2014. november 3., hétfő

Shockjaw

                                                                     Sziasztok!
Nektek milyen volt a szünet utáni első tanítási nap? Mert nekem borzalmas....főleg mert korán reggel ott tartottam hogy még 5 percenként visszaalszom tudjátok ez a szokásos mondat hogy: Még 5 perc! Aztán vagy 20 perc lesz de a lényeg hogy végre elhatárotam hogy felkelek és kinyujtózkodom....
Ugye bementem a suliban leülök és ránézek az órarendre na és ez történt:

Igen ez hagyta el a számat hogy: OH NO!!!!! Mert mi volt hétfő reggel az 1. óránk?! Persze hogy az angol!!!! (fujj de utálom) Értitek hót fáradtan hétfő reggel angolozzak hát ez mondhatom csodás....De valahogy túléltem és akkor jön az irodalom ez is mondhatom remek hát az egész órát kb így ültem végig:

Blah blah blah!!!! Azt hittem ülve elalszok! Jól van aztán jött a tesi na erre az órára már rendesen felébredtem (gáz lett volna ha kézen állás közben alszom el) na jó túléltem és jött a matek azt hittem szörnyet fogok halni de nem egész jó kis laza óra volt utána már szinte pite volt a napom mert média jött meg osztályfőnöki ezek meg laza órák sose kapunk házit. Na és most itt vagyok és jöjjön az a Rise of Berk sárkány melynek a neve Shockjaw (sokkoló állkapocs, vagy sokkoló harapó valami ilyesmi)

A Shockjaw egy új Dagály osztályú sárkány. Ő egy tipikus vízi sárkány hártyás szárnyain és hátuszonyán ez látszik is. Ez a sárkány általában kék-zöld színű kivéve titán szárnyúként. Mint minden Dagály osztályú sárkány így a Shockjaw sem tud rendes tüzet lőni ő egy bio-elektromos sokkoló szerű erős lövést állít elő amely ilyen sokk csavarokat (a sokkoló szerű tűz csavar alakban távozik száján) bocsát ki ami olyan erős is lehet hogy egy egész hajót megsemmisít és még a legénységet is!

Személyiség: Ismeretlen

                                                 Shockjaw

 

Titány szárnyú ként:

Támadás:  ismeretlen

Harapóerő:  ismeretlen

Lopakodás:  ismeretlen

Sebesség: ismeretlen

Tűzerő: ismeretlen

Lövések száma:  ismeretlen

Osztály: Dagály

Páncél: ismeretlen

Méreg:  ismeretlen

Tűztípus:  bio-elektromosság

Jellemző: Hártyás szárnyak, hátuszony,kék-zöld szín.

Rejtett képesség:  Tüzével képes egész hajókat elsüllyeszteni.

Erről a sárkányról ennyi lett volna. Én most el suhanok de a további viszont olvasásra sziasztok! :D

8 megjegyzés:

  1. Hello, tudnál nekem segíteni ?
    A facebookos Dragons: Rise of Berk játékot kicsi elrontottam tudnál ebben segíteni hogy újra tudjam kezdeni ? Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se játszom túl rég óta de szerintem nem nagyon lehetséges az újra kezdés :/ de nem tudom nem vagyok nagyon tapasztalt sajna de hogy érted hogy elrontottad mert ha kisebb a probléma akkor lehet hogy meg lehet oldani anélkül hogy újra kéne kezdeni. :)

      Törlés
    2. Az volt a baj, hogy kevés volt a Run-om (az a kék kő amivel sárkányokat is lehet venni meg több halat,fát) de most se lesz elég mert már csak 170 -em van azt meg ugye pénzbe kerül (elég drága ) :( Különben a Run Kampó ra kellett volna nekem ő a Kedvenc Sárkányom de elvileg a küldetés is kéri

      Törlés
  2. jajj hát pont ugyan ez volt a reggelem.. :DD Csak én némettel kezdtem..az se a legjobb.. :D Aztán nekem is irodalom volt.. *--* :D
    De amúgy jó poszt lett, mint mindig!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen szerintem senkinek sem volt jó élménye az első nap :D És nagyon köszi! <3

      Törlés
  3. nos az igaz hogy a dagály osztályúak nem lőnek tüzet, de a dörgődob tud (kéket) és a forrkatlan is tud termelbi gyúlékony gázokat :D és nagy eséllyel az előző blogomból (sarkanyok3.webnode.hu) származó dolgok összekeverhettek néhány ismeretet, mint az óriás mennydörgő, igaz ez csak egy becenév de nem a titán hanem óceáni dörgikre vonatkozik :) szerinted ezeken kívül milyen sárkányok lesznek a 3.-4. évadban?

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. SHOKJAW egyenlő:SOKKOLÓ ÁLKAPOCS

    VálaszTörlés