2014. október 27., hétfő

Ínas 3 avagy Fogi halála??????




Na akkor mielőtt mindenki pánikolna (ahogy én tettem amikor elolvastam) elmondom,hogy szerintem és egy csomó barátom véleményét is kikértem erről a hírről, ami elvileg "kiszivárgott" a DW stúdióból miközben készítették a filmet, na itt is van az az aggasztó dal és egy még aggasztóbb cím:
https://youtu.be/-MfULQCikfM A cím pedig magyarul egyértelműen ezt jelenti: Köszönöm pajti találkozunk a Valhallában. (Valhalla a vikingek mennyországa). Na akkor jöjjenek a mondattal kapcsolatos lehetőségek:
  1. Egyszerű pánikolós logikával Hablaty mondja Fogatlannak, ez egyértelmű, de arra utal, hogy már csak a halál után találkoznak, szóval Fogatlan meghal, mert neki mondja, na ez az egyszerű pánikos logika...... ami nem hiszem, hogy igaz lehet bár ki tudja a DW bemerné vállalni. (Mondjuk elég hülye lépés lenne...)
  2. A DW azt akarja ezzel, hogy minden rajongó szó szerint PÁNIKOLJON!!!! Mert így jobban várják majd a film bemutatót és többen néznék meg, ezért mondanak ilyeneket.
  3. A DW megint csak cseles és ezzel a "kiszivárgott" infóval megint csak pánikot kelt miközben majd a filmben úgy tűnik mintha Fogatlan meghalna és Hablaty ezt mondja és otthagyja, mert azt hiszi meghalt, közbe majd a filmben valamikor egyszer csak meg fog jelenni Fogatlan vagy valami hasonló, mert SENKI ne feledje ezt a mondatot: Az éjfúria nyála páratlan gyógyító erővel bír. És amúgy a sorozatban is bele fúródott Fogatlan combjába egy suttogó halál mérgezett tüskéje amitől már rég meghalt volna, de mégsem, mert hát a mi kis Fogink szívós és strapabíró + gyógyító nyála van :3
  4. Ha esetleg tényleg igaz ez az infó és mondjuk tegyük fel, hogy majd tényleg meghal akkor is a mi és Hablaty szívében és emlékeiben tovább él. :) De akkor sem fog MEGHALNI!!!!!!!! Akkor sem hiszem, hogy egy gyerek filmben bevállalnák, jó akármennyire is brutál, hogy nincs valakinek keze meg lába meg Pléhpofa (aki NEM volt főszereplő) meghal, de akkor is gyerek film nem pedig az Armageddon ahol a végén meghal a főszereplő szóval én nem hiszem.....
  5. Ha mondjuk kijön a 3. film Fogi is meghal akkor egy életet végigkísérő sírás fog következni (legalábbis tőlem biztos) de lehet, hogy majdnem mindenhol és ezt a DW nem akarja, nem akarja cserben hagyni a rajongókat és a könyv ide vagy oda az nem számít sokat hiszen a 2. film első forgató könyvét ami a könyvön alapult azt is elégették, nem akarták beletenni szóval ennyit arról a nagy könyvről.....
  6. Az a zene egyáltalán nem biztos, hogy ehhez a jelenethez vagy mondathoz íródott, mert ez Pléhpofa halálához lett írva nem pedig ehhez a jelenethez szóval egy kicsit kamu ez a Fogi meghal hír....igaz, hogy a DW szerint méltó befejezése lenne az ÍNAS-nak, de szerintem egyáltalán nem... egy utolsó film résznek boldognak KELL lennie nem pedig szomorúnak....
  7. Ja igen, ha szomorú lesz a 3. film vége, hogy nincs több sárkány akkor ki az aki sokszor megnézné egymás után????? Mert a 2. filmet rekord döntően sokan nézték meg egymás után, mert boldog vége volt amit az emberek szeretnek, de a szomorú végű filmeket amiben meghalnak vagy eltűnnek a sárkányok azt ki nézné meg egymás után többször? Mert én tuti nem, és akkor ha az emberek nem nézik sokszor, akkor nem fogja megérni a DW munkája így inkább mínusza lesz nem pedig profitja ez az én reális elméletem......
  8. A felnőtt rajongók illetve a felnőttesebb gondolkodásúak át fogják látni a DW-nek ezt a döntését, ha esetleg búcsút mondunk Fogatlantól vagy bárki mástól, de a gyerekek vagy gyerekesebb gondolkodásúak nem fogják megérteni, ők annyit fognak látni, hogy meghal egy kedvenc szereplő, és hát akárhogyan számoljuk kevesebben vannak a felnőttesebb gondolkodók... :/ És ezt a DW is tudja az már más kérdés, hogy figyelembe veszi-e.
Akkor ennyit a lehetőségekről mindenki higgyen amit szeretne, de én abban hiszek, hogy a DW a legjobb döntést fogja hozni, bármi is lesz az...de most egy kis érdekes képecske következik:

Ez az a kép, de itt van egy kicsit jobb minőségű is. :)


Igen kicsit homályos, de a szöveg a lényeg....ami így hangzik:

1. Mikor voltak sárkányok 
2. A főnök gondjai
3. Kőfej dilemmája

4. A csúcs
5. Nincs több egyesség
6. Villám és halál
7. A tánc és az álom
8. Az armada közeleg
9. Hibbant ostrom alatt
10. Tűz és vér
11. Isten veled, Takonypóc
12. Az alfák haragja
13. Két világ közt/Egy ismerős arc
14. Egyek vagyunk
15. A végső repülés
16. A legjobb barátom
17. A bukott
18. Hablaty visszaemlékezése/Mikor kicsi voltam
19. Sárkányok, újra


Valahogy nekem ez a vég jobban tetszik, mint az amikor már nincsenek. Bár ez a kép lehet valós infós vagy kitalált, mert hát Hablaty eléggé 2. filmes......(pontosabban a 2. filmből egy képrészlet)

Na, de beszéljük csa át ezeket a pontokat:

1. Mikor voltak sárkányok,2. A főnök gondjai:

  •  Egyértelmű indul a szokásos "Ez itt Hibbant-sziget..." bevezető bemutatva az életet a sárkányokkal és Hablaty főnöki kötelességeit amik lehet nem mennek neki olyan jól, mint azt mások elképzelték...
3. Kőfej dilemmája:
  • Kőfej nem tud dönteni 3 srác közül...Eret vagy Takonypóc vagy talán Halvér? Eret nyílván le fogja rázni így szerintem ejthetjük is ezt az opciót, Halvér Hangába volt szerelmes a sorozatban aminek alakulásáról nem tudunk semmit, Takonypóc pedig, hát eddig ő tűnik legesélyesebbnek, viszont őt Kőfej nem nagyon kedveli...nos ez tényleg dilemma... :'D
4. A csúcs:
  • Oké erre nincs sok ötletem...talán a Hibbant-szigeti élet csúcsa amikor már nem lehet jobb. (?)
5. Nincs több egyesség:
  • Egy alkuról lehet szó két fél között az egyik egyértelműen Hablaty lesz na de, hogy ki lehet a másik az rejtély...valaki olyan lehet akivel már számtalan alkalommal vagy legalább egyszer kötöttek alkut, amit vagy nem tartott be az egyik fél vagy túl sokszor alkudoztak már amiből elege lett az elnyomottabb félnek aki nem kapja meg 100%-ban amit akart.
6. Villám és halál:
  • "A villám és a halál istentelen ivadéka." Ez bizony egy Éjfúria jellemzése talán most is erről lesz szó vagy Fogatlanról vagy egy másik Éjfúriáról, a villámról persze az Ölvész is eszünkbe juthat, de valljuk be a 3. film sztorijába, hogy keveredne egy Ölvész? Max, ha Dagur is valahogy belekeveredne, de ezt erősen kétlem, általában a sorozatok sztoriját próbálják elkülöníteni a filmekétől. Nagyon erőltetve úgy kerülne bele, ha Drago új sárkánysereget toborozna aminek egyik fő eleme az Ölvész/Ölvészek, de én kétlem.
7. A tánc és az álom:
  • Aki Hiccstrid fan az örülni fog ennek az elméletnek: Hablaty és Asztrid esküvője, legalábbis én ezt tartom a legésszerűbbnek, hiszen ez Hablaty és Asztrid (valamint a rajongók) álma és a tánc valószínű Pléhpofa és Valka tánca aminek ne feledjük ez a címe "For the dancing and the Dreaming" ergo ugyanaz mint ennek, kell ennél több? :D És szerintem afféle tisztelgés és emlékezés képpen fogják ők is eljárni. :3
8. Az armada közeleg, 9. Hibbant ostrom alatt:
  • Drago és újonnan toborzott sárkány armadája visszatér bosszútól fűtve megostromolván Hibbant-szigetét...
10. Tűz és vér, 11: Isten veled, Takonypóc:
  • Hatalmas küzdelem emberek és sárkányok közt sok áldozattal, köztük Takonypóccal... (Vagy esetleg a sajnos valószínűtlenebb eset, hogy mondjuk Kőfej Halvért választja és ezért "Isten veled, Takonypóc.")
12: Az alfák haragja:
  • Most ez két jelentésű is lehet:
  1. Fogatlan és a volt alfa azaz a Gnúvad haragja és újbeli összecsapása.
  2. Fogatlan és Hablaty (ugyanis Hablaty törzsfő így ő is egy vezér) haragja Dragoék ellen.
13. Két világ közt/ Egy ismerős arc:
  • Nem tudok másra gondolni, minthogy: Pléhpofa. A két világ közt az egyértelmű Élet és Halál közt vagyis valaki halálos sebet szerez ami miatt a két világ közt őrlődik, és az "Egy ismerős arc" az pedig Pléhpofa lesz így valószínű Hablaty lesz az aki a két világ közt őrlődve meglátja apját, aki gondolom valami tanácsot is ad és "visszaküldi" Hablatyot mondván neki még nincs itt az ideje és szükség van rá. (Én ezt így tudom elképzelni.)
14. Egyek vagyunk:
  •  Hibbanton közös erőbedobással a sárkányok és az emberek az eddigieknél is jobban összefogva harcolnak tovább az armada ellen.
15. A végső repülés:
  •  Hablaty és Fogatlan vagy esetleg az egész sárkánylovas banda utolsó repülése a sárkányokkal az utolsó hatalmas csatában.
16. A legjobb barátom:
  • Nyílván Hablaty és Fogatlan barátsága, talán egy visszaemlékezés vagy egy harc előtti utolsó mondat mielőtt életüket kockáztatva Dragoéknak esnek, vagy talán HA Fogatlan megsérül/meghal akkor mondja ezt Hablaty.
17. A bukott:
  • Valószínű a csata vesztese lesz a bukott, vagy eleve Drago, hiszen egyszer már elbukott, így ez a cím utalhat egy komolyabb beszélgetésre/harcra Dragoval.
18. Hablaty visszaemlékezése/Mikor kicsi voltam: 
  • Most ez lehet a pl: Dragoval való komolyabb beszélgetés témája, hogy mondjuk Hablaty ezzel akarja meggyőzni Dragot, hogy a sárkányok igenis jó teremtmények akiket nem kell rabszolgasorba taszítani vagy szimplán lekaszabolni. A másik lehetőség, hogy egy olyan Hibbantot látunk ahol már nincsenek sárkányok és Hablaty az embereknek meséli gyermekkorát amely még egykor sárkányokkal teli volt.
19. Sárkányok, újra:
  • Lehet ez a sárkányok visszatérte mondjuk a nagy ütközet után egy hosszabb időtartam múlva, vagy ez csak Hablaty visszaemlékezésének része.
Ennyi lett volna az elméletem a címekkel kapcsolatban. :)

És elköszönés képpen szeretném megköszönni pár barátomnak a nagy segítséget, képeket, véleményeket. Köszönöm: Tóth Viktóriának akivel együtt próbáltunk magyarázatokat keresni, Králik Líviának akivel szintén okokat kerestünk, Ribiczey Franciskának aki a képet adta, Kánnár Zoltánnak aki a teljes képet adta és ő is fordította ezt nagyon köszönöm neki, és Mata Fruzsinának akivel szintén okokat keresgéltünk és végül Végh Petrának.

Hálás vagyok nekik még egyszer nagyon köszönöm. :)

A további viszont olvasásra, és ne feledjétek ezek nem kőbe vésett információk és elméletek ezek csak úgy az internet bugyraiból előásott teóriák. ;)

68 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy a 2. pont nem igaz. Ha kiszivárogtatják Fogi halálát, csak "poénból", akkor nem megy el senki, mert azt mondják: "Engem nem érdekel, mi van közben, az alfa, az egyik főszereplő meghal és ezt nem akarom látni." Lealábbis én egy csomó ilyenembert ismerek.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az 1. lesz. Hogy miért is?
    Mert a film rétegezett. És hogy ez mit jelent?
    Mindegyik korosztály mást lát:
    A picik(4-6 évesek) Sárkány,repül, juppyyy!!!!
    A Kicsik: (7-9) évesek: Váóó..Fogin ül Hablaty,és Asztrid megcsókolta pfuj..
    A nagyobbak:(10-11 évesek) Fogatlan és Hablaty nem válhat el,hiszen ez a film lényege!
    A többiek: Fogatlannak meg kell halnia (nem feltétlenül) mert ebben a filmben csak a 2. legfontosabb dolog a barátságuk! A legfontosabb dolog,hogy a film sorozat Hablaty felnőtté válását szimbolizálja,így el kell engednie a gyermekkori emlékeit,hogy fel tudjon nőni a feladataihoz. Gyermekkori emlékei elengedésével,felnőtt emlékeket kell szereznie,több ideje jut pl.: Asztridra,aki egész életén át kisérte,és kíséri,örökre vele marad,és ő lesz a mankója,jóban rosszban. É az utolsó variácóját látom magam előtt,így (megvisel,és szomorú vagyok) annyira nem visel meg. És szerintem,azért mert meghal Fogi,azért még ugyan úgy megfogják többször nézni. Én is vagy x10-szer megnéztem Pléhpofa halálának a jelenetét. És én értem,hogy Pléhpofa nem Fogi,de Fogi sem Hablaty,vagy Asztrid.
    Remélem érted mire akartam kilyukadni,hanem,akkor sajnálom,nem tudom jobban elmagyarázni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig is értettem mire gondolsz csak nem értek vele egyet. Amúgy persze hogy megnézik sokszor a 2. filmet hiszen boldog a vége és egy mellékesebb főszereplő halála nem olyan szívbemarkoló mint egy tényleges főszereplőé........

      Törlés
    2. Meg már megint a címet hozom plnek és lehet h rosszul látom. Így neveld a sárkányodat. Ez a cím. Nem az h Hablaty élete. Ergó ez nem CSAK Hablatyról szól, és igenis a barátságuk az első. Mert Hablaty nem lenne Fogi nélkül, Fogi meg nem lenne Hablaty nélkül.

      Törlés
    3. Megint csak egyetértek én is így gondolom. :)

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    5. amugy én valahol láttam egy képet hogy Asztrid terhes és lehet hogy a szülés után hal meg én nem tudnák arra gondolni hogy fogatlan meghal mert ő egy főszereplő necs csak egy sima mert ő minden szinte ennek a sorozatnak

      Törlés
    6. Azt én is láttam iszonyatosan nagy photoshop volt minden a 2. filmből volt kivágva csak meg kell nézni Asztrid, Hablaty és Fogatlan fejét. :) (Nem kioktatás! ;) )

      Törlés
    7. Emberek én azt mondom hogy ha fogi meghal akkor valamilyen szinten a nézők is meghalnak mert pléhpofa nem egy főszereplő de amikor meghalt sírtam ha fogatlan halna meg akkor otthon kéne maradnom annyira nem birnám ki és folyton sírnék pedig 12 éves vagyok! de szerintem a DW akar pénzt szerezni úgyhogy jónak kell lennie mert ha nem lesz jó eskü odamegyek a DW-sekhez és lekaszabolom őket szerintem az lesz a jó hogyha fogatlan elhalálozik (nem igaziból) de utána ,,föltámad" de egyébként ha fogi meghal ki lesz az alfa ki védi meg hablatyot túl sok minden kárba vészne ha fogi meghalna de szerintem azér is halasztják enyire mert még a sorozatot is kell csinálni mert hogy ha egyböl átugrunk egy ,,másik dimenzióba" akkor nem igazán értenénk :/ na mindegy de ha valaki meghal benne és ez lenne az utolsó rész akkor szerintem mindenki ,,meghalna". legalábbis nekem nagy fanként nagyon rosszul esne 1.hogy vége 2. pedig hogy azt mondjátok fogi vagy astrid meghal akkor szerintem ez a két szereplő nagyon fontos része a filmnek na mindegy már úgy is irtam egy regényt :D remélem jó lesz

      Törlés
  3. Én értem, de akkor megint jön egy másik, jogos felvetés (nem az én felvetésem, máshonnan olvastam). A film címe: Így neveld a _sárkányodat_. Ha az lenne h Így neveld a kutyádat, akkor a film vége az lenne (evidens) h az emberek megidomítják a kutyákat, és megtanítják pacsit adni. Az Így neveld a sárkányodat cím is ezt takarja, ez is van benne, csak nem egy valós állattal, hanem egy fantasy "szörnyel" (vannak jó szörnyek is, nem tudom, ki mennyire jártas a fantasy világában, én az vagyok, de a félreértés elkerülése miatt írtam így). De ha az Így neveld a kutyádat című film végén a kuyták minde eltünnek (meghalnak vagy elmennek tök8) akkor már nem jó a cím. Mert szerencsétlen ember mi a fenének idomította, meg tanította meg a kutyákat, ha utána elmegy. Tudom, előre nem lehet tudni, de ilyenkor az ember mégis azt akarja elérni h ittmaradhasson. És ha a DW "elküldi" a sárkányokat (amit nyílván már előre elterveztek) akkor rossz a cím.
    Erre a Fogimeghalósra is van ellenérvem, bocsi, de nagyon beszédes vok: az egész úgy kezdődik h Hablaty megidomítja Fogit. Ez a kapcsolat ad értelmet az egész filmnek (igazából a címnek, de azt már túl sokszor hoztam indoknak). Ha ezt szétválasztják, akár halállal akár csak elmenéssel, már megint maguk alatt vágják a fát. Nincs értelme. A lehető lefrosszabb lépés lenne.
    Én szentül hisgem h ezek csak pletyik és nem a DW-től származnak. Hisz még 3 év van, és pont azért csúsztatták hátra egy évvel, mert több idő kell nekik. Akkor ennyire pontosan még véletlenül se lehet kiszivárogatni semmit. Honnan tudjuk h az a rész megvan-e már írva?
    Astrid H. ez nem a te leb*szásod, ez az én gondolatmenetem és ettől a gondolatmenettől érdekel még a 3. rész és nem vagyok fogékony ezekre a hírekre.

