2014. június 13., péntek

Festett Kőfej és Böff

Na most, hogy túl vagyok a nyolcadikosok ballagtatásán újra itt vagyok:
 
Először is bocsi de Kőfejet és Fafejet külön fogom venni,mert:
  1. Az  a cím hülyén hangzik,hogy Festett Kőfej és Fafej és Böff és Töff
  2. Ez a cím ki se férne
  3. Máshogy  vannak kifestve mind a ketten
  4. Sietek és nem akarok hosszú cikket írni ebben a pillanatban legalábbis nem.
Na akkor elég a beszédből kezdjük minél hamarabb:
Hát Kőfej hol is kezdjem ő a veszekedős ikerpár egyik fele szinte semmiben nem ért egyet Fafejjel csak akkor, ha valami pusztításról van szó. Mint az első képen látható Takonypóc próbál udvarolni Kőfejnek de a viking lányról leperegnek a szavak, sem Halvért sem pedig Takonypócot nem szereti hanem ,mint tudjuk Eretért van úgy oda. Kőfej a kék és a sárga színeket kedveli a versenyeken ezekkel a színekkel festi ki sárkányát Böfföt is ,de vajon tudnak arról az ikrek,hogy egy sárkányon osztozkodnak és egy csapatban vannak, mert a festés alapján nem ez látszik pl: ez a kép:
 Hát nem , egyáltalán nem vesznek róla tudomást. De a sárga szín az stimmel!

 
                                                   Akkor most pár kép róluk:

                                   Tudom ebből a képből nem látszik túl sok.
 ÉÉÉs már megint kezdik a civakodást, végül is én még világ életemben nem hallottam olyan testvér párról akik nem veszekednek, hiszen én is folyton veszekedem a húgommal, mert néha az agyamra megy várjunk csak nem néha hanem MINDIG ami meglehetősen bosszantó.

És még egy kép:
                                          Na igen erről beszéltem totál ellentét.
Várjunk csak egy pillanatra a sárkány lába ugyanolyan színű ez már haladás, csak így tovább!!

És itt  van egy jó gif Kőfejről igaz, hogy az első részből de akkor is jó:
 Akkor mára búcsúzom és itt van 2 totál cuki de maximálisan nem ide illő gif:
  Na jó ez a jelenet pontosan ugyanolyan, mint én és a kutyám.És nézzétek Fogatlan nóziját irtó cuki!!!
Na ez a trükk nekem egyáltalán nem válik be a kutyámnál csak az hogyha mérgesen rászólok vagy, ha valami finomabbat adok neki helyette.
És még egy dolog, már csak
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése