2014. december 3., szerda

Megnyugtató hírek

                                                                  Sziasztok!

Na végre befejeztem a könyvet és nekem nagyon tetszett és a vége egy kicsit megnyugtató volt a 3. film miatt. Ugye volt ez a zene dolog meg, hogy Fogatlan meghal a 3. filmben legalábbis sokan ezt hajtogatták ám mi megcáfoltuk tényekkel egy régebbi cikkben, hogy miért nem fog meghalni tudjátok, mert főszereplő,különleges faj,alfa sárkány,sokak nagy kedvence és még sorolhatnám miért nem, de a könyv egy igen érdekes dolgot mutatott meg és lehetséges, hogy ez lesz a 3. filmben ugyanis a DW hű akar maradni a könyvhöz (de kérdem én most minek ha eddig sem követték a könyvet???!!!) na de akkor elmondom, mert számomra megnyugtató volt és jobban éreztem magam utána.

FIGYELEM AKI NEM AKARJA TUDNI AZ NE OLVASSON TOVÁBB!!!!!!

                 (na mostantól ez a gif lesz a spoiler jelző gif! :D )

Na akkor Fogatlan a könyv végén hősies cselekedetétől sárkány hős lesz Hablaty meg ugye hős, de Fogatlan halálos sebet szerez a Sárkányusz Giganticusz Maxumusztól (gondolom ha ez a filmben is benne lesz akkor a Gnúvadtól) na és a karma felhasítja Fogatlan mellkasát és eltalálja a szívét, de Fogatlan a nagy izgalomban ezt nem is vette észre, mert el volt foglalva gazdája mentésével, de a csata végén észre veszi és elájul Hablaty is elájulva fekszik a földön. Majd később Hablaty egy ágyban felébred és látja, hogy körül állja majdnem mindenki ,de sajnos csak MAJDNEM mindenki és kérdezi, hogy hol van Fogatlan?! Apja szomorúan közölte vele, hogy ő el esett a csatában és egy órája meghalt és most csinálják a hősökhöz illő temetést. Erre Hablaty kérdezi, hogy miből gondolják, hogy meghalt mire felelik, hogy nem volt pulzusa és jég hideg volt erre Hablaty ideges lett, mert ő tudta, hogy csak nagyon nagyon mélyen alszik hiszen ez a mély sárkány alvás tünetei, kérdezte hol van most mire odavezették őt és éppen egy hajón búcsúztatták és tüzes nyilakat lőttek ki (mint Pléhpofánál a 2. filmben) Hablaty el keseredett, mert tudta, hogy a sárkányok csak rövid ideig bírják a tűzet ,de akkor Fogatlan mint egy újjászületett főnix előbukott a tenger habjai közül és mutatványokat mutatott be majd mikor már nem bírta tovább a tüzet a tengerbe repült és utána Hablaty vállára, épp volt és egészséges. Egész Hibbant ünnepelt.

Szóval szerintem a DW is hasonló húzásra készül Fogatlannal és Hablattyal, persze biztos átalakítják kicsit mondjuk Hablaty nem sérül meg stb. ilyen apróságokkal, de a könyv is bizonyítja, hogy nem fog meghalni és ez számomra megnyugtató eddig is tudtam, hogy nem fog Fogi meghalni ,de most már még biztosabb vagyok benne. :)

Na megyek School of Dragons-ozni már fent van a Snoggletogi díszlet és egy újabb sárkány várható December 05-én vagyis Pénteken! :D Alig várom, a további viszont olvasásra remélem ez a kisebb hír titeket is kicsit megnyugtatott ölellek titeket sziasztok!

                                                 (ezt a gifet sose fogom megunni! :D )

26 megjegyzés:

  1. Ez milyen fajta sárkány az első giffen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami ismeretlen faj szerintem de lehet hogy egy ismert faj egyik alfaja de majd kiderűl idővel a 2. sárkányainak összes fajtája. :)

      Törlés
  2. kérdem én, miért ajtogatja azt mindenki hogy így is-úgy is életben kell maradnia? az lehet hogy hablaty sárkánya, NA DE KÉREM, NEM RÓLA SZÓL. de a film messze van, addig mindenki gondolhat amit akar, de ha meghal, (esetleg végleg elmegy) akkor ez van, el kell fogadni :p

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen el fogjuk fogadni akármi is lesz és én sem szólok bele a te véleményedbe mert tudom hogy nem a szíved csücske Fogatlan de ha megkérhetlek te se szólj bele az én gondolataimban mert hiszed vagy sem sokak szeretnének bízni abban hogy Fogatlan nem hal meg én őket próbálnám erősíteni ezekkel a cikkekel hogy ne kín szenvedés és izgulás legyen nekik az a 3év várakozási idő hanem bízzanak egy kicsit a saját véleményükben és a tényekben és akkor nem lesz az a 3 év nekik és nekem sem olyan borzasztó. Kérlek ezt próbáld megérteni. :) (ha megbántottalak akkor bocsi nem állt szándékomban)

      Törlés
    2. Én is látom hogy Fogi nem a szíved csücske. Nem szólok bele hogy mit gondolsz, de nincs igazad, igenis róla szól. Ő egy kulcsfigura, egy mozgatórugó, nélküle biztosan nem néznék ennyien a filmet, én biztos nem.

      Törlés
  3. A főszereplő egy gyerek filmben mért halna meg? és ha egy éjfúria legyőzött egy Vörös halált, Alfa sárkányt, Sikoltó halált, stb. akkor ezek után a világvége sem pusztítja el (ÉN GONDOLATOM)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen mindenkinek joga van a véleményéhez Zoltán csak azért mond ilyen negatívakat mert nem a szíve csücske Fogatlan (őt idéztem). De mindenki gondoljon amit szeretne én azt gondolom hogy nem fog meghalni de tőlem aztán mindenki ragaszkodjon az ő álláspontjához hiszen majd kiderűl a 3. filmben mi lesz. Egyébkén egyetértek veled. :)

      Törlés
  4. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! EL SE HOZSED, MOST HOGY MEGNYUGTALLÁL... MINDJÁRT LEFOLYOK A SZÉKRŐL... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha segíthettem. :) Én is majdnem lefolytam a székemről amikor a könyv végét olvastam. :D

      Törlés
  5. Ez milyen fajta sárkány az első giffen?

    VálaszTörlés
  6. Anyira megnyugtatál mert mikor az első blogot olvastam hogy fofi meghal lkeztem sirm de most örömömben sirik KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretném, ha Fogi nem halna meg, és (valószínüleg) nem is fog. Minjárt mondom miért, előtte viszont annyit elmondok, hogy amit te mondtál az nem indokolja azt, hogy Fogi nem hal meg. Ugyanis a könyv (állítólag, én nem olvastam, mert nem szeretek angol könyveket olvasni) úgy kezdődik, hogy "Mikor kicsi voltam, még voltak sárkányok." és ezt Hablaty mondta.
    Viszont (hamár a másik cikkbe a dalokról volt szó), az utolsó dalok egyikének az a címe, hogy "Sárkányok, újra". Erről 3 elképzelésem van: 1. A sárkanyok elmennek, majd visszajönnek. (Ez lehet, hogy a DWnek "túl egyszerű".) 2. A sárkanyok elmennek, Fogi meghal, a sárkányok visszajönnek. 3. Hablaty meghal, és a sárkányokhoz kerül (a Menyben. Ez elég cifra, lehet, hogy a DW fel meri vállalni.) A 3.at viszont lehet, hogy nem vetik be, mert: ha a "Két világ közt egy ismerős arc"ban tényleg az van, hogy Hablaty "félig meghal" (mint a Harry Potter 7. részének 2. felében Harry odakerül Dumbledorhoz), viszont utána meg visszajön, majd meghal? Ez túl "hülyén" hangzik.
    De az se kizárt, hogy a DW ezt csak "reklámnak" híresztelte el (erre is van egy plm. A Gyűrűk urának van egy olyan előzetese, amiben Éowyn meghal, holott a filmben semmi baja sincs).
    De ez a lángoló hajós (a könyvben) már el van "sütve", mert Pléhpofát így temették el. Akkor az nem lehet, hogy megint mágjázzák a hajót, de most benézték, és Fogi mégis él. És az sem lehet, hogy kirepül, mert Hablaty nélkül nem tud repülni. Az úszáshoz meg (egy olyan sebbel, ami miatt halottnak hitték) kimerült. Ergó, ez a hajós tuti nem lesz.
    De (nem biztos, ki lehet javítani) ha jól tudom, a sorozat egy másik stúdióba került (és akkor lehet, hogy ők csinálják majd a 3. filmet). És megeshet, hogy ők nem merik felvállalni Hablaty és Fogatlan szétválasztását.
    Egyszóval, én már várom a 3. filmet, és izgulok, hogy ne haljon meg senki... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mágját bármikor bevethetik újra mert ez a vikingek temetési szertartása ez most olyan mintha nálunk nem temethetnénk el 2 embert mert az ugyanúgy nézne ki így attól még a DW bevetheti mégegyszer. Ez a könyves ok nem azt mondtam hogy emiatt tuti nem hal meg mert már felvázoltunk egy csomó lehetőséget egy előző cikkben és azok miatt nem hiszem hogy meghal és amúgy igen a könyv valóban azzal a szomorú mondattal kezdődik de ez ebben a cikkben is elhangzik. Amúgy szerintem bármi is lesz a filmben mindenképp méltó befejezés lesz (én is remélem hogy nem hal meg senki)

      Törlés
    2. Ja jó, akkor mindent értek. Akkor téves az ötletem. Bocs, ha valakit megbántottam...

      Törlés
    3. A 2. Rész végére már fogjuk rá hogy tud Hablaty nélkül repülni Fogatlan...viszont szerintem semmi képp nem hal meg Fogi mert főszereplő😉👌

      Törlés
  8. Sok idő van még addig és tényleg keveset tudunk, de olyan hírek is voltak hogy a harmadik részt kettészedik és két filmet csinálnak belőle. Ez is egy lehetséges megoldás a DW részéről és amit most híresztel az a 1. részében van benne ( ha benne van). És én nemtudom ti hogy vagytok vele de én még egy 5. részt is szívesen megnéznék (mivel a Shrek-nek is csináltak egy szerintem felesleges 4. részt) akkor a Sárkányok miért ne lehetne 5 részes is akár. ( Mivel szerintem a Sárkányoknak nagyobb rajongói tábora van mint Shrek-nek és ez akár egy stúdiót is befolyásolhat.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen volt ez a kettészedés de már meggondolták a dolgot és egy film lesz végül így döntött a rendező meg a sárkányok az egy trilógia 3 részből fog állni de ki tudja sok idő van még hátra :)

      Törlés
    2. Igen én is olvastam hogy a 4. részre is azt mondták hogy ez egy trilógia,de ha a 3. rész után esetleg a rajongók követelőznének az lehet hogy a DW-t is meggyőzné, de az is lehet hisz még sok idő van erre nem lesz szükség.

      Törlés
  9. Sziasztok!
    Én eddig névtelenül írogattam, de nem tudom, hogy ezen a blogon, vagy egy másikon magyaráztam én is, hogy mi is történik a könyvben, mert én is elolvastam az első négy részét (a 3.-at és a 4.-et angolul) és én eddig 9-et látok fent a neten. Úgyhogy még bármi lehet, bárhogy végződhet, de az első rész végén Fogi majdnem-halála is lehetséges szerintem. Azt is megcsinálhatják, hogy (ha lesz 4. film is) akkor a 3.ban "meghal" és a negyedikben derül ki hogy él, csak elájult/hibernált állapotban volt. Ja és aki kíváncsi a 3-ra és negyedikre szívesen elmesélem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és egy kis utóirat: nagyon tetszik a blog, csak így tovább!

      Törlés
  10. Annak a szárnyas gyíknak neve is van. És attól h nem szereted az éjfúriákat NEM KELL ILYENEKET ÍRNI!!!

    VálaszTörlés
  11. Uuuu!!! Már csak 1 év, de azt, hogy fogom kibírni??? Én oooooriási FAN vagyok, példának, naponta nézem újra a kedvenc részeimetva filmből, stb.. Én is remélem, hogy Fogatlan élni fog, de DW nek azert lenne rossz kinyirni bármelyik főszereplőt, mert ha elterjedne mit csináltak senki nem nézné már meg. Kik NEM halhatnak meg:

    Fogatlan, mert őt szerintem többen szeretik, mint Hablatyot és senki nem nézné meg
    ( köztük vagyok, ő a kedvencem :) )

    Hablaty, mert ő is foszereplő és Fogatlan nem tud nélküle se repülni, se élni.

    És a többiekre nem tudok olyan indokot mondani ami elég meggyőző lenne.

    Egy dolog nekem 100% !

    Ha Fogi meghal én ott kimegyek a moziból! (Jó talán nem, de mérges leszek a DW-re, nekem Pléhpofa elég volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos picit több, mint egy év hiszen új infók szerint 2019.03.01. az új vetítési dátum... :/ De szerintem sokan így vannak ezzel, mint te. :)

      Törlés
  12. Szárnyas gyík??????!!!!!! Ő a legszebb sárkány! Attól, hogy te nem szereted másokat ne bosszants ahogy Viktória Tóth is mondta!

    VálaszTörlés
  13. Értem utálod az éjfuriákat.Melyik a kedvenc sárkányod?

    VálaszTörlés