2014. október 20., hétfő

Újabb KÉPEK ÉS GIFEK!!!!!!

                                                                   Sziasztok!

Na jó újabb képekkel és gifekkel lepett meg a tumblr oldala!!! :D Amit meg is mutatok nektek!!! Na ezeket nézzétek meg:



                                          Ez a birka őrültség.
                                                    Ez a birka legyőzhetetlen.


                                                      Ez a birka mániákus. :D


 


 A bárányosok a kedvenceim!!!! :D













 

Na akkor itt van Hablaty válla az igaziból nem is a Támadó osztály jele aminek elsőnek hittem (mentségemre szóljon nem volt teljes a kép) hanem az Fogatlan jele!!!! :D De azért szerintem szegény Fogatlan feje 2 gifen elég rémisztő...... A kis film elején még úgy fognak kinézni mint a sorozatban ám a vége felé már nagyok lesznek. :D De Halvérnek ki csinált fonatokat???? Ő maga vagy Kőfej vagy ki????? De majd csak kiderűl.

Na mára ennyi a cikk már nem is próbálom megjósolni mikor lesz a kövi cikk hiszen a tumblr mindig közbeszól ami persze nekünk nem nagy baj! :) A viszont olvasásra!

3 megjegyzés:

  1. DEJÓÓÓÓÓÓÓKKKK!!!!!! *o*

    VálaszTörlés
  2. Valahonnan ismerősek a szövegek :) Az oldalamról! De nem baj :)
    És már fent van a neten!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából igen én is láttam az oldalad és nagyon tetszik de a szövegeket így lehet lefordítani legalábbis angol tudásom így fordítja de azért le ellenőriztem egy fordítóval is szóval nem az oldaladról másoltam csak ez azt jelenti hogy jól fordítunk mind a ketten. :)

      Törlés