2014. október 19., vasárnap

Sárkánylovasok hajnala GIFEK!!!!!!!

                                                                        Sziasztok!!!!!

Ma nézelődtem este a tumblr oldalán és egy csomó gifet találtam na és képet!!!!!! De én csak beszélek és beszélek ezeket nézzétek:

 

















 
Hát ezek valami fantasztikusak!!!!!!!!!!!!!!

Na és itt ez a felnagyított kép látjátok Hablaty vállán azt a jelet na az nem ugyanaz mint ami a 2. filmben van ez a Támadó osztály jele annak az osztályé amibe Fogatlan és az Ölvész tartozik hmm érdekes egy infó..... GYERE MÁR NOVEMBER!!!!!!!!!!
 
Akkor mára ennyi volt a gifekből sajnálom hogy rövid lett de este van és holnap suli szóval sziasztok ölelek mindenkit!

7 megjegyzés:

  1. én ma láttam :D személy szerint... nem volt túl érdekes :/ de néma szven beszélni fog :)

    VálaszTörlés
  2. Azért én ezt nem értem teljesen. Lehet, nekem túl lassú a felfogásom, de azon a gifen, amin Hablatynak festik az arcát, még hogy is mondjam... első filmes, viszont a következő gifeken már a második filmes kinézetére hasonlít. Illetve a többiek is. Fafej nem raszta. Meddig fogják keresni azt a hülye birkát?

    VálaszTörlés
  3. Tényleg, Takonypó meg Halvér sem szőrősek... jópofiiiii!!! Akkot benne kénr h legyen majd a sorozatban is ha máshogy nem legalább visszaemlékezés szintjén.
    -Hé, Astrid! Emlékszel, amikor kerestűj azt a bitkát?
    -Igen, és a zöld még mindig nem a te szined, Takonypóc. XD

    VálaszTörlés
  4. Hali most láttam ezt az oldalt ennek a résznek ( filmenek ) valaki el tudja küldeni a link-ét pls mert sehol nem találom!!!! ???? :) :*

    VálaszTörlés