2014. június 29., vasárnap

Hírek a további részekről

                                                                         Sziasztok!
Először is BOCSÁNAT, hogy ilyen sokáig nem írtam új cikkeket( és most jön az,hogy panaszkodok) mert ugyanis kerek 5 napig nem volt az egész házban wifi, mert az a vacak tönkrement így sokáig kellett várnom amíg vesznek egy újat na ez a kis kaland 3 napig tartott meg vették de aztán az apukám ott hagyta a munka helyén és ő közölte, hogy nem fog beautókázni sem pénteken sem szombaton, mert ő itthon akart pihenni( mondjuk ez jogos) de ma végre hazahozta úgyhogy most itt vagyok.Akkor jöjjenek a hírek persze időrendi sorrendbe:
  1. A hivatalos oldalon nézelődtem és azt véltem felfedezni,hogy ha rákattintasz egy sárkányra pl: Fogatlanra és a bal felső kis képre kattintasz amin a sárkány feje látható akkor hallod a hangját!! De nem minden sárkányhang különböző pl: a kicsi siklósárkányé ugyanolyan, mint a felnőtt siklósárkányé na de ez logikus. Próbáljátok ki nagyon jó!( de megjegyzem Fogatlan hangja a legjobb mind közül)
  2. Lesznek a hivatalos oldalon új sárkányok amiket majd ki is elemzek elméletileg 2 sárkány lesz amik a második filmben is szerepeltek.(hurrá!!!!)
  3. 2015-ben lesz a Sárkányok: A Hibbant sziget védelmezőinek 3. évadja(már alig várom) De ott már úgy fognak kinézni, mint a második filmben én ezt hallottam de ha belegondolok logikus hiszen, ha már kész a második film és már mindenki látta akkor miért néznének ki úgy, mint az első filmben!?
  4. 2016-ban lesz a HARMADIK része a filmnek addig is próbálok új infókat begyűjteni róla.
  5. Eddig annyit tudtam meg,hogy olyan hosszúra sikerült tervezni a filmet,hogy kettő részre bontották így lesz 2018-ban NEGYEDIK része!!!!!
  6. És egy rossz hír(legalábbis nekem) a harmadik film végén el akarják választani Fogatlant és Hablatyot. :( Már bocsánat de ki volt az a marha aki ezt kitalálta ilyen szomorú befejezésről én még életemben nem hallottam milyen gyerek film az ilyen aminek szomorú a vége én totáltuti biztosan sírva fakadok a moziteremben ha ez lesz a vége de ha mégis ez lenne a vége akkor remélem,hogy a negyedik részben már újra együtt lesznek ha nem akkor meg csak az első meg a második filmet fogom imádni.
  7. És aki ezt a szörnyű véget nem akarja akkor az szavazzon ellene ugyanis indítottak ellene egy tüntetést persze netes tüntetést keresd fel ezt az oldalt: https://www.change.org/en-CA/petitions/dreamworks-animation-please-keep-toothless-and-hiccup-together-at-the-end-of-how-to-train-your-dragon-3 itt aláírásokat gyűjtenek a film vége ellen, én már ki is töltöttem(a jobb felső sarokban kell) sőt még a húgom, az anyukám, és az apukám nevében is, mert ők lusták voltak rá.
És sokan azt kérdezgetik, hogy miért találták ezt így ki hát megmondom én a könyv változata miatt.Mint tudjátok, ez a film, ez a trilógia egy gyerekesén, egy könyv sorozaton alapul (bár alig van benne hasonlóság). A könyv Hablaty szemszögéből van leírva. Hablaty idős korából emlékszik vissza  gyermekkorára. De ez a mondat volt a lényeg: Mikor kisfiú voltam, még voltak sárkányok.   A könyv végén már nincsenek a vikingekkel sárkányok. Egy száll sem.Mert ez a világ nem nekik lett kitalálva. Ezzel azt akarta az író elmagyarázni, miért nincsenek ma már sárkányok.(de könyörgöm ez a film a fantázia birodalmába visz el ahol VANNAK sárkányok, akkor mi a fenéért kell azzal elrontani,hogy ne legyenek, ki a csuda akarna ilyet?!!) És a stúdió közölte, hogy hű akar maradni az eredeti felálláshoz (hát akkor biztos átugrottak pár száz oldalt, mert eddig a film egyáltalán nem hasonlított a könyvre talán csak a szereplők nevei néhány szereplő kinézete és pár jelenet na de a történet is bazira különbözik).
Egy interjúban a rendező, Dean DeBlois elképzeltetett velünk egy jelenetet ahol Hablaty, Asztrid és az egész falu egy szirt szélén áll, és bámulják az üres horizontot, ahol régen még sárkányok cikáztak.( mindjárt rám jön a sírógörcs) Sajnos elég népszerű megoldás a filmeknél, hogy a végén a két barát szétválik. Általában ez akkor szokott megtörténni, ha a barát nem ember. Ez sok mindennel magyarázható. Szóval, egyik lehetőség, hogy a végén a szétválással  az érettséget akarják bemutatni.  Ezekben a filmekben a főhős általában nagy jellem fejlődésen megy keresztül, és a film végére felnő.De ez eléggé közhelyes megoldás.És mi ezt úgy nem akarjuk?! Hogy az Így neveld a sárkányodat közhelyesen érjen véget. Nem kell így lennie. Az első két film újszerű volt, nem csak megalkotásban, de történetben is. Na de a DreamWorks olyanokat bevállalt amit a többi stúdió nem mert volna, és ezért is lettek sikeresek de mi a fenéért akar közhelyes véget miért nem az a vége hogy együtt maradnak.(tudom ez is kicsit olyan vég lenne, mint a többi film vég de legalább happy end lenne)  Fogatlan nem egy kitalált barátot ábrázolt. Ha ezt akarták volna elérni, akkor már elszakítják őket a második film végén. Jó ,mint már mondtam a felnőtté válást akarják szinbolizálni ezzel a szörnyű véggel na de könyörgöm Hablaty főnök lesz ennél jobban nem lehet felnőni hiszen 20 éves ami azt jelenti,hogy fiatal felnőtt úgyhogy már FELNŐTT!!
 Szóval, ez az "elszakítjuk, hogy felnőjön" elmélet ennél a filmnél már dugába dőlt. De akkor minek? Minek elszakítani egymástól két ilyen barátot, akik annyi mindent tettek már meg azért, hogy együtt lehessenek? Az egész film arra épült, hogy elmagyarázza azt, hogy két faj hogyan egészíti ki egymást, hogy egymás nélkül nem tudnának élni. Ezt hangsúlyozza ki a film, MINDIG! Így nincs értelme annak, hogy szétváljanak, mert azzal az egész felépített elmélet hiába. A DreamWorks stúdiónak megvan a tehetsége ahhoz, hogy létrehozzon egy sokkal boldogabb véget olyat ami láttán minden rajongó szíve megnyugodhat.És amibe nem válik szét Fogatlan és Hablaty. Na erre találták ki azt a tiltakozó oldalt annak látván a DreamWorks meggondolhatja magát és egy jobb véget hozna létre úgyhogy rajta NYOMÁS szavazni :).


