2014. június 10., kedd

Festett Halvér és Bütyök

Na óriási hírem van de szerintem ez csak nekem fontos.Túl vagyok a matek vizsgán!!!El se tudom hinni és nem is volt olyan vészes ,mint ahogy gondoltam kicsit túl spiláztam a dolgokat ,a rossz hír viszont az, hogy holnap meg magyar vizsga bár attól nem igen rettegek ,na akkor jöjjön Halvér és Bütyök:
Halvér és Bütyök egyértelműen a narancs és a zöld színeket kedvelik, Halvérnek is az arca nagy részét festék borítja és nagyon jó azt látni,hogy már nem Bütyök füleit cibálja hanem felszerelt egy kapaszkodót a nyereghez és végre leesett,hogy miért borostás Halvér, hát azért ,mert ugye Kőfejnek udvarol és miatta növeszti legalábbis az egyik videóba ezt mondta ,na és Takonypóc is e miatt de legalább neki jól áll. Bár szerintem Halvérnek azért elég kevés a győzelmi esélye ezeken a versenyeken hiszen a sorozatban is ő a leglassabb de jól tud lebegni és oldalazva repülni de ez nem igen segít ha gyorsaságról van szó azért is lassú, mert Bütyök szárnyai a testéhez képest elég kicsik és azért Halvér sem toll pihe súlyú.

                                        Még néhány kép róluk:


Bocsi de most ezt a cikket elég rövidre fogom ,mert említettem ,hogy holnap magyar vizsga bár erre nem fogok 6 óra 20 percet tanulni, mint a matekra de azért tanulnom kell de utána már csak hátradőlök és várom a bemutatót apropó bemutató már csak...

                          (A feliratot nem én adtam hozzá.)
És végül találtam új plakátokat amiket már be is raktam a Plakátok! című cikkbe nézzétek meg őket, sziasztok:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése