2014. június 7., szombat

Festett Hablaty és Fogatlan

                                                          Megint itt vagyok!
És mivel elfogytak a kielemezhető karakterek ezért úgy döntöttem megmutatom a legtöbbjüket kifestve ahogy a versenyeken szerepelnek.
Nos akkor kezdjük is Hablattyal és Fogatlannal:
 
Róluk csak ezt az egy képet találtam de az látszik,hogy ők pirosan vannak kifestve ami lehet,hogy Fogatlan farka miatt van de az is lehet, hogy csak egyszerű véletlen.Viszont míg a többi lovasnak az egész arcuk vagy az arcuk nagy része ki van festve, Hablatynak csak pár piros csík van az arcán ez érdekes igazán érdekes... na de ugorjunk akik Hibbanton élnek eléggé rákaptak a festésre míg az első részben a sziget színtelen a második részben szinte minden színes itt van rá a példa:
 
Az első részben:
                                           A második részben:
 
Hát azért látszik a különbség mint már mondtam sokkal színesebb és ahogy látom építkeztek is, az ott talán egy sárkány leszálló pálya?!
 
Akkor Hablatyékról tömören ennyi bocsi de most sietek, mert itt most ahol én lakom (Szadán) kezdődik a Napóra Fesztivál és minden képen ott a helyem na sziasztok "el repültem"  :)
156 Így neveld a sárkányodat   14 elképesztő érdekesség!
                                                 És még megjegyzem hogy..


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése