2014. október 18., szombat

DVD megjelenési dátum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                 Sziasztok Sárkánylovas barátaim!

Ez egy olyan gyors talpaló cikk lesz szóval rövid leszek sajnálom, hogy mostanában nincs annyi cikk mint régen dehát sulivan de ígérem őszi szünetben pótolok mindent! De most beszéljünk a DVD-ről! (de jó ezt kimondani)

Nos akkor a DVD november 11-én lesz kapható!!!!! Sima DVD változatban és Blu-ray-en és 3D blu-ray-en!!!! És elvileg a kisfilmet is lefordítják!!!!!! Ami azt jelenti hogy szerintem szinkronosan is mert azt mondják, hogy rajta lesz a DVD-n a Sárkánylovasok hajnala című kis film de meglátjuk! :D Az biztos hogy én  eszeveszetten fogok rohanni a legközelebbi boltba (maximum totál hülyének néznek a boltban hogy mit rohangálok itt) Szóval gyere csak DVD gyere már nagyon várunk rád! Akkor ennyi lett volna a DVD-ről.

ja de vannak képek is!!!!
 
A Blu-ray-eseken lesz rajta a kisfilm ja és apropó kis film arról is vannak ám képek:





Szerintem jó a grafika és gondolom hasonló lesz a 3. évad sorozata is remélem.

Búcsúzásul pedig nagyon köszönöm Klement Krisztina Mónikának a kisfilmes képeket és az eddigi hasznos információkat!!!! Hálás vagyok érte! :)

További cikkek szerintem Rise of Berk sárkányosak lesznek ha nem jön új infó és valószínűleg vagy szombaton vagy vasárnap attól függ mennyi időm lesz jövőhéten pedig valamelyik napon de még péntek előtt! :D További viszont olvasásra. :)

5 megjegyzés:

  1. Szerintem is rajta lesz a kisfilm. Bár, nem tudom, hogy fordíthatták Sárkányhatározónak :D Mert ez volt kiírva: Extrák: Kisfilm: Sárkányhatárózó

    VálaszTörlés
  2. Lehet hogy valami játék van a DVD-n mert egyes DVD-ken vannak játékok. :D

    VálaszTörlés
  3. DVDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!am igen pl.a mulan 2-őn is van játék de DVDDD!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez nem ér, blu-ray-t nem tudok lejátszani... youtubeon fenn lesz vajon szinkronosan?

    VálaszTörlés
  5. ( Kiwi vagyok, csak a húgom profiljából írok )
    Szerintem én is rohangálni fogok a legközelebbi boltban egy Blue-ray-ért/ DVD-ért, de ha jól jósolom, nem egyedül fogok rohangálni, mert lehet, hogy beleütközöm egy másik, szintén sárkányőrült emberbe!! XD
    Ja, és nagyon jól néz ki a három kép, iszonyatosan várom a kisfilmet, és a következő részt!... :-D

    VálaszTörlés