2015. október 19., hétfő

Thornridge

                              Na hali skacok! Nem vesztem el itt is vagyok! :D

Sajnálom de csak most tudtam cikket írni ugyanis eléggé megfáztam ráadásul a gépem bemondta az unalmast így nagyon lassú és eléggé vírusos lett szóval csodálom,hogy meg tudtam írni ezt a cikket anélkül,hogy kidobtam volna az ablakon és fel nem gyújtottam volna a gépem...de majd valahogy kezelem a problémát nem kell aggódni. ;) De fogjunk is hozzá az elemzéshez:




A Thornridge egy Éles osztályú sárkány amely az Így neveld a sárkányodat 2-ben tűnt fel először és a neve a Rise of Berk nevű stratégiai játékban jelent meg. Nagyon erős típusú sárkányok bár sokkal kényelmesebben elvannak a háttérben de mindig készen állnak arra,hogy bármikor lecsapjanak.Ahogy az életben a Thornridge inkább visszafogott a harcokban is inkább árnyékban maradnak semmiképp sem az első sorból támadnak ez csak akkor fordulhat elő ha úgy érzékeli,hogy társai veszélyben vannak. A Thornridge feje fodros egyben tüskés is eléggé emlékeztet egy dinoszaurusz fajtára.

Személyiség: Iszonyatosan félénkek, rendszerint inkább leselkednek az árnyékban észrevétlenül de ha baj van bátran kitörnek, hogy segítsenek.

                                                   Thornridge:


 

Thornridge:

Támadás: ismeretlen

Sebesség: ismeretlen

Páncél: ismeretlen

Tűzerő: ismeretlen

Lövéskorlát: ismeretlen

Méreg: ismeretlen

Harapóerő: ismeretlen

Lopakodás: ismeretlen

Osztály: Éles

Tűztípus: Vastag lángok.

Jellemző: Narancs sárga és zöld mintás vagy kék, piros mintával.

Rejtett képesség: ismeretlen

Igen kissé rövid lett de hát utolsó sárkányunk nincs mit tenni jó mondjuk még van a Devilish Dervish de róla semmi információ nem áll rendelkezésünkre legközelebb pár sárkány akik nincsenek megfilmesítve csak színdarabba voltak azután pedig megpróbálunk valami újat is,addig is a viszont olvasásra! 
 (Ha bármit is elírtam a cikkben elnézést kérek de így betegen annak örülök, hogy egyáltalán össze tudtam hozni valamit...)

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kösziii <3 (És Cián nagyon édi azon a gifen! ^_^)

      Törlés
  2. Jó lett a cikk mint mindig. A következőt majd türelmesen várjuk.:) Mihamarabbi jobbulást.:)

    VálaszTörlés
  3. Jah ezt elfelejtettem hogy Jobbulást kívánok én is ! Noh de kedves "törzs főnök " még mindig nagy kérdés a sárkányok elfogyása !
    És hamár itt tartunk akkor már csinálhatnánk egy ötlet gyűjtőt, vagy valami hasonlót és azokat az ötleteket amelyek mindenkinek tetszenek meg szavazhatnánk és azokat valóra válthatnánk. Nekem ezek az ötleteim támadtak hogy : beszélhetnénk a sárkány hibridekről
    Az SOD ( school of dragons) nevű játékon össze jöhetnénk
    A cikk mint mondtam előzőleg jó lett , mint mindig ! Ja és próbáld ki a meleg teát meg fázásra nekem segített ! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :) És nem rossz ötletek! Majd megvitatjuk egy cikknél. :)

      Törlés
  4. Ajajj JAJJ ! Tudom, tudom ! Tudom már kicsit sol belőlem DE ! A rise of berk-ben aki játszik láthatta hogy újdonságok érkeznek majd és kaptunk hozzá spoilereket is ! És eltűntem ...

    VálaszTörlés
  5. Csinálhatnál egy posztot a Snifflehunch-ról is :)

    VálaszTörlés
  6. Hey Hóóó Viking skacok ! Szerintem még nem fogytunk ki a sárkányokból mert ... A rise of berk-be új sárkányok érkeztek és még a prémium sárkányokat sem tárgyaltuk ki!
    Noh még pont jó kor jöttek ! :D

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés