2014. augusztus 20., szerda

Sárkány osztályozások

                                                                          Sziasztok!


Na végre kész lett az a bizonyos osztályozós cikk is, aki már szinte 
mindent tud az osztályokról (mint én... na még szerény is vagyok :D) annak ez a cikk nem lesz valami egetrengetően izgalmas. Előre is sajnálom. 


Mint tudjuk 7 osztály létezik plusz egy megszűnt osztály, most mindegyiket leírom és bemutatom, alá pedig azoknak a sárkányoknak a képét fogom rakni akik abba az osztályba tartoznak.

Szóval akkor SÁRKÁNY OSZTÁLYOZÁSOK


Elsőnek kezdjük az én kedvenc osztályommal na és azért is kezdünk pont ezzel, mert Hablaty is ezzel kezdett az 1. filmben szerintem már sejtitek melyikről beszélek.....


Strike class:

Vagyis Csapás osztály az új magyar fordítás szerint, de a régi 1. filmbeli fordítás szerint Támadó osztály és mivel ez jobban hangzik én ezt használnám inkább :'D 

Ennek az osztálynak a színe a lila nem tudom miért, de minden osztálynak külön színe van gondolom azért hogy megkülönböztessék őket egymástól. Ebbe az osztályba (szerintem) a legveszélyesebb és legintelligensebb sárkányok kerültek.


Éjfúria (Night Fury)
Fényfúria (Light Fury)

Éjfény (Night Light)



Ölvész (Skrill)
Hólidérc (Snow Wraith)
Villásfarok (Triple Stryke)

Halálmarok (Deathgripper)


Woolly Howl (Gyapjas Bömbölő)



Tidal class:


Más néven a Dagály osztály:

Ennek az osztálynak a színe a cián és ide tartoznak a vízi sárkányok akik mondjuk csak vízben tudnak élni vagy azok akik a vízben IS elélnek egy kis ideig vagy hosszabb ideig. De a legfőbb tulajdonságuk az itt lévő sárkányoknak, hogy egyikük sem tud tüzet fújni (leszámítva a titán szárnyú Dörgődobot aminek a neve Óriás Mennydörgő, de ez nem egy külön faj hanem csak a Dörgődob legmagasabb szintje szóval őt most levegőnek nézem) Akik ide tartoznak:

Forrkatlan (Scauldron)

Dörgődob (Thunderdrum)

Gnúvad (Bewilderbeast)

Vizi Rázó (Seashocker)
Submaripper (Tengerhasító)


Shellfire
Luminous Krayfin


Tide Glider (Dagály sikló)

Sliquifier (Gyorfolyósító)
Sand Wraith (Homoklidérc)

Shockjaw (Sokkállkapocs)


Purple Death (Lila Halál, de a könyvben Bíborhalál a neve)
Windwalker (Széljáró)



                                               Boulder class:

                                        Vagyis a Szikla osztály:

Ennek az osztálynak a színe milyen meglepő... nem más mint a barna. Ide azok a sárkányok tartoznak akik sziklákkal táplálkoznak vagy a föld alatt közlekednek vagy éppen ott élnek...


Suttogó halál (Whispering Death)

Sikoltó halál (Screaming Death)

Gronkel (Gronckle)
Hotburple (Forróköpet/Forróböfcsi)


Sentinel (Őrszem)
Bíbor Vérontó (Crimson Goregutter)

Groncicle

Grapple Grounder

Foreverwing (Örökszárny)
                                             
Thunderpede (Dörgőféreg)
                              Földrengető Rémség (Catastrophic Quaken)

Zablaagyar (Snafflefang)

Shovelhelm (Lapátsisak)

Eruptodon


Most már a negyedik osztálynál tartunk ami nem más, mint a
 Stoker class:

                                         Vagyis a Tüzes osztály:
(Újabban Láng osztályként is emlegetik.)

