2016. július 9., szombat

Barlang Bontó (Cavern Crasher)


A Barlang Bontó egy Rejtély osztályú sárkány amely a Sárkányok: Irány az Ismeretlen! 4. évadában jelent meg. 

Általános jellemző:

Ezek a sárkányok eléggé ismertek arról, hogy más sárkányokat kitúrnak otthonaikból, hogy ideiglenes lakhelyet szerezzenek közben pedig megeszik a kitúrt sárkány tojásait vagy épp fiókáit.

Megjelenés:

Testük gyíkszerű, engem egy szalamandra és egy páncéltalan aligátor teknős keverékére emlékeztet. 18,3 méter hosszúak és kb. 453,6 kilogrammot nyomnak. Fekete-sárga csíkos színkombinációban ismertek, hátuk rücskös, farkuk lekerekített, bőrük nyálkás megjelenésű, fejükön horgas csőr található állkapcsuk felett, nyelvük pedig villás. (Titán szárny elérése után kristályszerű tüskéik vannak, a sárga csíkjaikat pedig ragyogó kékes-lilás-zöldes árnyalatok váltják fel.)

Négykézláb mozognak és ellentétben a legtöbb sárkánnyal nincsenek szárnyaik így röpképtelenek, viszont tudnak úszni.

Képességek:

Kitűnő hallásuk van és csontvázuk összecsukható. Képesek megszorítani valamint megnyújtani csontvázukat harmonika szerűen így a legkisebb résekbe is beférnek, gyakran nyálkát is préselnek ki magukból, hogy megkönnyítsék a sziklák közötti átcsúszást. Nagyon gyorsan ásnak és elég erősek ahhoz, hogy átpréseljék magukat akár egy beomlott falon is.

De legfőbb képességük a titkos kellemetlen szagú nyálka amelyet a hátukon található mirigyekből bocsátanak ki, ez a nyálka pedig igen gyúlékony! Ezt az anyagot a hátukról és a farkukról indítják el, és más tárgyakra/személyekre hajítják mielőtt azt lánggal meggyújtanák.

A Barlang Bontók olyanok mintha lánctalppal rendelkeznének, képesek falakon, mennyezeteken nagyon gyorsan közlekedni, ez a horgas karmaiknak köszönhető, így lopakodási képességeikhez sem férhet kétség. Kitartásuk és állóképességük is igen magas, rengeteg támadást kivédenek annak érdekében, hogy céljukat elérhessék.

Bármilyen nagy sárkányt megpróbálnak legyőzni csak, hogy megkaparintsák a tojásait, ez általában sikerül is nekik. Akut hallással rendelkeznek ami segítségével képesek meghallani a sárkány fiókák sírását. Elég nézni ezeket a sárkányokat pár percig és máris rájöhetünk, hogy otthonosan mozognak szinte minden barlangban, hiszen egész életüket üregekben, barlangokban töltik más sárkányok tojásai után kutatva.

Tűzerő:

Zöld lángokat hoznak létre, amelyeket főként saját gyúlékony nyálkájukkal borított célpontjaik felgyújtására használnak. A Barlang Bontók akár a saját nyelvüket is képesek felgyújtani.

Sebezhetőség:

Gyengeségük csupán az hogyha elég erős lövés éri a hátukat akkor az a nyálkát elfőzi, azaz a forróság hatására elpárolog a nyálka. Csak ilyenkor sebezhetőek és akkor is gyorsan kell cselekedni mielőtt megújítják a nyálkájukat. 

Valamint a Barlang Bontókat étellel el lehet csábítani, hogy más helyekre menjenek.

Személyiség: 

Igazi nyálkás földalatti dögevők, akik bármit megtesznek csak azért, hogy megszerezzék a másik tojásait. De taníthatóak, bár nem ismert, hogy Eret fia Eret milyen módon képzett ki egy ilyen példányt.


                                                 Barlang Bontó (Cavern Crasher) 





Barlang Bontó:

Támadás: 14

Sebesség: 18

Páncél: 16

Tűzerő: 20

Lövéskorlát: 16

Méreg: -

Harapóerő: 8

Lopakodás: 16

Osztály: Rejtély

Tűztípus: Távolsági zöld tűz.

Jellemző: Fekete színű test sárga csíkokkal, kiváló hallás. Kitartó és nagy állóképességű faj.

Rejtett képesség: Összecsukható csontváz, gyúlékony nyálka, olyan gyorsaság és karmok melyekkel a falakon, mennyezeteken is könnyeden közlekednek.


25 megjegyzés:

  1. Összecsukható csontváz? Érdekes, ezt eddig nem is hallottam róla. Azt hittem, azért tud átmenni azokon a köveken, mert azzal a folyékony anyaggal csúszóssá teszi a testét..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hogy annak is van hozzá köze de nem biztos

      Törlés
  2. Új cikk, új cikk, megjött az új cikk!!! XD :D Jaj de nagyon vártam az új cikket meg ezt a sárkányt! Egyébként megértem most a helyzetedet, mivel mikor kiselőadást csinálok, például a suliba, akkor egy olyan "drága és villámgyors" gépen kell megcsinálnom, hogy az csak na (igen már megint jól kifejeztem magam)! És hogyha belegondolok, hogy egyesek alapelvárása az lenne, hogy minden egyes héten írjak egy kiselőadást...huuu!

    VálaszTörlés
  3. Amikor elsőnek megláttam nekem is rögtön a foltos szalamandra jutott róla eszembe. Ezt a részt egyébként pont tegnap este néztem meg és most hogy mondod mintha tényleg kisebb lett volna az a királynő. Habár lehet nem véletlen, hisz a tűzférgek eleve nagyon kicsik, így a kisebb királynő is még mindig jóval nagyobb hozzájuk képest.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg a darázs is, mert azok törnek be a méhkaptárakba..><

      Törlés
  4. mikor lesz a következő cikk?

    VálaszTörlés
  5. Tejesen egyet értek a méreteket nem veszik figyelembe. A szereplők megnőtek és a sárkányaik nem pedig a második részben ennél nagyobbak.

    VálaszTörlés
  6. Ha nem tudód megnézni itt minden részt megtalálsz amit edig fel tettek: http://www.sorozat-barat.club/video/series/1289/Sarkanyok_A_Hibbant-sziget_harcosai_online_sorozat/04_evad

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is itt szoktam nézni a sorozatot,de azért köszi. Azért nem nézem,mert nincs időm nem azért mert nem találom. De aranyos vagy,hogy segíteni próbáltál. ^_^

      Törlés
    2. Szivesen bármikkor segitek ha tudok.

      Törlés
  7. Engem a varangyra is emlékeztet.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Mostanában kezdtem el olvasni a blogodat nekem nagyon tetszik még sok ilyen cikket :). (Előtte egy másikat olvastam de szerintem te is ismered.)Nekem is a szalamandra jutott róla eszembe először róla. Nem rég láttam a részt de már fent van a harmadik is felirattal. Adri (nem tudom hogy hívhatlak-e így) tudnál adni egy e-mail címet mert szeretnék neked személyesen küldeni egy üzenetet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,ha tetszik! ^_^ (És nyugodtan hívhatsz így majdnem mindenki így hív. :D ) Persze megadom hiszen a többi olvasóval is beszélgettem/beszélgetek most is vagyis írásos formában. :D adri2000620@gmail.com

      Törlés
  9. Engem eléggé gyíkra emlékeztet, nem is olyan, mint egy sárkány! Amúgy az a nyálka a hátán SZÖRNYENNAGY RÉMSÉG ZSELÉ, csak sárgás színben.
    Mikor lesz fent a 4.évad magyar felirattal?

    VálaszTörlés
  10. Hát, vannak jobb sárkányok is.
    Kedvencem a PERZSELŐFAROK, de szerintem a vékony test jobban állna neki. Így, ilyen szélesen, nem olyan király.De a feje nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  11. És a fürge fullánkon azt a 2 centis hártyát nevezed szárnynak? (Már bocs!:))

    VálaszTörlés
  12. Most biztos egy folyton kritizáló embernek tartotok, de amúgy nem vagyok az, csak inkább maradok a régi sárkányoknál. Ezek nem olyan szimpik. Nektek?

    VálaszTörlés
  13. A Vörös Halálról szóló cikk megjegyzéseinél írtad, hogy a fészkében voltak tojások. De én nem látom őket.
    Megtudnád mondani melyik jelenetben látszik?

    VálaszTörlés
  14. Adrienn tudnál nekem segíteni melyik sárkány a szerelem jelképe.Józsi

    VálaszTörlés
  15. Szia Adrienn! Meg tudnád mondani melyik élősködő-sárkány volt az amelyik az 5.évad 6.rész-ében szerepelt? Tudod ami veszettséget okkozott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A részben Halvér grimorának hívja.Nem tudom hogy ezzel segítettem-e.

      Törlés
  16. Barlang parazita . Utálom ezt a sárkányt . Megölni minden barlang bontót ( már have lehet XD ) .

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. Lila Vénusz én tudom , hogy mi az az élősködő sárkány . Azok a grimorák . :)

    VálaszTörlés
  19. Túl sok a megjegyzés.

    VálaszTörlés