2014. június 20., péntek

Vörös halál

 
És megint itt vagyok méghozzá a Vörös halállal ami elvileg a sárkányok királynője, akkor vágjunk is a közepébe:

A Vörös halál hasonlóan, mint a Gnúvad képes meghajlítani a sárkányok akaratát, mert olyan hangot fejlesztett ki ami a sárkányokat arra készteti hogy a fészekbe menjenek és élelmet vigyenek neki így a Vörös halál nem mozdúlt ki éveken át a fészekből.Ami szerintem eléggé meg látszik az alakján hiszen amikor felrepült azért igen is látszott rajta ,hogy csak a fészekben gubbasztott hosszú éveken át és a többi sárkány meg odavitte az élelmet így csak evett és evett és evett mozgás meg persze nulla. Páncélozott koponyája és farka van ezért kívülről elég nehéz vagy szinte lehetetlen elpusztítani na de belülről más a helyzet legyőzni csak úgy lehet ahogy Fogatlan és Hablaty tette.Kis szemei és nagy orrlyukai vannak jó a hallása és a szaglása. Összesen 6 szeme van nem semmi.

Személyiség: Egy igazi anya sárkány ha megtámadják a fészkét akkor rögtön védekezik mindenáron megvédené a fészkét.

                                                  Vörös halál
 




Vörös halál:

Támadás: 28

Harapóerő: 22

Lopakodás: 2

Sebesség: 7

Tűzerő: 27

Lövések száma: 9

Osztály: Tüzes

Páncél: 30

Méreg: -

Tűztípus: Metán

Jellemző: 6 szem,orbitálisan nagy testméret,nagy orrlyukak,páncélozott koponya és farok.

Rejtett képesség:  Képes olyan hangot kibocsátani ami a sárkányok akaratát befolyásolja és a fészekbe csalogatja őket azért, hogy élelmet vigyenek neki.
                                   Hát nem benga nagy??!!!
És ha esetleg valaki nem tudná(amit erősen kétlek) Fogatlan és Hablaty így győzték le a Vörös halált:

És tegnap néztem meg a második részét hát szavakkal leírhatatlan volt minden kis apró részlet ki volt dolgozva nem volt olyan jelenet ahol egyetlen egy szereplő sem pislogott vagy mozdult volna meg de hát ezt már megszokhattuk a DreamWorks-től. És olvastam egy cikkben, hogy eredetileg is trilógiának szánták ebből azt következtettem le, hogy valószínűleg lesz harmadik része is de ezt még nem tudhatjuk biztosra de nagyon jó lenne ,nos én úgy terveztem ,hogy majd kielemezgetem a filmet de azt direkt kicsit később, mert szerintem még nagyon sokan nem látták hisz én is 30 perccel korábban mentem, hogy legyen jegyem már alig volt jegy és el is kapkodták az összes posztert a mozitól vagy 7 méteres sor állt azért hogy vegyenek Fogatlanos menüt na és jegyet, mikor végre el kezdték a filmet én ámulva bámultam a filmet de a végén a szomorú résznél csak nem bírtam ki sírás nélkül.

Na ennyi volt mára és holnap dörgődob fiókákkal jövök.És végre rájöttem miért volt Pléhpofának másik sárkánya a második filmben de ezt majd elmondom holnap,sziasztok:
                  Ja és igen ez a blog 50. cikke!!!Hogy telik az idő.

2 megjegyzés:

  1. amúgy a vörös halál a 2. részre már kipusztult?
    Mármint a faj.

    VálaszTörlés
  2. Nem,nem pusztult ki a faj.Éppen a fészkében voltak a tojások az 1. részben.Nem láttad???

    VálaszTörlés