2014. június 15., vasárnap

Festett Fafej és Töff

Gyorsan mielőtt elfelejtem elmondom vagy inkább leírom,hogy találtam egy új videót tegnap este nem tudtam elaludni és gondoltam nézelődök kicsit a you tube-on és ezt nézzétek mit találtam csak este nem akartam új cikket írni így csak gyorsan beraktam a többi videók közé ahol az összes többi van de akkor most ide is berakom:
Ok ebből a videóból az már kiderült,hogy Valka nem igen találkozott éjfúriával ilyen nagyon közelről minden kis porcikáját megnézi bár az szerintem elég furcsa,hogy csak most veszi észre Fogatlan pótfarkát pedig mikor repülés közben is észre vehette volna amikor megtámadta őket akkor kicsit sem furcsálta,hogy Fogatlan lezuhant pedig van szárnya na de mindegy lényeg,hogy észre vette. De ne várassuk tovább Fafejet és Töfföt akkor vágjunk a közepébe:

Na ez az értelmetlen nézés Fafejre vall ő, mint tudjuk Kőfej iker testvére és egy Fertelmes cipzárháton osztozkodnak Fafej sárkánya Töff aki Böff kiárasztott zöld gázát gyújtja meg a szikráival a két fej alkot egy egész csapatot de csak úgy mint a gazdájaik ők is össze tudnak kapni mivel mind a két fej önálló gondolatokkal és személyiséggel bír ha el kell dönteni melyik irányba mennyenek akkor tuti különböző irányba akarnak majd menni és elkezdenek civakodni. Fafej és Töff egyértelműen sárga és fekete színek kombinációját használják kicsit sem zavartatják magukat, hogy Kőfej és Böff is a csapat társuk mivel ők is más és más színeket használnak de a sárga szín mind négyőjükben megtalálható.

         Pár kép róluk, bocsi de olyan is lesz ami Kőfejéknél már volt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

     Na igen erről beszéltem még a színekben sem egyeznek meg.
 Sem az ikrek sem pedig Böff és Töff sem egyeznek meg a másik szerint jónak vélt irányban az egyik balra a másik jobbra akar menni ebből lesznek a zuhanások vagy az ütközések.
 

 Na és akkor mivel végeztem a festett szereplőkkel is ezért nézelődtem ma kora reggel a hivatalos oldalon és most már bébi sárkányok is vannak úgyhogy őket fogom mostantól elemezgetni persze ha lefordítottam, mert hát persze hogy angolnak kell lenni így egy kis időbe fog telni amíg ki gondolom mi is a magyar fordítása akkor a legközelebbi viszont olvasásra:


           Ó a fenébe majdnem elfelejtettem,hogy mit is hát ezt:

Már csak

1 megjegyzés: