egyet értek a többi részével.A vörös halál taníthatatlan és sokat pusztít. Ez sokat pusztít de tanítható

    VálaszTörlés
  13. Igazából sokkal magasabbak a statisztikái.

    VálaszTörlés