2014. május 27., kedd

Plakátok!

                                    !!Meglepetés!!

             Hatalmas meglepim van a számotokra ezt nézzétek meg:


Nagy hír sőtt óriási hír kijöttek a második film plakátai amit találtam azt most mind megmutatom nektek:

Első plakátként nézzük meg Hablatyét és Fogatlanét:

 
 
 
Jó kis plakát bár engem baromira zavar az a zöld karika titeket nem remélem nem lett túl gyerekes.

Asztrid és Viharbogár:
 
Asztrid nagyon szép lett mármint nem mintha nem lett volna szép az első részben is na dehát értitek.Na és az a szörmebunda jaj de szép.

Takonypóc és Kampó:
Takonypóc a legkisebb a csapatban és ő az egyetlen akinek jól áll a borosta persze csak Hablaty után.

Halvér és Bütyök:
Juj Halvér de izén néz ki borostásan ez valami szörnyű jó értem én, hogy vikingek és már felnőttek de ez akkor is valami borzalom remélem azt a kis kés szerű izét borotválkozásra kapta. 
 
Kőfej, Fafej, Böff és Töff:
Kőfej szinte semmit sem változott Fafej is csak raszta lett na és persze borostás (miért kérdem én miért!!)
 
Pléhpofa és Fejtörő:
Húha Pléhpofa de csúnyán néz vagy lehet,hogy ez a tiszteletet parancsoló nézése. (hmm elgondolkodtató)

Valka és Felhőugró:
Aki esetleg nem tudná Valka Hablaty anyukája aki 20 éve tűnt el. Na és a sárkánya Felhőugró imádnivaló azokkal a nagy szemeivel és a kék szájával. (persze nem is hasonlítható a cukisága Fogatlanéhoz)
 
Bélhangos és Morga:
Jaj Morga de lustán nézel ki, mint aki mindjárt bealszik de Bélhangos is alig változott valamit,ő is borostás és a keze már nem kampós hanem egy fakéz amit a videókban is lehet látni na de a magyar hangja amit hallottunk a magyar videókban köszönő viszonyban sincs azzal a hanggal ami az első részben van, habár ha jobban belegondolok megnéztem az első rész előzetesét is na és az annyira béna nem is az a szöveg van benne, mint a filmben és ott is más Bélhangos hangja, Hablaty pedig nem is hangsúlyoz benne szörnyen rossz volt az az előzetes, viszont a film remek,csodálatos,fantasztikus,látványos és izgalmas volt szavakkal leírhatatlan remélem ez így lesz a második résznél is. 
 
Most pedig jöjjenek a csoportos plakátok:
 
                                     Jézusom de édes Fogatlan.
 
Itt látszik is,hogy Takonypóc kisebb a többieknél.(Na most legyen nagy a szád Takonypóc most fogadjunk nem mered csúfolni Hablatyot mivel magasabb, mint te és neki van barátnője neked meg nincs.)
 
Na jó ez a cím egyben érdekes de nagyon rémisztő, mert igen tisztában vagyok a jelentésével köszi szépen DreamWorks tényleg kössz.
 
Hát mára csak ennyivel készültem sziasztok:
 
És végül aki holnap esetleg kompetenciát ír, mint én annak sok sikert kívánok.

1 megjegyzés: