2014. december 31., szerda

Szilveszter!!!

                                                              Üdvözlök mindenkit!

 Na megint csak ünnepelős szerű cikk következik nem sárkányos. Valakinek nem baj valakinek igen de aki kesereg annak semmi oka nincs rá hiszen hamarosan jönnek újra! :D

Mivel nyakunkon az új év mindenki ma vagy százszor elmondta nekem hogy Boldog újévet,boldog újévet, BÚÉK,BÚÉK,BÚÉK aminek kicsit örülök meg nem is hiszen gondoltak rám ez nagyon kedves de nem akarom az új évet akárhányszor belegondolok holnap már 2015 hát ez a reakcióm:

Hiszen gyönyörű emlékek kötnek 2014-hez az eddigi legjobb évem persze csak 2007 után azt az évet nem lehet felülmúlni na meg 2010-et hiszen akkor lettem ÍNAS fan ezt az évet talán már felül múlja 2014 hiszen ebben az évben indult a blog ekkor ismerkedtem meg veletek akik szintén szeretik vagy imádják a sárkányokat ahogy én nagyon jól esett amikor a kommenteiteket olvastam nap mint nap hogy: Nagyon jó cikk gratulálok így tovább, az egyik legjobb blog, nagyon várom a kövi cikket, ez is nagyon érdekes sárkány volt és ilyen kommenteket mert ilyenkor érzem igazán hogy van miért írnom és a kommentekből tudom hogy nem felesleges az amit csinálok és nagyon boldog vagyok ha új infókat hozhatok nektek ezért is volt ez a második legjobb évem na meg ott van az ÍNAS 2 mozi premiere és a DVD kiadás hát ez is újabb csúcspontja 2014-nek azért is szerettem mert ugye kijött a kisfilm is ami megint csak jó volt na meg ebben az évben találtam azokat a történetes blogokat amik valóban nagyon megfogtak és imádom őket példáúl Tóth Viktória blogja aki szintén nagyon jó barátnőmnek tartok hát sose tudom megunni az ő cikkjeit és Starfire megjegyzéseit vagy éppen Mata Fruzsina blogját is nagyon szerettem a kis Lidércfény történeteit sajnos mostanában nem igen hallottam róla de szintén Fruzsi is nagyon jó barátnőm vagy Králik Lívia blogja szintén szeretem, Végh Petra blogjait is olvasom és szeretem és még sorolhatnám napokig napokig a jobbnál jobb történeteket vagy éppen infós blogokat de nem teszem meg mert itt ül az idő a nyakamon na most eszembe jutott egy régi sláger de ez most nem is lényeg.

De azért várom egy kicsit 2015-öt hiszen megkapjuk az újabb sorozat évadot!!!!! :D Meg egy évvel közelebb vagyunk az ÍNAS 3-hoz és hamarosan blogszülinap lesz 2015-ben úgyhogy ez se olyan rossz viszont rossz benne a sulis vizsgák rögtön januárban a felvételire készülés is borzasztó hát még a megírása és év végén elbúcsúzni tanáraimtól osztály társaimról mert elballagok és ősszel egy teljesen új iskolába járni bele se gondolok milyen rossz lesz de az is lehet hogy nagyon nagyon jó lesz ezt az istenek se tudhatják. :)

Viszont élvezni akarom a mai napot hiszen este találkozóm lesz az osztály társaimmal fogok szilveszerezni!!!!
Viszont a szüleim még nem mondtak rá 100% igent de nagyon jó lenne ha elengednének ha meg nem akkor szerintem hát ez lesz:

Egész este rossz kedvem lesz és fel fog borulni a szobámban a rend törni zúzni fogok vagy leülök a sarokba és dünnyögök magamban mi lett volna ha...... de az is lehet hogy inkább leülök TV-zni a családommal :)

És ti nektek hogy fog telni a szilveszteretek? Van valami tervetek? Az enyémet már hallottátok én is szívesen meghallgatnám a tieiteket :) Nos mindenkinek Boldog Sikerben gazdag újévet kívánok és kellemes szilveszterezést ugye ti is fennmaradtok visszaszámolni mikor lesz az új év? :D Mert én igen régen olyan 5 évesen kész küzdelmem volt fennmaradni éjfélig szilveszterkor most meg a kisujjamból kirázom de szerintem ti is! :D Ölelek mindenkit találkozunk jövőre!

17 megjegyzés:

  1. Csaknem te is nyolcadikos vagy? Ismerős érzés :D...

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a kedvenc HTTYD-s blogom. Sok mindent megtudtam kedvenc sárkányaimról, vikingjeimről és úgy az Így neveld a sárkányodattal kapcsolatban. :)

    Én otthon fogok rohadni a gép előtt éjfélig vagy tovább. :D

    Remélem 2015-ban is ilyen sok jó, információ dús cikket fogsz hozni! Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiiiiiii :) és örülök ha tetszenek a cikkek és újat tudok velük mondani én is nagyon boldog új évet kívánok! :D

      Törlés
  3. Jé, én is 8-os vok, csak én 6 osztályos gimibe járok... Én kabarékat nézek egész este. BÚÉK, neked is, és tényleg jó a blogod... :DDD

    VálaszTörlés
  4. Ez szerintem nagyon jó lett! !)

    VálaszTörlés
  5. Boldog új évet neked és minden rajongónak. Nagyon jó cikkeket írsz, és most így éjfél után írhatom, hogy idén 2015-ben is hasonló, ha nem jobb cikkeket várok, csak így tovább.
    Ja és az a felvételi nem olyan vészes, (én tavaly érettségiztem, ugyan akkor a felvételi nem sikerült az egyetemre így én oda próbálkozom újra idén) kis tanulással menni fog sok sikert!! ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez az oldal :)
    B.U.É.K!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dícséretet és a tanácsodat neked is BÚÉK!!! :D

      Törlés
  7. Szia!
    Felvételi? Jujj én már rég túl vagyok rajta, viszont nekem meg április-május környékén jön az előrehozott infóérettségim, úgyhogy boldog vagyok mint hal a parton... Viszont egy kis biztatás: ha én (aki nulla vagyok matekból) át tudtam menni a vizsgán, akkor neked is sikerülni fog, te sárkánysuttogó! :D
    És ha megengedsz egy-két szót a szilveszteremről: szerepjátékosat játszottunk a családommal (összeírtunk két-két filmeszereplő nevét egy-egy papírfecnire, kihúztuk és egy párnak kellett eljátszani, a többi meg kitalálta, kiről is lehet szó), nos apukám és én azt kaptuk, hogy Fogatlan és a gonosz Gnúvad... hát volt ám röhögés, mikor azt játszottuk el, mikor Fogit szugerálta...
    ó, és ha már mindenki, akkor én is mondom, hogy B.Ú.É.K.!
    és persze nagyon tetszik az oldal!

    VálaszTörlés
  8. Én is 6 osztályos gimibe járok, a felvételi nem gázos, nekem az éles jobban ment mint a gyakorlás.
    UI: A blogod meg szuper :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szuper ez a blog a giffek meg az infók nagyon király és megnyugodtam hogy nyolcadikosan nem csak én vagyok oda ennyire a Httyd-ért:)))

    VálaszTörlés