Nos azt hiszem kimagyarázkodtam magam. És aki azt kérdezi miért nem hasonlít a könyv és a film annak elmondom:

  1. Asztrid a könyvben nem is létezett.
  2. A könyvben Fogatlan rettenetes rém méretű volt.
  3. Azért hívták Fogatlannak mert 1 foga volt és az is kiesett.
  4. Az volt a történet,hogy úgy fogadnak be egy vikinget ha felnevel egy sárkányt.( na itt is a hiba a filmben pont az ellentéte van)
  5. Innentől már nem is folytatom hiszen csak még több hibát találnánk.
Akkor mára ennyi lenne sziasztok( nem tudom mikor jövök még újra, csak tegyék már ki azt a két sárkányt gyorsan!!)
És még valami kb így néztem ki amikor megtudtam mit is tervezget a DreamWorks a két kis kedvenc párosunkkal( Hablattyal és Fogatlannal):

187 Így neveld a sárkányodat   14 elképesztő érdekesség!
 Még hogy szétválasztani őket, na majd én megmutatom!!!(köszi jól vagyok)
Szerepleosztás:
Fogatlan: én vagyok
Hablaty: apukám
Asztrid: DreamWorks

5 megjegyzés:

  1. Hogy kell aláírni a tüntetést?
    Mert nagyon nem akarom, hogy Fogatlan és Hablaty elváljanak. :(

    VálaszTörlés
  2. Ott a jobb felső sarokban van egy rublika oda beírod a first name-hez az első nevedet a családit. A last name-hez a keresztnevedet majd beírod az email-hez az email címedet a city-hez meg azt ahol élsz a legutolsó rublikába meg azt kell írni hogy miért nem szeretnéd hogy elváljanak de angolul kell írni ha nem annyira tudod az angolt mert pl más nyelvet tanulsz akkor használd a google fordítót és nagyon örülök hogy te is aláírod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      (Én vagyok az a bizonyos Névtelenke.)

      Törlés
    2. Áááh, rosszul írtam a nevem. :D

      Törlés
    3. Nagyon szívesen máskor is. :)

      Törlés