2014. június 11., szerda

Festett Takonypóc és Kampó

                         És ... GYŐZELEM!!!!
Végre végeztem a vizsgákkal most már csak 2 napot kell kibírnom a suliból és utána szabad vagyok és várom a filmet na akkor jöjjenek Takonypócék:
Mint tudjuk Takonypócnak van a legnagyobb szája mégis ő a legkisebb, pedig az első részben magasabb volt Hablatynál mondjuk, ha jobban belegondolok mindenki magasabb volt Hablatynál, de mindegy is. Takonypóc és Kampó viszonya egy kicsit bonyolult pl: ha azt akarja Takonypóc, hogy Kampó lenyugodjon akkor erővel lenyomja a szarvát a földre.  Kampó csak úgy, mint a gazdája nagyon önfejű és azt teszi amit ő maga lát jónak, de össze is tudnak fogni néha Kampó azt teszi amit Takonypóc kér tőle mindketten győzni szeretnek ezért a sárkányversenyeken biztosan jól teljesítenek, ők szemmel láthatóan 2 féle színt használnak a pirosat és a sárgát. Bár szerintem úgy elég nehéz lehet győzni ha Takonypóc csak úgy odaadja a megszerzett bárányt Kőfejnek de ettől a cselekedétől még nem fogja szeretni őt.
 
                                              Pár kép róluk:
Komolyan Takonypóc,hogy lehetsz ilyen képes lettél volna megütni egy mit tudom én hány kilós kalapáccsal Asztridot, ilyenkor eszednél vagy?!
 
És itt van egy gif is:
Még szerencse, hogy Asztrid elhajolt na de Halvér vele nem tudom mi lesz lehet, hogy ő is elhajol? 
És csak úgy halkan megjegyzem már csak 
 
És ma igen elégedett vagyok magammal:
Méghozzá azért, mert végeztem a vizsgákkal megtanultam azt a rohadt verset is, és még erre a cikkre is maradt időm ráadásul még agility-re  is marad időm nos akkor most 3 nagyon cuki gifel búcsúzom:
 
                                                 Sziasztok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése