2016. október 15., szombat

Sárkány elemzés: Fojtogató Szörnyeteg

                                                           Hello mindenki!
Képtalálat a következőre: „httyd best gif”
Hát ismét köszöntelek titeket ismét két hét eltelte után...nos igen írnék én hetente is cikket, mert van miről csak akkor elfogyna a téma amikorra kellene ,tehát ilyen 1,5-2 hetenként lesznek újabb cikkek ha esetleg érdekel valakit. ;) Előre is bocsánat, ha ez a cikk nem lesz a legjobb, de őrületes napon vagyok túl! Ugye a mostani szombat munkanap és a diákoknak iskolába a felnőtteknek pedig munkába kell menniük, tehát nekem is lett VOLNA mára programom, de per pillanat nincs, mert a mi iskolánkban tartottunk egy "Honfoglaló" nevezetű estét azaz tegnap csak este 18:00-ra kellett bemenni és egészen szombat reggel 6:00-ig bent lenni, úgyhogy egy éjszaka alatt "elfoglaltuk" az iskolát már aki nem aludt el... Hiszitek vagy sem, de nem egyszerű lefoglalni magad 24 órán keresztül úgy, hogy ne aludj el miközben körülötted mindenki alszik. Mivel én bementem reggel 9-re az iskolába közösség szolgálati órákat szerezni vagyis 6:20-kor  keltem fel így nekem kétszer olyan nehéz volt, mint annak aki csak este 18:00-kor jött, de kibírtuk a 24 órát az a lényeg vagyis úgy a nem tudom hány száz emberkéből maximum 50 (de lehet sokat is mondtam) bírta ki alvás nélkül, mert ezek az emberek faszák ők eldöntöttek valamit amit végre is hajtottak. :D  (Igen kellett egy kis ego növelés. :3 ) Szóval hazaértem 7:15 környékére még videókat néztem kb. 8:00-ig és elaludtam végre, bár csak 2 óra erejéig szóval igen úgy nézzétek, hogy fáradt vagyok...De nem ezért vagyunk itt úgyhogy kezdjünk bele:


A Fojtogató Szörnyeteg Szörnyű Szőrmók utolsó meglepetése, az utolsó csapdája egy kincses barlangban, ő hagyta ott ezt a szörnyet, őrizni a kincset. A Fojtogató hatalmas szörny, genetikailag a sárkányok, a polipok és kígyók rokona. Ez a lény általában barlangok mélyén él és soha nem jön ki a napfényre. Egy pár szárnya és kicsi lábai vannak amik a legtöbb esetben nem igazán funkciónálisak, járni például nem is nagyon tud, óriási testét nyálkás nyomot hagyva vonszolja előre a föld alatti járatokban, mint egy kígyó, valamint rengeteg hosszú tekergőző csáppal rendelkezik. Maga a szörny teljesen átlátszó színű, kivéve a csápjait, azok fehéresek, olyanok, mint a nyers megdermedt zsír. A csápok apró nyílásaiból fehéres-szürke nyálkás ragacs szivárog ami elviselhetetlen bűzt áraszt, a csápok hegyei tele vannak kristály tiszta, üvegzöld méreggel. A Fojtogató ezt a mérget, mint egy injekciót juttatja be az áldozat szervezetébe ami ennek hatására először az érintett testrész megmerevedik majd zöld színű lesz és végül az egész ideg rendszer felrobban. Bár ez a szörny nemes egyszerűséggel jobban szereti megfojtani az áldozatát. A lény agya olyan kicsi a testéhez viszonyítva, hogy nem tud egyszerre parancsolni az összes tekergőző csápjának, így aztán azok úgy vonaglanak,mintha önálló életet élnének. És emiatt hiába beszéli a sárkány nyelv egy ősi formáját, nem tud koncentrálni egyszerre a beszédre és a csápjai irányítására, így ezt kihasználva be lehet csapni és el lehet menekülni, ráadásul, mint a föld alatt élő állatok többsége ő is elég gyengén lát.          

            Fojtogató Szörnyeteg:


(És egy pár fanmade is készült róla:)



Fojtogató Szörnyeteg:

Osztály: Barlang Sárkány

Méret: 8

Támadás: 8

Sebesség: 2

Engedetlenség: 9

Félelemkeltés: 8

Rejtett képesség: A lenyelt áldozatot "lecsupaszítja" emésztő nedvei ugyanis megfosztják az áldozatot minden szőrzetétől ami soha többé nem fog kinőni, már ha valaki ki is szabadulna valahogy a szörny gyomrából. 


Nos remélem értékelhető volt így is, na akkor legközelebbi viszont olvasásra! 
Képtalálat a következőre: „httyd best gif”

12 megjegyzés:

  1. Természetesen minden cikked, így ez is jó. És egy hír: 22-én 16:15 SuperTV2 Books of Dragons a 2011-es kisfilm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh hát köszönöm! :D És ezt nem is tudtam, köszi,hogy megírtad. :)

      Törlés
    2. De jó nektek. Grat. Angolul, felirattal vagy szinkronnal lesz? Sajnos nekünk nincs olyan csatornánk :(

      Engem a nyálka meg a barlabg miatt a cavern crasher-re emlékeztet.

      Törlés
  2. Ez aztán a fura sárkány.De mindegy amúgy ez a barlang sárkány valami új osztály?Ja és ez a sárkány benne van valamelyik könyvben(mert az első két kép azt árulja)?Ha igen hanyadik könyvben?Ja és nagyon jó cikk:D:)Csenge voltam:):D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az osztály csak a könyv szériában létezik nem kell nagy hangsúlyt fordítani rá. ;) Igen a 2. könyvben szerepel. (Így lehetsz kalóz) És nagyon köszönöm! :)

      Törlés
  3. Nézte valaki a Book of Dragons-t a SuperTV2-n? Mi lett a Snaptrapper és Boneknapper magyar neve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néztem. Prémvadász és Csonttörő. Egyébként minden sárkány neve a helyén volt, csak a Siklóból lett Siló sárkány.
      A Csonttörő legendája egyébként nov. 6 14:45 a Prime-on.

      Törlés
    2. Hát igen én a Silósárkányon ki voltam... De az összes többi sárkány a helyén volt a Prémvadásztól az Ölvészig mind kivéve szegény Siklót... :/ De azt is "bírtam", hogy a Fear Class Vadász osztály.... meg,hogy a Sharp Class amit eddig Élesnek fordítottak most Penge volt,de az is szórakoztató volt,hogy az Éjfúria a villám és a halál szentségtelen ivadéka... Kész most is kiégtem bár Blahut fordításaihoz képest ez egész jó bár ez a fordító sem nézett utána az előző szériák fordításainak. Na mindegy nekem csak a Silósárkány piszkálta leginkább a csőrömet...

      Törlés
    3. Az interneten meg lehet valahol nézni, mert sajnos nem láttam. :(

      Törlés
  4. Adrienn tudsz a sorozatbarátklubon mást is mondani mert én nem tudok bejelentkezni.Ja és a siló azt jelenti,hogy a nyers kukorica apró darabokra vágva.Remélem nemzavar az,hogy én május 13 töltöm be a 12 és remélem ezért nem baj,hogy én is irkálok. hivjatok joszinak ne Józsinak hisz már internetes barátok leszünk és én Szerbiában lakok Péteréven.

    VálaszTörlés