Ennek az osztálynak a színe a sárga én a pirosra tippeltem volna de hát ez van. Azt hiszem nyíltan kijelenthetem hogy ebbe az osztályba van a legtöbb sárkány besorolva vagyis majdnem mert egyenlő a rejtély osztállyal de nézzétek meg ti is:


Szörnyennagy rémség (Monstrous Nightmare)


Vörös halál (Red Death)

Rettenetes rém (Terrible Terror)

Tűzféreg (Fireworm)

 De ha már tűzférgekről van szó akkor itt a 
Tűzféreg királynő (Fireworm Queen) is 
(de ő nem egy külön faj ő is csak tűzféreg)


Nyögdöc (Hobblegrunt)


Tájfumeráng (Typhoomerang)

Moldruffle
(School of Dragons szerint Tüzes osztályú)




Éjjeli rém (Night Terror)

Parázsfarok (Singetail)
Threadtail (Fonalfarok)

Silver Phantom (Ezüst Fantom)



Flame Whipper (Láng Ostorozó)

Small Shadow (Kis Árnyék)


Shadow Wing (Árnyék szárny)

Hammanó (Hobgobbler)




                                                 Mystery class:

                                            Magyarul a Rejtély osztály

A rejtély osztály színe a szürke mert az a szín olyan rejtélyes... na ezt jól megfogalmaztam mondhatom. De ugye ebbe az osztályba azok a sárkányok kerültek akiknek kinézetük furcsa vagy különös képességük van, vagy esetleg rejtőzködni szeretnek és ezek a sárkányok a....

Szárnyváltó (Changewing)
Csonttörő (Boneknapper)


Üszkös füstlehelő (Smothering Smokebreath)
Világ réme (Flightmare)
Prémvadász (Snaptrapper)
Fertelmes cipzárhát (Hideous Zippleback)

Sword stealer (Kardtolvaj)

Gömbbölény (Buffalord)


Végzet dal (Death song)
Slithersong
Gobsucker (Nyálszívó)


Barlang Bontó (Cavern Crasher)
Páncélszárny (Armorwing)

Sandbuster

Slitherwing
Dramillion

Sweet Death (Édes Halál)


Hammanó (Hobgobbler) 
Igen ő egyszerre a Tüzes és a Rejtély osztály tagja.


Prickleboggle

Silkspanner (Selyemszövő)



A következő osztály:               Sharp class

                                         Vagyis az Éles/Penge osztály:

Az éles osztály színe a kék fogalmam sincs hogyan találják ki ezeket a színeket de az biztos hogy én a Dagály osztálynak adtam volna a kék színt és a piros színt meg a Tüzes osztálynak de mindegy is az ide tartozó sárkányok a következőek:

                                          Fanyeső (Timberjack)

                                      Stormcutter (Viharszelő)

                                 Fürge Fullánk (Speed Stinger)
 Esőszelő (Raincutter)

Windstriker (Szélcsatár)
Ostorcsatt (Razorwhip)
Hackatoo (Hakadu)
Thornridge (Tüskegerinc)

Shivertooth (Borzongófog)

Scuttleclaw (Fúrókarom vagy Szénkarom mindkettő igen emlegetett)

Devilish Dervish (Ördögi dög?)
Egg Biter (Tojás harapó)


Grim Gnasher (Zordfog)
                                              Tracker class:
                          (Bocsi nem találtam Tracker feliratút)
                                   A mi nyelvünkön a Fürkész osztály:

Ez a legújabb osztály, színe a vörös és ebbe az osztályba azok a sárkányok kerültek akiknek a szaglásuk nagyon fejlett és ezek a sárkányok a következők:

Robajló (Rumblehorn)

Siklósárkány (Deadly Nadder)


                                                   
Thunderclaw (Dörgőkarom)

Snifflehunch (Szippantás púp)



Mudraker (Sárkaparó)

Moldruffle
(Rise of Berk szerint Fürkész osztályú)

Windgnasher

Submaripper (Tengerhasító)
(Dagály és Fürkész osztály együttes tagja.)


És akkor most bemutatom a megszüntetett osztályt is ami a ....

                                                      Fear class:

                                            Magyarul a Rém osztály:

                           Fertelmes cipzárhát (Hideous Zippleback)



Világ Réme (Flightmare)
Prémvadász (Snaptrapper)
De mivel a vikingek a békekötés után már nem féltek a sárkányoktól így a Rém osztály neve nem volt valami találó, de nem csak ez volt az oka a megszűnésének. Ugye jött a 2. film és vele együtt egy rakás új sárkány, köztük a Robajló is, és mivel neki nagyon fejlett szaglása volt, őt nem igen tudták sehova besorolni, így létre hoztak neki egy osztály ami a Fürkész osztály volt, és ez az új osztály megkapta a Rém osztály színét és a jelét is, de mivel megszűnt a Rém osztály, így annak tagjait átsorolták a Rejtély osztályba. De mondok még valamit, mivel a Robajló egyedül volt a Fürkész osztályban így átrakták a Siklósárkányt is a Fürkész osztályba az Éles osztályból.

Szóval ennyi lett volna az osztályozás remélem aki eddig nem értett valamit az mostmár érti, és aki ezeket tudta annak ez a cikk elég unalmas lehetett szóval bocsii, na de sziasztok!

( Utóirat: ha valakinek feltűnt akkor igen van olyan sárkány amit kihagytam ,mert azok nincsenek besorolva vagy szinte senki nem ismeri őket ,de ha be lesznek sorolva akkor azokat is berakom majd. :) Ja és még valami az osztályozós képek NEM olyan színűek, mint az osztály színe mert sajnos olyat nem találtam pl: Dagály osztály színe a cián, de az osztály képe meg kék vagy az éles osztály képe szürke, de az osztály színe a kék, szóval ne vegyétek számításba a képek színét. )

112 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a cikk egyáltalán nem lett unalmas! Sőt, még jobban meg lettem informálva sárkány-ügyileg! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Szerintem sem lett unalmas. Bár én tudtam az osztályokat, a második film után kicsit összezavarodtam, hogy pl "a Cipzárhát most akkor hol van?!" meg ilyenek, úgyhogy köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor annak nagyon örülök ha nem volt unalmas és annak is hogy tudtam segíteni. :)

    VálaszTörlés
  4. Majd a titán sárkányokról nem írsz? meg ezekről a lépésekről, hogy a tojásfázistól a titán szárnyú fázisig?

    VálaszTörlés
  5. én is ezt szerettem volna mondani! Mikor lesz titán sárkányokról szó!

    VálaszTörlés
  6. Ja és ki játszik a Berk of Dragonsal? abba Valka segít titánná csinálni a sárkányokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én igen és a vörös halált akarom megszerezni

      Törlés
    2. Én is játszom és imádom ajánlom mindenkinek.:)

      Törlés
  7. Én is játszom azzal a játékkal és nem tudom lesz-e titános cikk mert alig tudok többet róluk mint amiket leírtam. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! A sikoltó halálos képet letölthetem? Mert én ilyen háttérképet szeretnék, de a google-ban csak védelem alatt állós van, olyat meg nem tölthetek le. Am, ma pont ez a rész volt...:)

    VálaszTörlés
  9. Gratula nagyon jó cikket hoztál össze! Egyáltalán nem unalmas. Nagyon sok mindent megtudtam belőle.

    VálaszTörlés
  10. Nem tudom kinek tűnt fel de a Fertelmes cibzárhát két helye is be van irva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cipzárhát azért van két helyen, mert az utolsó, a rém osztály meg lett szüntetve, ugyanis a vikingek a 2. részben már nem féltek a sárkányoktól, így a fertelmes cipzárhát egy másik osztályba került.

      De ez le is volt írva, valószínűleg nem olvastad teljesen végig a bejegyzést...

      Törlés
  11. Rumblehorn= Morajszarv :)
    Stormcutter= Viharvásó :)

    VálaszTörlés
  12. bocsi most nézem rossz helyre írtam xd nem baj

    VálaszTörlés
  13. A műsorból már van 3. évad a!inek az a neve hogy sárkányok: irány az ismeretlen és abban nem morajszarv hanem robajló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól tudom már cikk is bolt a szinkronos sorozatról mindenki tudja... :) De,ha követnéd a blogot, akkor tudnád, hogy internetes problémákkal küszködök így nem mindig tudok írni vagy cikkeket át javítani ígyis már legalább öt cikket átjavítottam a sorozat miatt úgyhogy ezt az egyet még nem javítottam át. Majd sort kerítek rá amúgy meg a magyar fordítás mellékes hiszen az angol nevéről ismeri mindenki. Mindenesetre bocsi,ha megbántottalak csak nagyon sok problémám van és nincs mindenre időm,de azért köszi az észrevételt. :)

      Törlés
  14. 1. örvész 2. siklósárkány: éles osztály.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt úgy imádom amikor valaki próbál okoskodni és nem jön össze. :'D
      1. Az Ölvész ezt az összes szinkronos sorozat rész és a fül is megmondja szóval semmiképp sem Örvész...
      2. A sikló Fürkész osztályú,mert átsorolták ezt a DW hivatalos oldala is a Dragonpedia is megmondja.
      Ennyi legközelebb nézz utána a dolgoknak mielőtt okoskodsz egy olyan illetőnek aki valószínűleg nagyon sok mindent tud olyat is amit te nem.

      Törlés
    2. *film (a hülye automata hibajavító átírta "fül"-re) :D

      Törlés
  15. láttad a filmet? Siklósárkány: Éles osztály.

    VálaszTörlés
  16. Éles osztály jelképe: Siklósárkány. Ja nem tudsz többet.

    VálaszTörlés
  17. Nálad sokkal többet tudok hülyegyerek! Igen tudom,hogy Éles osztály jele a sikló,de a Robajló felfedezése után a 3. Sorozat évad után,de valamivel a 2. film előtt átsorolták a Fürkész osztályba,mert neki is jó a szimata szerintem is jobban illene az Élesbe, de már nem ott van DOLGOZD FEL!

    VálaszTörlés
  18. Tessék nézd meg a hivatalos oldal is kimondja! Valld be,hogy tévedtél és nekem volt igazam ,és zárjuk le ezt a vitát. https://www.howtotrainyourdragon.com/explore/dragons

    VálaszTörlés
  19. Olvasd el jobban. A Dreamworks áll az egész mögött. Lásd be hogy okosabb vagyok és békén hagylak te fasz.

    VálaszTörlés
  20. Miért pont én valljam be? Amúgy hány éves vagy? Miért a Dreamworksnak hiszel, annak aki nem ért semmihez se? Te fasz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondom te sose adod fel?! A káromkodás nem oldja meg azt a problémád,hogy sötétebb vagy ,mint az éjszaka... Igen képzeld a DreamWorks áll mögötte,hmm de várjunk csak netán azért te félkegyelmű tudatlan kis beszólogató,mert a HTTYD DreamWorks alkotás és a DreamWorks felelős a sárkányokért és minden egyéb információért!!! Ezt mindenki tudja már aki több,mint 10 éves! Mert te kb annyinak látszol a hozzászólásaid alapján,és ha netán több vagy,mint 10 én a helyedben elásnám magam,hogy ilyen idiótaságokat mondasz! Úgyhogy add fel kettőnk közül nekem van blogom nekem hisznek az olvasóim nem neked ,hiszen okosabb vagyok nálad HTTYD téren a többibe inkább bele sem gondolok....

      Törlés
  21. Te is káromkodsz. Amúgy kimondtad hogy mit gondolsz. Az olvasóid is látják amit mondtál. :-) Feltéve, hogy idősebb vagyok te pisis 5 éves. Ja, kiírtad hogy utálod a Dreamworks-ot. Sosem adom fel. Add fel te kis blogbuzi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De én nem úgy káromkodom, mint te ,ráadásul te meg is érdemled,hogy így beszéljek veled. Amúgy igen kimondom amit gondolok ,mindig is kimondtam az igazat. És egy szóval sem mondtam,hogy utálnám a DreamWorks-t hiszen a legjobb stúdió mind közül. Amúgy egy 5 éves,hogy tudna blogot írni?! Gratulálok a "hatalmas" intelligenciádhoz.... Valamint bármikor törölhetném a megjegyzéseidet ,de nem fogom,hadd lássák a többiek is milyen tudatlan vagy. Amúgy meg,ha valami nem tetszik nem kell olvasni a blogot ,senkit sem kötelezek rá, most is csak azért sértegetsz,mert te is rájöttél,hogy igazam van. Ennyi ,nem óhajtok veled többet foglalkozni. Amúgy,ha olyan nagy a mellényed akkor egészen nyugodtan a nevedet is felvállalhatnád, Névtelenül BÁRKI képes ilyeneket írogatni, én legalább felvállalom a nevem és úgy van merszem válaszolni neked.... Gondolkodj el rajta miket írtál, valóban megérdemeltem-e azt a bánásmódot ahogy te bántál velem,mert szerintem nem. Állítottál valamit ami nem volt igaz majd kötekedni kezdtél velem,ha nekem sőt a DreamWorks-nem sem hiszel sárkányok terén akkor kinek hiszel?Na hagyj békén végre.... nincs kedvem veled továbbra is vitatkozni. Mert mostmár ténylegesen a semmin vitázunk....

      Törlés
  22. Cujo Queenston szerelmes. Ja, egyezzünk meg döntetlenben. Igazad van a Dreamworks jó. De te nem. Ha-ha-ha-ha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy beszólás volt....Igazán érett vagy... Képzeld ,csak szimplán léteznek rendes emberek is....ennyi. Amúgy meg "gratulálok" nagyon vicces vagy, ha nem lennék jó nem olvasnák a cikkeim ennyien. És,ha szerinted nem vagyok jó minek olvasol?! Tehát,ha olvasod a cikkem akkor jó vagyok. Ez csak szín tiszta logika ,előbb át kéne gondolnod mit írsz.... De tőlem legyen döntetlen,ha neked így jó, mert engem már nem érdekel, az a fontos,hogy én is és a többi olvasó is tudja,hogy te tévedsz a témában kapcsolatban. Higgy amit akarsz nem szólok bele,ha te abban a világban akarsz élni,hogy Örvész meg a sikló Éles osztályú akkor hidd csak azt nem engem csapsz be vele hanem saját magadat. Én elmondtam mi az igazság az már tőled függ,hogy elhiszed-e vagy sem. Részemről ennyi, az én lelkiismeretem tiszta, vajon ezt te is elmondhatod?

      Törlés
  23. Menj te a híd alá Cujo Queenston.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom hogy egy ilyen kis picsaszájú mint te mit képzel magáról, de amíg te nem keszítesz olyan blogot mint Adri, vagy vállalod fel a neved, én a helyedben elbulydosnék.

      Törlés
  24. Jó a blogod. béküljünk ki és felejtsük el. Cujo, te nem érdekelsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *-*.... Honnan jött ez a hirtelen változás? Persze nem mintha baj lenne. :) Tőlem, rendben van.

      Törlés
  25. Válaszok
    1. Tőlem...legyen. :) De azt jegyezd meg, hogy ezt az egészet sosem fogom elfelejteni...

      Törlés
  26. Mikor lesz új oldal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen új oldal? Ha cikkre gondolsz akkor nem tudom a gépem jelenleg szervizben dekkol... Remélem hamar vissza kapom és akkor neki is látok a cikknek. :)

      Törlés
  27. Nagyon szép és szórakoztató ez az oldal. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  28. A devilish dervish az ördögi dög . És a forewing az első szárny. A thunderpede pedig dörgőféreg. És nem sea socker hanem tenger rázó . Plussz a ground grappel horgas földelő és a szikla osztály tagja. És végül két nyögdöc van ami nálad van az a szarvas nyögdöc és van galléros is. Márton vége!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindegyiknek írtam oda a magyar fordítását ez igaz ,majd javítom bár az Foreverwing ami Örökszárny a Dörgőféreg fordítást pedig még nem sikerűlt odaírnom. :) És az de Sea Shocker az a hivatalos angol neve magyarul meg Tengeri sokkolónak fordítják legtöbben. :) A Grapple Grounder akkoriban még Támadó osztályú volt és igazad van ma már Szikla osztályú ezt majd javítom. Nyögdöcből pedig nincs kettő egy Nyögdöc van a másik amire szerintem gondolsz a a Threadtail azaz Fonalfarok azt a sárkányt rakták be Nyögdöc néven a School of dragons játékba. Sokak a Nyögdöc egyik alfajának tekintik de attól még nem Nyögdöc. De köszönöm ,hogy felhívtad a figyelmem erre a cikkre el is felejtettem,hogy ki kell javítanom,ha géphez kerülök akkor meg is teszem. ;)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  29. Adrienn igazad volt a galléros nyögdöccel kapcsolatban. Bocsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan, nem történt semmi örülök,hogy tisztáztuk ezt az ügyet. :) ;)

      Törlés
  30. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  31. A fonal farok az tüzes osztályú. Sonifflehunch az szippantás púp a mudraker az sárkaparó a submaripped az úszókapcsoló a moldruffle az fodor forma a prickeboggle az visszariadó tüske. Már csak pár van hátra. A shovelhelm az lapátsisak a thornridge tüskegerinc. És van egy új sárkány a kukac dal (slithersong) a gobsucker az nyálszívó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a Fonalfarok Támadó osztályú ezt írja az oldal is akik ezekkel a sárkányokkal foglalkoznak. És a Slithetsong nem új sárkány szinte rögtön a Végzetdal után jelent meg és a Slithersong a Végzet dal egyik faja. :) Köszi az angol fordításokat de szándékosan nem írom ki egyeseknek a magyar nevét. :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Akarom mondani:Bocsi,hogy bele ZAVAROK ;)de Màrton honnan tudod,hogy a slithersong magyar neve kukac dal??? De mégegyszer bocsi!;}😉

      Törlés
    4. Én úgy gondolom,hogy a slithersong magyar neve CSÚSZÓ DAl!😊😶😎

      Törlés
  32. Nagyon örülök mert az összes sárkány nevét tudom magyarul (+buffalord bölényfejedelem. Várom az új sárkányokat. Szia Adrienn.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy láttam hogy ott bölény királynak mondták!🐲🐲🐲🐲🐲🐲

      Törlés
  33. Szia egy kérdés Fertelmes cipzárhát nem a rejtély osztályhoz tartozik,mert odaírtad rém osztályhoz is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Íme a kérdésre a válasz a Fertelmes Cipzárhát régen amikor a vikingek ölték Hibbanton a sárkányokat akkor a Rém osztály egyetlen tagja volt,de miután a vikingek békét kötöttek a sárkányokkal akkor már nem féltek tőlük így a Rém osztály megszűnt és létrejött a Fürkész osztály a cipzárhátat pedig a Rejtély osztályba sorolták. Remélem ez elegendő válasz volt a kérdésedre bár ezt a cikk végén is leírtam. ;)

      Törlés
    2. abban az epizódban amit én néztem abbana a buffalord bölényúr-nak volt lefordítva

      Törlés
    3. Adtak magyar részt arról a részről? Hol?

      Törlés
    4. Én csak azt tudom, hogy a buffalord magyarul gömbbölény.Lehet, hogy Márton nak van igaza nekem nem.

      Törlés
  34. A Zöld halál milyen osztályu?Tán Tüzes?

    VálaszTörlés
  35. Nagyon koszi az egeszet bocsi hogy nem irok ekezetet xD

    VálaszTörlés
  36. Szia nagyon jó volt ez a blog köszi!!!

    VálaszTörlés
  37. Ja igen.Te is szereted a sárkányok az úgy mint én???; }

    VálaszTörlés
  38. Még kedvelem ezt a blogot!!!!!!!!😘

    VálaszTörlés
  39. Ki játszik a dragons rise of berket meg school of dragonsot???🎆✨🔔🔔🔔🔔🔔🔔🚩O:-) :∆

    VálaszTörlés
  40. Sunbmaripe=tengerhasító📢🎫🐺🚰🏁🏁🏁🚩🚩🚩🚩🚩^_^(^^)O:-)

    VálaszTörlés
  41. Szia barátkérhetek egy szívességet? Hát az lenne, hogy a titán sárkányok itt lennének mert én már nagyon régóta várom; } köszi!😊😘O:-);-)(^^)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    nagyon jó ez a blog. Annyit szeretnék csak mondani, hogy a Sea Shocker az vizi rázó nem pedig tenger sokkoló

    VálaszTörlés
  43. 🐟i! 👍 A cikk. De honnan tudsz ennyit?¿? Én +néztem az 1-2 részt, mind a 8 évadot, de nem is 🐟lottam olyanról h "tojás harapó, örökszárny..."

    VálaszTörlés
  44. én az osztályokat és azt hogy melyik sárkány hova tartozik teljesen máshogy tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ezt kifejtenéd jobban kérlek? Mondjuk ez 2014-ben írodott cikk, azóta lettek magyar fordítások nem csak fan fordítások, szóval max azok különbözhetnek.

      Törlés
    2. van egy kis film videán . sárkány könyv a címe azt hiszem.azt néztem meg nem rég és abban teljesen máshogy van.

      Törlés
    3. bocsi hogy csak most irtam,csak most láttam.

