2015. augusztus 18., kedd

Ostorcsatt

                                                                      Hello mindenki!
 Egy szempillantás és itt is terem az Ostorcsatt!


Az Ostorcsatt egy Éles osztályú sárkány,rendelkezik 4 lábbal,hosszú testtel, karcsú nyakkal valamint fém-szerű testtel. Test vonala eléggé hasonlít a Windstriker-éhez (Szélcsatár-éhoz), csak úgy, mint a Hólidérc-nek 2 ujja van. Az Ostorcsatt-ok visszahúzódó természetű sárkányok így nagyon bizalmatlanok az emberekkel és a sárkányokkal egyaránt, azonban azok akik képesek bizonyítani, hogy érdemesek a bizalmukra akkor hatalmas barátság jön létre egy életen át csak úgy, mint az Éjfúriáknál.Vitathatatlanul az egyik legveszélyesebb sárkányok, az Ostorcsatt-oknak van egy agresszív és halálos természetük is.Ezek a sárkányok fejüktől a farkukig minden porcikájuk életveszélyes!!! Tűéles farka akár fákat és lombozatokat is átvág a veszélyesség alól szeme sem kivétel hiszen a könnyei mérgezőek!!! Ők extrém pontosságúak még repülés közben is. Ezek a sárkányok akár olyan erősek ,mint egy Tájfumeráng viszont Hanga és Szélpenge (Windshear) barátsága úgy jött létre, hogy Szélpengét megsebezte egy Tájfumeráng harc közben majd Hanga segített rajta. Azt is kimutatták, hogy rendkívül intelligensek ráadásul igen akrobatikusak is.Csak úgy, mint a Siklósárkányok és Suttogó Halálok valamint Sikoltó Halál az Ostorcsatt is képes penge éles tüskéket lőni a farkából.Ő is egyike annak az 5 sárkányfajnak akiknek nem villás a nyelvük (Világ réme, Prémvadász,Hólidérc és Gyapjas Bömbölő) Az Ostorcsatt eléggé hasonlít a Windstriker-hez ez lehet akár véletlen egybeesés is. Az egyetlen sebezhetőségük, hogy hajlandók tengeri csigákat enni.

Szeméyliség: Nagyon bizalmatlanok de egyben halálosan agresszívak is.
 
                                                     Ostorcsatt (Razorwhip)




Ostorcsatt:

Támadás: 18

Sebesség: 18

Tűzerő: 12

Páncél: 32

Lövéskorlát: 10

Méreg: 8

Harapóerő: 7

Lopakodás: 5

Osztály: Éles

Jellemző: Extrém hajlékonyság, mérgező könnyek,metál szürke szín.

Tűztípus: Elképesztő hosszú mozgó tűz.

Rejtett képesség: Teleszkópos kapaszkodó farka van valamint akár 100 méterről is tüzével lehozza egy emberről a húst.

Na ezt a sárkányt is kivégeztük jöhet a többi is. :D Legközelebb is újabb elemzést hozok nektek addig is viszont olvasásra sziasztok!

12 megjegyzés:

  1. Huh hát ez egy nagyon szuper sárkánynak tűnik ! Fogatlanon kívül ő lett a kedvencem :D
    Egyébként még sajnálom is hogy Hanga csak 2 rész erejéig maradt a soriban már csak a sárkány miatt. De a 12. részben a kis fürge -fullánk nál szerintem még jól is jött volna ez a
    sárkány. De a pontok szerintem most se a legpontosabbak de mindegy. Hogy lehet a lopakodás 5 amikor úgy elkapta a csapatot ( kivéve Hablatyékat ) hogy észre se vették hogy ott van . Na de haggyuk is, a sárkány elemzés 5-ös , várom a kövi sárkányt ! :D

    VálaszTörlés
  2. Igen a pontozások nekem sem a kedvenceim egyszerűen logikátlanok és néhol pontatlanok is. De nekem nem hiányzik Hanga oké hogy feldúlt és bosszúéhes de csak úgy mint Hablatynak nekem is jobban tetszett a régi Hanga. Meg azért a barátait nem ejti csapdába az ember....akkor sem hogyha ilyen ügybe keveredik mint Hanga....De amúgy Windsear nekem is tetszik! (Azért Fafejt nem tudom felűl múlni annyira nem szeretem nem veszem feleségül :D )

    VálaszTörlés
  3. Hát ja az fergeteges poén volt :DD és amikor Dagur szerepel na hát arról ne is beszéljünk .... Mert őszintén nem is tudok mit mondani rá. És vajon Hangát mi változtatta meg a sárkánya vagy ... a boszzú vágya ? Hm....
    Mondjuk nekem az egyátalán nem jön be hogy Hanga meg Dagur testvérek. Én se szerettem volna állondó tagnak , sőt néhol még idegesített is főleg mert Viharbogárt olyan könnyen elvette , de Windshear-t igazán itt hagyhatta volna búcsú ajándékként.
    Hihiii C:

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Köszi hogy leírtad hogy hogy ismerkedtek össze Hangával, angolul néztem a sorit de nem mindig értettem.
    Nekem az tűnt fel, hogy a régi Hangát Asztrid utálta meg féltékeny volt rá, most meg hirtelen nagyon egymásra találtak...
    Egyébként amikor Asztrid azt mondta, hogy csak barátok, hát egy barátal nem csókolózik az ember, azt meg nem hinném, hogy erre az évadra szakitottak Hablattyal, szoval ezt nem értem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért látszik, hogy Asztrid rákvörös fejjel mondja hogy csak barátok :)

      Törlés
  6. Úgy értem Hablatyra mondta nem Hangára :P

    VálaszTörlés
  7. Jah az is kicsit furi , neg azért is mert a 2. részben Plépofa is ott mondta a sárkány verseny közben hogy jövendőbeli veje .

    VálaszTörlés