2014. május 9., péntek

Sikoltó halál

A sikoltó halál az egyik legerősebb sárkány,jellegzetes fehér színéről és vérvörös lélektelen szemeiről könnyen felismerhető.100 évente egyszer születik és ahol kikelt a tojásból egész életében ahhoz a helyhez fog ragaszkodni.Pengeéles fogaival alagutakat fúr a föld alatt,csak úgy mint a rokona a suttogó halál. A sikoltó halál, mint azt a neve is mutatja sikoltva győzi le ellenfeleit, mert a hangos sikoltása kizökkenti a sárkányokat és lezuhannak az égből.Egy sikoltó halált szinte képtelenség legyőzni, csak távoltartani tudod magadtól azt is elég nehezen, ráadásul hatalmas az étvágya és képes egész szigeteket elpusztítani farkából pedig tűéles fehér tüskéket lő ki.

Személyiség: Türelmetlen és dinamikus,gyors és erőteljes,nem érdemes vele cicomázni.

                                                  Sikoltó halál:


 


Sikoltó halál:

Faj: Suttogó halál

Sebesség: 8

Páncél: 20

Támadás: 16

Tűzerő: 10

Lövések száma: 2

Méreg: 10

Rejtőzés: 14

Harapóerő: 11

Osztály: Szikla

Jellemző: A teste és elméje csak pusztítani képes.

Tűz típus: Koncentrált tűzgyűrűt lehel

Rejtett képesség: Képes hatalmas mennyiségű tüzet egy lövésbe sűríteni.

 

                                              Holnap újra itt leszek.

17 megjegyzés:

  1. Az éjfúria és a forrkatlan után a kedvenc sárkányom

    VálaszTörlés
  2. szerintem nem kettőt lő lehet hogy elírtad :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nem írtam el tényleg 2 a lövése. :) Legalábbis a hivatalos oldal szerint én csak azt írom amit ők is. ;) https://www.howtotrainyourdragon.com/explore/dragons/screaming-death

      Törlés
  3. nekem a 2. kedvenc sárkányom az éjfúria után

    VálaszTörlés
  4. én oda mennék és lefinganám de egyik részbe halvér sárkija le is fingta

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Nem 2 lövése van hanem 14 !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ezt a School of Dragons játékból veszed akkor tévedsz. :) (Nem rossz indulat.) Mert igen is 2 a lövéskorlátja a hivatalos oldal is azt írta. ;)
      https://www.howtotrainyourdragon.com/explore/dragons/screaming-death

      Törlés
    2. Igen onnan veszem!:D Ma lett meg

      Törlés
    3. (Nekem is megvan már kicsit régebb óta és onnan gondoltam.) És én például meglepődtem mikor a SoD kiírta, hogy lövéskorlát 14 csak sajnos a SoD nem mindig hivatalos meg gondolj bele elég gáz lenne a Sikoltóval csatázni ha csak 2 lövése lenne. :D Nem? :'D

      Törlés
  7. Egyetértek azzal,hogy nemcsak pusztítani képes,miért ez a sárkány valami fegyver vagy mi ő is egy érző lény akárcsak Fogatlan!De az még idegesítő,hogy mindig odaírod,hogy :Megölni minden éjfúriát!!!Hát igen ez nagyon éretlen mert én szeretem Fogatlant nagyon.Bocsánat ha megbántottalak de ez így van.

    VálaszTörlés
  8. A fajhoz suttogó halált írtál.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,mert a Sikoltó halál egy titán szárnyú Suttogó Halál. :)

      Törlés
  9. Szóval ő már TITÁNként született??Lehet hogy a többi sárkánynális így van,hogy egy példány TITÁNként születik?Ha igen az nagyon állat lenne!:D

    VálaszTörlés
  10. A School of Dragonsban a Sikoltó Halálnak van még titán változata . Kétszeres titán . Cool . A School of Dragons nagyon téved . Nekem amúgy a Deathsong a kedvenc sárkányom . :)

    VálaszTörlés
  11. A School of Dragonsban a Sikoltó Halálnak van még titán változata . Kétszeres titán . Cool . A School of Dragons nagyon téved . Nekem amúgy a Deathsong a kedvenc sárkányom . :)

    VálaszTörlés
  12. 2 lövése van amíg darabokba nem válik

    VálaszTörlés