      Törlés
  45. Én is láttam azt a kisfilmet és a magyar szinkron pocsék szörnyen rossz egy csomó nevet elrontottak szóval angolul ajánlom ;) viszont az osztályozás ott is ugyanaz mint itt csak ez sokkal sokkal pontosabb mert minden sárkány benne van pontosabban most hiányzik még 1-2 de pótolni fogom :)

    VálaszTörlés
  46. Shellfire ágyútűz
    Submaripper tengerhasító

    VálaszTörlés
  47. HELLO HELLO SZIASZTOK! Visszatérő fan vagyok. Nem tudom emlékszel e rám. Az ördögi dögnek együtt attuk a nevet. Mindegy kérdezni szeretnék. Melyik a kedvenc sárkányod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD de kis nyomi voltam annó. Most látom a bejegyzéseim. Kis okoskodó xD

      Törlés
  48. Szia! Nekem az lenne a kérdésem, hogy a homoklidérc az miért a dagály osztályba tartozik, ha homokba rejtőzik, és a vízben meg nem is említették meg hogy ott szokott lenni! Lehetett volna a szikla osztályba is sorolni

    VálaszTörlés
  49. EZ NAGYON KIRÁLY!
    ÉS NEM VOLT UNCSI!

    VálaszTörlés
  50. Már láng osztály nem tüzes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez szomorú... :( De szerintem maradok a Tüzesnél a régi szép idők emlékére. ;)

      Törlés
  51. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  52. Nagyon lenyűgöző menyi infó van ezen az oldalon én már majdnem az öszeset el olvastam de ide mindig visza térek ez a legklaszab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönöm szépen, fontolgatom, hogy maradék szabad időmben frissítsem a cikkeimet, hogy még több infó lehessen. :D

      Törlés
  53. 12 kettő vagyok én nagyon szeretem ezt a mesét de az egész családom is úgyhogy ezt is bírjuk szerintem ennél jobb hely nincs

    VálaszTörlés
  54. A submaripper szerintem a tengerhasító🤔🤔 A Sárkányok irány az ismeretlenben volt de nem bisztos🤔😀

    VálaszTörlés
  55. A Grim Ggnasher pedig a zordfog

    VálaszTörlés
  56. Előszőr ha nem haragyszo a fejtörőről kiderült a 3.évad 6.részében hogy fürkész osztájú, valamint a sikló sárkányról is kiderült a 3.évad 10.részéről hogy éles osztájú. Én a hejedben átírnám

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is neked is szia! :)
      Valamint, de haragszom...
      Hogy miért? Mert egy olyan infót írsz ami a cikkben is le van írva. Fejtörő (aki ugye egy Robajló) Fürkész osztályú igen ebben nem tévedsz úgy ahogyan én sem tévedek, mert oda soroltam be, így nem is értem a problémád, úgyhogy ez a megjegyzés felesleges volt.
      A siklósárkány meg nézz utána akkor a HIVATALOS angol nyelvű oldalon ,hogy Fürkész osztályú nem pedig éles. Itt meg is tudod nézni:
      https://www.dreamworks.com/how-to-train-your-dragon/explore/stormfly
      https://howtotrainyourdragon.fandom.com/wiki/Deadly_Nadder_(Franchise)
      Szépen kérlek mielőtt kommentelsz, járj utána a dolgoknak mielőtt kioktatsz.

      Törlés
  57. Szia nagyon jó ez a blog!!!!!!! Úgy döntöttem, hogy lerajzolom az összes sárkányt

    VálaszTörlés
  58. Egyébként kinek melyik a kedvenc sárkányos?

    VálaszTörlés
  59. egyépként ki hagytad a zöld halált

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hagytam ki. A zöld és a vörös halál egy és ugyanannak mondható.

      Törlés
    2. És a nagy árnyék szárny

      Törlés
  60. A dalszárnyat(támadó o.) és a kőtiprót(fürkész o.) bele rakid

    VálaszTörlés
  61. A dalszárnyat nem muszáj mert nem túl ismert de a dörgő agyart(fürkésző o.) bele rakod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megtudnád légyszi adni a hivatalos angol neveiket inkább? Így hamarabb tudom pótolni a róluk szóló infókat is, mert magyarul nem nagyon vezetnek róluk semmit, köszi :)

      Törlés
  62. Persze a dörgő agyarnak nem találtam bocs a nagy árnyék szárny Large Shadow Wing, a kőtipró Rockstomper, a dalszárnynak Songwing

    VálaszTörlés
  63. Nagyon tetszik a cikked és képzeld ez alapján készítek sárkány kártyákat

    VálaszTörlés