2014. június 8., vasárnap

Festett Asztrid és Viharbogár

Bocsika,hogy ilyen későn írok már cikket de a tegnapi fesztivál hajnali egyig tartott és mire haza sétáltam volt már fél kettő is így későn feküdtem le és későn is keltem fel, aztán meg ahogy kikászálódtam az ágyamból, lemegyek a lépcsőn és rögtön apámat hallgathatom,hogy mi is a mai teendőm, és csak most tudtam kibújni a feladatok alól hiába is mondtam, hogy nekem feltétlenül cikket kell írni!!Csak nem értette meg,nos akkor kezdjük Asztriddal és Viharbogárral:


Asztrid és Viharbogár a sárkányversenyek a bajnokai ők mindig kék és narancs sárga színekben pompáznak ami szerintem Asztridnak kifejezetten jól áll, amint a képen is láthatjuk egy fekete bárány van a kezében és a szája pedig fülig ér tudja,hogy most már a győzelem az övé(szerintem a fekete bárány biztos valami bónuszt vagy dupla pontot érhet)Bár megjegyzem elég érdekes,hogy csak felkap egy bárányt, pedig annak van ám súlya de a sorozatban is csak úgy felkapják a bárányokat úgy, mint Penész a birkáját (Gombát) vagy úgy, mint mikor Halvér játszik Bütyökkel baridobálóst csak felkapja és jó messzire eldobja szerencsétlen bárányt Bütyök pedig csak úgy, mint egy kutya visszahozza az eldobott tárgyat vagy ebben az esetben a barit.Ezeken a sárkány versenyeken minden lovasnak van egy "kosara" amibe a bárányokat dobálják és a verseny végén összeszámolják őket legalábbis gondolom.

 
                            Itt van még pár kép a mi bajnokainkról:
Szerintem itt ünneplik az újabb győzelmét.
Itt szerezte meg a fekete bárányt az ikrektől.
Itt egy igen bravúros ugrásra készülődik.
Itt nagyon koncentrál valamire.
Na itt is ugrani készül.
            Itt nem tudom mit csinál talán el gondolkozott vagy örül.
És utoljára még hadd mondjam el hogy....
 

Nos akkor én el is hussanok még mindig rengeteg a dolgom, sziasztok:















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése