2014. október 22., szerda

Sárkánylovasok hajnala és egy kis extra

                                                                   Sziasztok ismét!

Hát igen cikkből most nincs hiány. :) Ma csak egy kis infót hoztam a kisfilmről mert a gépemen belassult a net és vagy egy óra mire 7 db gifet betölt így kicsit nehezebb cikkeket írni de értetek akármit! (ismerős ez a szöveg? :D ) Na szóval mivel az utóbbi napokban a Tumblr oldala ezerrel nyomta az arcunkba a gifeket és a képeket ezt kicsit furcsálltam hogy HONNAN A FENÉBŐL VANNAK?????? Hát erre tegnap megkaptam a választ......az egész kisfilm fent van oroszul!!!! De én nem néztem meg mert sajna nem tudok oroszul csak angolul és magyarul (sőt az angol se megy annyira jól hallás után csak írásos formában) de ha angol lett volna akkor sem nézném meg mert én a DVD-re rakott változatot várom meg ami elméletileg le lesz szinkronozva elméletileg.....de gyakorlatilag maga Thor se tudja. De akkor jöjjenek egy kis extra gifek a 2. filmből ezeket a gifeket nem rakták bele úgy gondolták biztos feleslegesek akkor elsőnek egy régebbi gif sorozat avagy HOGYAN MŰKÖDIK A TŰZKARD? :
 
 
 
 



Lehet hogy csak egy ötletnek a vázlata volt de Fogatlan szeme miért piros valamelyik gifen?! Jó hiszen ez egy vázlat de akkor is és láttátok Felhőugró milyen viccesen pislog azután morcos fejet vág amikor Valka kibújik a szárnya alól na akkor figyeljétek meg. meg akkor olyan aranyos amikor a szárnyával védi meg magát a tűzkardtól. Biztos vicces lett volna a filmben. :D

És akkor itt vannak a picit újabbak ahogyan Valka repül Felhőugrón szerintem jó lett volna a filmben mert jobban megértettük volna hogy hogyan marad állva repülés közben de máris mutatom a kis titkát:

 
 

 
 Na Felfőugró átfordul és Valka rajta marad nem esik le!!!! És nem nem a cipője van odaragasztva és nem is a botjával kapaszkodik :D hanem Valka ezt csinálja:
 Istenek!!! Hogy nem esik le???? Én tuti már zuhannék vajon hanyadszorra tanulták meg ezt a trükköt vagy gyakorolnia sem kellett na jó ez azért uri lenne ha nem gyakorolták volna és ilyen jól csinálják.

                                                   És végül Valka mosolyog. :)

Akkor ennyi lett volna a kimaradt jelenetek bár van egy videó is a mi történt volna hogyha Takonypócék később jönnek? Elég vicces de ez is csak vázlat de azért nézzétek meg ti is:

https://www.youtube.com/watch?v=XH1c36IT07k

Akkor sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Vhaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooo hát így csinálta?!Meg kell tanulnom ezt a trükköt!XDHa le nem esek és platty VÉGEM!XD

    VálaszTörlés
  2. Még egy kérdés ezeket mikor csinálták?

    VálaszTörlés