    Ma délelőtt volt az utolsó sorozat. Este már nem az lesz (legalábbis a CN-en, én eddig azon néztem)... ;(:,(

    VálaszTörlés
  4. Megint nagyon gyerek fejjel fogjátok fel! :)
    Azért ez a címe,mert Hablaty gyerekkorát Fogatlan határozta meg,de ha Fogatlan vagy a sárkányok ott maradnak,nem mondom hogy meg ekll halniuk,de elmennek stb.mindegy,szóval ha nem mennek el,akkor Hablaty gyerek korát nem tudják lezárni. És csak a film végén mennének ela sárkányok szóval a film háromnyegyed részében ott lesznek,minden happy stb.,de a DW így zárja le az egészet! Mert ha a végén minden happy,akkor a rajongók: Máég 6.,7., részt stb.! A Dw így nyomja az orrunk alá,hogy vége,ez itt már a jelen,Hablaty felnőtt,és átlépett egy új korba:a felnőtt korba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lehet hogy gyerekfejjel fogom fel de azért Hablaty a 3. filmben 25 éves lesz Asztrid lesz a felesége és ő a törzsfő ennél jobban hogy lehetne felnőni????? Jó jó igen azzal ha még gyereke is lenne de attól még hogy elveszti a legjobb barátját attól nem nő fel. Oké értem én hogy minden gyerekkori emléke Fogihoz kötődik de attól még nem kéne elmmennie vagy meghallnia mert hogy Hablaty felnövését szimbolizálja én sem fogom elüldözni a legjobb barátomat ( a kutyámat) mert én most úgy döntök szimbolizálom hogy felnövök és kész ez nem így működik. Legalábbis szerintem nem.

      Törlés
    2. Sajnos tényleg nem értitek amit mondok,de mindegy

      Törlés
    3. Mondom hogy értem csak egyszerűen szimplán nem akarok beletörődni. :)

      Törlés
    4. Én tényleg nem értem és kérlek, magyarázd el. Ha valaki fel akar nőni akkor küldje el maga mellől a kutyáját? Mert Fogi meg a többi sárkány a filmben nagyra nőtt szárnyas kutyák, tulajdonképpen (akik tűzet okádnak, jóesetben). Mert lehet h tényleg hülyén fogom fel. Érdekel a te gondolatod is.

      Törlés
    5. Dead Deblois(fogalmam sincs hogy írják a nevét) egy interjúban elmondta hogy nem akar több rész...felmerült az ötlete de nem lesz. Ő személy szerint csattanósan akarja befelyezni a 3.-ik film végét. Sokan azt mondják hogy a DW hű akar maradni a könyvhöz...DE KÖNYÖRGÖM...eddig is hüek maradtak hozzá?...csak olvassátok el az első könyvet és vessétek össze az első résszel! Ugye mennyire más? Bevallom drasztikus lépés lenne Fogi halála de ez egy gyerekfilm!!!! Kérdem én egy 8 éves ezt hogy élné meg!???? Nem úgy hogy : ,,Jaj meghalt Fogatlan ezzel Hablaty felnőtté vált"
      NEM
      Egy ilyen kis gyerek ezt tragédiaként élné meg...a könyv is kicsiknek íródott(a margó...a nagy betűk...a gyerekes rajzok) megértem a DW-t és tudom hogy mit akar de nem felnőtt film !!!!! Ezt az egészet nehéz lenne elmagyarázni egy 5 évesnek hogy azért halt meg mert...
      Ez az én véleményem...ja és találtam egy képet amin astrid állapotosan fekszik egy ágyon...és mégegy képet találtam ami nagyon aggasztó...fogi kiterülten fekszik a földön hablaty meg háttal a képnek áll Fogi fölött (és a kép sarkába van írva hogy how to train your dragon 3...nem tiszta a kép úgyhogy nem tudom mennyire igazi)
      Ahogy cikkben is volt...a szívemben mindig tovább él...akármi is lesz vele :) ;)

      Törlés
    6. Igen az érved érthető egyet is értek azt a két képet amit leírtál én is láttam ahogy azt is,hogy szerkesztettek a 2. Film jeleneteiből vannak kivágva. :)

      Törlés
  5. Érdekes. Viszont arról soundtrack-es képről elkezdtem gondolkodni, hogy vajon akkor, hogy lehet a film, ha ez valamilyen szinten igaz. Leírom, hogy szerintem melyik dal, mire utalhat.
    1: A film elején még nincsenek sárkányok. Elmentek, és ezt fogja bemutatni.
    2: Hablatynak sok munkája lesz
    3: Kőfejnek még mindig nem sikerült dűlőre jutnia, hogy kihez menjen feleségül
    6: Fogatlan. Ennyi. A villámlás és a halál istentelen ivadéka.
    7: Astrid és Hablaty a saját esküvőjükön előadják Hablaty szüleinek dalát, aztán jön a hír
    8: Az armada közeleg. Lehet, hogy Drákó visszatér, lehet, hogy ismét előkerül valami félőrült, aki eldönti, hogy most Ő lesz a sárkánykirály.
    11: Takonypóc is meghal. Bocs, de ez volt az, ami először az eszembe jutott.
    13: Hablaty valami köztes állapotban lesz élet és halál között, ahol találkozik az apjával, bár ezt nem igazán tartom lehetségesnek.
    14: Mikor Hablaty felébred Fogatlannal találkozik.
    17: Hibbant valőszínűleg megnyeri a csatát.
    18: Kiderül, hogy ez az egész egy visszaemlékezés volt Hablaty szemszögéből.
    19: Mikor Hablaty visszatérne a normális kerékvágásba a sárkányok megjelennek.

    Nem mindegyikhez tudtam kitalálni valamit. Viszont, szerintem ez nem teljesen hiteles, sőt teljesen biztos, hogy nem az. Ennek ellenére nagyon érdekes cikk volt. Túléljük azt az alig 1000 napot. Addig ott lesz a sorozat, meg biztos, hogy már egy évvel a film előtt kapunk spoilerekt, mint a 2. filmnél, mert azért 2013 júliusában jött ki az első előzetes a 2. filmhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy tényleg igazak-e ezek a címek, de ha igen, akkor én pontosan így gondolom ezeket. Az egész csak egy visszaemlékezés, a nézők szomorúk, stb, aztán a végén kiderül h csak visszaemlékezés volt, és visszajönnek a sárkányok! :)

      Törlés
    2. Igen ha ez valóban így lenne én örülnék és amúgy ez a: Takonypóc isten veled nem biztos hogy a halálra utal bár el tudom képzelni lehet hogy Kőfej egyszerűen nem őt választotta és mondjuk Takonypócnak Kőfej volt a nagy ő és összetörik a szíve és ezért mondja pl Kőfej hogy: Isten veled Takonypóc. :)

      Törlés
  6. Lara! Sorozat már nincs. De ha ti nem a cartoon networkon nézitek, hanem máshol, ahol még van, várom. Kicsit kizökkentett az életemből a sorozat vége...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja sajna már nincs de én neten szoktam tovább nézni a sorozatbarát oldalon. :)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Igen alig várom főleg az új sárkányokat remélem lesznek benne vagy pl a régiek is jók amikkel még nem ismerkedtünk meg annyira Pl: prémvadász vagy Csonttörő és a társaik. :)

      Törlés
  8. Szia nem lehet az hogy Hablaty valami halálos sérülést szerzet és fogatlan probáljamegmenteni de nem sikerül neki és hablaty megköszöni hogy megtet mindent és azértmondja azt hogy Köszönöm payti találkozunk a Valhalálban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebbe bele se gondoltam, de tényleg lehetséges! :)

      Törlés
    2. De az elméleted lehetséges és mondjuk Hablaty kimondja a mondatot és azt hiszi mindjárt meghal de mondjuk fogi megmenti a nyálával. Én valami ilyesmire tudok gondolni vagy meggyógyítják a falubéliek vagy Gothi (ha még él)

      Törlés
    3. Én nem hiszem hogy egy gyerek filben meghalna a főhős.
      De lehet.

      Törlés
  9. Bíborka Nem hiszem,mert Hablaty a legfontosabb szereplő,a film az ő felnőtté válásáról szólt,de végülis akár ez sem kizárt

    VálaszTörlés
  10. És az nem lehet (most hallgattam meg a dalt, tényleg elég szomorú. Ezt a dalt én nem tudnám egy filmben egy végső dalként elképzelni. Sokkal inkább egy nagyon kemény harcra való felkészülésnek tűnik. De én nem adom fel az ötletelést...! Legfeljebb egy idő után a "mert csak" lesz az indok...), hogy a Valhallát úgy érti Hablaty, hogy egy kemény harc árán (amit nem biztos h túlélnek) Hibbant egy sokkal jobb hellyé változik, ami már vetekedik a Valhallával. És így készül fel a csatára. Így ha elbuknak, ha nyernek a "Valhallába" kerülnek. Remélem mindenki értette, mire célzok...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én értettem és van benne valami abba amit mondasz mert ez a dal biztosan nem tartozik ehhez a szomorú mondathoz. Egyesek szerint ezt a dalt eleve a 2. filmhez írták csak nem használták fel azt hiszem Pléhpofa úgymond temetésére készült. És nyugi én sem adom fel az ötletelést mert egyszerűen nem tudom Hibbantot sárkányok nélkül elképzelni és Hablatyot sem Fogatlan nélkül. Meg amúgy ennyi erővel ha Hablaty felnövését akarják szimbolizálni akkor Asztridét is meg az egész bandáét is hiszen kisebb nagyobb korkülönbségben majdnem hogy egy idősek és akkor ők is elvesztik a sárkányaikat és akkor ugye ott kötünk ki hogy nincs sárkány hibbanton jó oké hogy ezzel megmagyaráznák miért nincs ma sárkány legalábbis a DW szerint így meg van magyarázva pedig marhára nnincs megmagyarázva a dolog és akkor ennyi erővel vagy ezzel a logikával a vikingek is halljanak meg mert akkor meg van magyarázva ma miért nem élnek. Mert kb ennyi értelme van ennek a sárkányok elmennek örökre dolognak. És ennek a Fogi meghall mert felnőtt lett hablaty ennek úgy szintén annyi értelme van mint pl Viharbogár meghall mert Asztrid felnő és még sorolhatnám.....és mielőtt valaki mondaná ez nem gyerekes logika hanem inkább reális gondolkodás és van különbség köztük. Bocs hogy hosszan írtam le de nekem ez a véleményem. :)

      Törlés
  11. Ez....olyan rosz!
    Nem igaz, hogy hogy lehetnek ilyen szemetek a DW-ék!!
    Én is úgy gondolom, hogy jobb lenne, egy, még a 2. résznél is dicsőbb, kerekebb befejezés!! Mert megérdemli!!
    Meg még ezt se értem: hogy miért akarják annyira, hogy elmenjenek a sárkányok a szigetről: VILÁGVÉGÉT AKARNAK?! SOROZATOS ÖNGYILKOSSÁGOKAT?!....
    Na midnegy, mindenesetre igyekszem pozitív lenni, és reméljük, hogy még átgondolják párszor ezt a dolgot!!

    Ui.: Ja, és azért remélem, hogy Kőfej Takonypócot választja inkább! :-)

    VálaszTörlés
  12. Figyu, 3 év múlva meglátjuk. Addig hiába találgatunk, mert csak előre " elvesszük a saját kedvünket a filmtől". Jobban nem tudtam fogalmazni...

    VálaszTörlés
  13. Szerintem, ha a DreamWorks úgy akarja, akkor legyen drámai végű a film.. Ne akarjuk megváltoztatni a 3. filmet.. Az az online petíció sem ér semmit...

    VálaszTörlés
  14. Nekem is van elképzelésem 3. résszel kapcsolatban, de az kicsit más. Az én 
    ötletem nem olyan mint a tiéd, Lara, hogy leírom pontokban, hanem leírom 
    (kicsit) konkréta(bba)n:
    Elkezdődik a film. Hablatyék már 25 évesek minden megy úgy, ahogy mennie 
    kell (Hablaty főnök lesz, feleségül veszi Asztridot, stb.). Valahol a 
    film fele és a háromnegyede körül, történik valami lélekrobbantó, 
    katasztrofális dolog pl.: jön Draco, és lerombolja Hibbantot (ide jók azok 
    a dalok, hogy :
    Az armada közeleg
    Hibbant ostrom alatt
    Tűz és vér ( itt megint jönnek sárkányok szerintem)
    Isten veled, Takonypóc)
    Utána akik Hibbanton maradtak, próbáltak visszazökkenni a rendes életbe.
    Szinte a legeslegvégén megint történik valami borzasztó, és ezért elmennek 
    a sárkányok. Utána ugrunk egy-két évet, és mutatják Hablatyot, de már kb. 40 
    éves lesz. Ír egy könyvet vagy naplót (mindegy), és miután végzett vele, 
    rámosolyog a mellette levő Fogatlanra. Ezek után kimegy a házból és láthatjuk,
     hogy mindenkinek van sárkánya.
    VÉGE!! (Bár nem igazán értem, hogy hogyan tud majd Draco keríteni olyan 
    sárkányokat, amelyek nem hallgatnak Fogatlanra.)Igazából tényleg csak ennyi, 
    viszont van hozzászólásom ehhez a Hablaty és Fogatlan elválasztósdihoz is. 
    Fogatlan biztosan meg fog halni. Mivel a 2. részben 70 éves. És mi a jó büdös
     fr@ncért kell nekem tudnom, hogy mennyi ideig él egy éjfúria? De biztosan nem
     halhatatlan. A többi sárkány meg talán azért megy el, mert "alfátlanok" 
    lettek. De akkor muszáj, hogy legyen 4. vagy 3-nak a 2.  része, nekem mindegy,
     viszont abban sem csinálhatják azt, hogy kb. 2 óráig siratják Hablatyot és a
     sárkányokat ( ha már szerintetek meg fog halni Hablaty:(). Sajnálom, hogy 
    hosszúra fogtam, de egyszerűen ez a sok minden már régóta bennem van, és 
    muszáj kiengednem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan sárkányokat kerítenek akik NEM hallgatnak Fogira, hanem egy másik alfát. Szerintem.

      Törlés
    2. Na jó először is Fogatlan meg fog hallni ügy szerintem szimplán kamu mert ez a zene sem hozzá íródott és gondoljatok bele 3 évig csinálják minden filmnél 1. év forgatókönyv írás aminek nem feltétlenül van köze a könyvhöz hiszen a 2. film 1. forgatókönyvét elégették pedig az a könyvön alapúlt és ezért a maradék 2 évben animálnak szinkronoznak stb ergo nem tarthatnak a film végénél így nincs meg a film vége így ez a Fogatlan meg hal nem igaz és amúgy van olyan kép ahol leírják kb meddig él egy sárkány és elmondom nektek hogy emberévben sokkal több mint 70 így az öregség miatt sem halhatna meg mert Fogatlan még hát fiatalnak mondható vagy már fiatal felnőttnek. Így nem fog meghallni és kész.

      Törlés
    3. A 2. Részben Valka megmongya hablatynak hogy Fogatlan egyidős Hablattyal...azért jönnek ki ennyire jól...úgyhogy Fogi nehezen lehet 70 éves

      Törlés
  15. Amúgy, az az elmélet, miszerint Fogatlan életben marad, de elmennek a sárkányok szerintem nem jó, hisz drága jó Foginknak nem hiszem hogy visszanőtt a fél farkincája, az önműködő műfarok dolgot meg már elsütötték (Gift of the Night Fury).
    Ja, és ne feledjük a hírt a MÁSIK Éjfúriáról!!! 6. Villám és halál?! Nem lehet, hogy rá utal? 12.az alfák haragja?!
    Mert nem tudom ti hogy vagytok vele, de én az első rész megnézése óta várom, hogy legyen egy másik Éjfúria is, és ezt Hablaty is megemlíti a 2. film elején:"lehet, hogy rábukkanunk egy másik éjfúriára...az nagy dolog lenne..." Na az tényleg naaaaagy dolog lenne, méltó a 3.filmhez. De (most kicsit megcáfolom magamat) így a képet nézve... a 2. film eleje, mikor Hablaty a térképet rajzolja, csak kicsit megbuherálva (kösz, photoshop...).
    A zene viszont ha igazi, ha nem igaz én sírtam rajta (vizuális típus vagyok, sokszor lerajzoltam már Fogit, Hablatyot...) és elképzeltem ahogy a kedvenc hősöm ott fekszik és....*zokog*
    Bocs én is már egy jó ideje tartogattam ezt így magamban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez az alfák haragja kicsit fura vagy Hablatyra és Fogatlanra gondol hiszen Hablaty főnök Fogatlan alfa magyarul mindketten vezérek vagy ugye Valka azt mondja amikor a Gnúvad volt az alfa hogy ez az ALFA SÁRKÁNYFAJ tehát ha most Fogatlan az alfa sárkány akkor az ő faja az alfa sárkányfaj szóval ez akár mégegy vagy talán mondom talán több éjfúria haragjára gondol de ez csak elmélet és egyébként a DW tervezi hogy lesz egy nőstény éjfúria. Meg amúgy mégis csak gyerekfilm akármennyire brutál tud néha lenni azért valljuk be nagy részben mindenkinek Fogatlan és Hablaty a nagy kedvenc mert ők ketten a fő-fő szereplők így ha egyikük meghal akkor sírva fakad kb a fél Föld nevű bolygó és ezt a DW nem akarja hiszen nem hülye hogy megsirassa a rajongóit.

      Törlés
    2. Nem tudhatunk semmit biztosra de lehet h nem csak egy részben kell gondolkozzunk mivel olvastam olyat h a 3. résznek annyi mondanivalója lesz h lehet h két filmet csinálnak.
      Akkor lehet h a 3. egy szomorúbb lesz majd csak a 4.ben kezdenek jórafordulni a dolgok

      Törlés
  16. És az nem lehet, hogy a Villám és halálnál találnak egy másik éjfúriát, aztán Az alfák haragjánál a két éjfúria összeveszik (mert mindekettő az alfafajhoz tartozik) majd a másik elviszi a sárkábyokat, és Fogi meg Hablaty azon dolgoznak, hogy visszavigyék Hibbantra az elvitt sárkányokat. Közben/utánna megtámadják őket és a stb. meg még cifrább változatok?

    VálaszTörlés
  17. Megvan a számomra legjobb magyarázat!!!!!! Nézzétek meg alaposan Hablaty ruhájááááááááááááátttttttttttt!!!!!!!!!! Csak első részben hordta ezt a ruhát, meg a sorozatban, de a zene tényleg nagyon szomorú, kicsordult két könnycseppem... nem akarom, hogy Fogatlan meghaljon

    VálaszTörlés
  18. Kedves Adrienn Simon!
    Légyszíves, ha el tudod ,akkor küldd el erre az e-mail címre ahol ezeket találod
    wagner.marci8@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!

    Csak egy info:
    Fogatlan életkora megegyezik Hablatyéval. ( Ezt Valka mondja a 2. részben)
    Tehát én nem hiszem hogy öregedésbe halna bele.(ha egyáltalán, meghal.)

    Bár azt mondják , hogy a 3. részek szomorúak szoktak lenni, de én azért remélen, hogy nem hal meg Fogi.

    Egyébként a blog nagyon tetszik, ma reggel találtam, de még mindig ezt olvasom!
    :-)

    Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  20. El sem hiszem...:ccccc
    De még reménykedek! :ccccccccc

    VálaszTörlés
  21. Én nem szeretném,hogy vége legyen, mert ez a kedvenc filmem.

    Remélem meggondolják magukat,és nem hal meg senki,főleg nem Fogatlan,mert ő a kedvenc szereplőm meg ugye Hablagy ;(

    VálaszTörlés
  22. Hm...
    Szerintem 5-től a 13-ig elég háborúra utaló.Én azt tudnám elképzelni hogy Az alfák haragja Fogatlant és Hablatyot jelenti akiket nagyon feldühített a falu letarolása {mert mondjuk nem voltak ott fogival akkor vagy Dragonak új eszköze van ami erre meg arra jó ezért sikerült letarolni a falut}legyőzik Dragot,de súlyos sérüléseket szereznek viszont Fogi gyógyító nyálának köszönhetően meggyógyulnak és ekkor már erősebbek ez jelentené az új kort ezután újjáépítik a falut és a sárkányok is visszatérnek mert az alfák küzdelmekor elmenekültek,de valami tragikus szerintem is történne.Bár ez a Isten veled, Takonypóc is elég gyanús,de szerintem inkább azt jelenti,hogy mondjuk elmegy Hangával vagy valami minthogy meghal.

    VálaszTörlés
  23. Szerintem ez lesz: a sorozat 3.évadjában lesz egy saját szigetük a fiataloknak....Sárkányrév...(bocs a spoilerért)
    aztán ugye vki megtámadja Hibbantot a film 3. részében (megint) (vagy Drakó v Tagúr a tébolyult aki a soriban is benne volt) és teljesen elpusztítja a szigetet az sem kizárt h Takonypóc meghal és Kőfej búcsúzik tőle mert őt választotta.... Az új kor pedig annyit tesz h Hablaty fogja a népét és a sárkányok segítségével elmennek arra a szigetre Sárkányrévre és ott élnek boldogan
    Hablaty visszaemlékezése a régi szigetre utal a sárkányok újra, az uccsó dal pedig az új/másfajta sárkányokra....
    Egész elhihető senki sem hal meg (fő szereplő)
    A két világ közt azt jelenti h Hablaty találkozik az apjával és beszélgetnek/segítséget kér Pléhpofától Hablaty
    Az egyek vagyunk utalhat Hablatyra és Fogatlanra v Hablatyra és az apjára/anyjára v akár Astridra is...:D
    A végső repülés pedig Sárkányrévre is utalhat h oda repülnek az a vég(állomás)

    Lala voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi az nem Sárkányrév hanem Sárkányvég...:D Még jó h jó a memóriám...:D

      Lala voltam

      Törlés
    2. Jó lenne :/ De ők mást terveznek sajna...

      Törlés
  24. Nem tudom ti hogy gondoljátok de szerintem nem feltétlenül kell el el hagyni gyerek kori hóbortjainkat. Tudon nem teljesen de ilyen az is amikor valaki szeret sárkányokat rajzolni mint én. Közhely az hogy ne csak firkálgas mint egy 10 éves, de lehet hogy ez teszi sikeressé. Amúgy meg Fogi nem olyas valaki akit el kell hagyni hogy felnőj. Ha meg hal vagy el megy az inkább hasonlít arra mintha a legjobb barátod halna meg. Az osztályban gyakran kérdezik hol tanultam rajzolni. Erre aszt szoktam mondani sokat gyakoroltam, és amikor azt mondja valaki hogy csak az időmet pazarlom mert nem lehet kamatoztatni és majd felnőt koromban sem lesz ez másképp akkor azt mondom nem azért csinálom hogy hasznom legyen vagy hogy hasznom legyen. Ez végig kìsért eddigi életemben éz ez után is folytatni fogom, nem azért hogy felnőjek hanem azért mert szeretem ezt csinálni

    VálaszTörlés
  25. Szerintem Fogi teszi felnőté Hablatyot.

    VálaszTörlés
  26. El képzelhető az is, hogy fogatlan megmenti hablaty életét azal, hogy feláldoza a sajátyát és ere utal a mondat.

    VálaszTörlés
  27. Fogatlan nem kellene meghalljon,es o es hablaty tovabb i kalandokat kell ateljenek,mint 2 jo barat.😃😃😃😃ha halal lessz akkor biztos konny aradat lessz.😢😢😢😢😢😢
    De szerintem az irok nem akarjak hogy meghalljanak,hiszen csak jot akarnakba nepnek.

    VálaszTörlés
  28. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  29. Azta halljátok most ilyen oldalakat nézek hogy mi lesz 3. filmben...
    De ez a véleményem (sorry kicsit hosszú)

    Én annyira nem akarom hogy elvegyék Fogatlant... miért kell megint sírnom? Hogyha az lesz hogy... megyünk a moziba... és meg fog történni Fogatlan halála... akkor ÉLETEMBEN ELŐSZÖR de sírva fogok kijönni a moziteremböl... heh...

    NEM TEHETITEK MEG VELÜNK!!! MÁR ÍGY IS ANNYIRA ELTÉRTETEK A KÖNYVTŐL ASTRIDDA MEG MAGÁBAN AZZAL HOGY A SÁRKÁNYOKON LOVAGOLNAK ÉS NEM CSAK DÍSZNEK VANNAK!!! ez annyira értelmetlen lenne hogy a könyv LEGROSSZABB pontját követni csak...

    Nos igazából, lehet hogy ugyanannyi profit lenne a szomorú end is, meg a vidám is...
    a szomorút akkor ézném meg szívesen, ha már amúgy is mindegy és olyans emleges a hangulatom... a bolfog meg feldobna ugye...
    NAAAA.... de véárjunk csak...
    ez a film tutttommal 12 karikás... észrevettétek? én mindig furcsa szemekkel néztem arra a 12-esre 6-os helyett, de lehet hogy ez épp az akar lenni, hogy szabadabbak story szempontban.... de miért kéne nekik egy igen felejthetetle ugyan, de nagyon szomorú befejezés?
    Nem tudnak kialálni maguktól?
    Hát pedig nagysrészünk mér biztos agyalt ezen és kitalált valamit....
    Náluk meg képzett írók vannak...

    Ha Fogatlan meghal, ki tudom jelenteni hogy mindenkit nagy lelki sokként fog érni.
    Egyszerűen csak túl merész lenne, ha meghalna... de a fim nagyon érintene, stb,, de nemtudom én úgy vagyok vele, hogyha gondolkozni akarok nem egy ilyen "vidám....reméljük OwO" filmet nézek meg, hanem egy Hachiko-t vagy ey Lassie-t... Ezek a filmek nem arra vannak kitalálva hogy a végén az élet értelmén gondolkodjunk...

    csak annyit, hogy kérlek ne.

    ne vegyétek el őt.

    ne vegyétek őket el egymástól.

    maradjon ez az aranyos film cuki és boldog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyet értek veled amugy meg ha most befejeződne a film akkor nagyon sok profit odavészne mert ott vannak a sorozatok akkor az is befejeződne meg ha nem ez lessz és jol végződik talán még tudnak részt csinálni valamikor belőle és az is még sokkal több profit(bocs hogy ilyen földszagú)

      Törlés
  30. Nekem az a véleményem erről hogyha Fogatlan meghal vagy akárki tényleg nem hozhat akkora sikert ez a film mint a 2. Szerintem fogatlan vidámságot, izgalmat, hozott ebbe a filmsorozatba nem kéne neki vagy bárkinek meghalnia csak azért mert a rendezők már nem tudnak mást kitalálni. Személyem szerint nekem Fogatlan a kedvencem ezért ha mégis meghal egy fél évig biztos hogy sírni fogok!

    VálaszTörlés
  31. oké én ahogy el olvastam sok mindent a 3 részről és a folytatásrol olyanokat találtam hogy a sirás kerülgetet :(
    de nekem az van a fejembe egy ideje hogy mi lenne ha azzal kezdődne minden hogy hablaty az egészet el mesélné hogy miket értek át fiatalon mert ezt már 50 kb évesen mesélné és benne lenne hogy 2 szer küzdötek meg draco val , 2. elvette azt a lányt akit mindig szerettet vagyis hogy astridal végre házzasok és hogy uj sárkányokat fedeztek fel meg fogatlan nak is családja van és viszlát takonypoc az csak az lenne hogy kőfej nem őt választotta meg azt is mesélné hogy a csatában majdnem meghalt és mikor ép meséli ezeket hablaty akor ép fogatlan be toppan ( FILM KÖZEPE FELE ) és oda bujna hablatyhoz és mesélné tovább a dolgokat és film végefele meg astrid is be toppana és anyit mondana : Hablaty Gyere Már !

    VálaszTörlés
  32. emberek találtam egy dalt ami fogatlanrol fog szolni és eléggé szomoru :( :(
    szoval vmi csak lesz vele :( :(
    john powell Life without toothless
    toothless== fogatlan

    VálaszTörlés
  33. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  34. Nevezzetek nemnormálisnak XD de én azért megnézném ,hogy pl hablaty csak úgy a film közepe vége felé meghal/rendesen kidől egy random katapult-tól.Megnézném a többiek(astrid fogatlan...egész hibbant??!?!?!?) képét hogy: eh.. hablaty halott és hetekig őrzik a házában a testét na hátha ma felkel. Érdekes lenne a reakció. Ne értsen félre senki nem vagyok egy félőrült szadista aki drago-nak szurkol és várja mikor hal meg valaki fontos csak kiváncsi lennék mi lenne hibbant reakciója ha hablaty meghal.

    VálaszTörlés
  35. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  36. Hajrá Fogi!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    VálaszTörlés
  37. Fogatlan olyan édes volt amikor Hablatyotmementette!!!

    VálaszTörlés