2014. november 30., vasárnap

Könyv újra!

                                                           Megint csak itt vagyok!

Igen ilyen késő délután de egész nap azt a nyomorult matek házi dolgozatot csináltam ami vagy 4 oldal hosszú a tankönyvben plussz még házit is ad szintén hétfőre ami megint csak legalább 2 óra munka ezeket összeadva annyi a vasárnapomnak lesz az eredmény.....hát ez már milyen dolog???????!!!!!!!!

De most egy jó hír  lehet újra kapni az ÍGY NEVELD A SÁRKÁNYODAT könyvet!!!!!!
(víííííííííííííííííííí csináljuk azt mint Fogatlan ugráljunk és romboljunk örömünkben! :D )

De amint meghallottam hogy lehet hát így reagáltam:
                                           (Tényleg?! HOL???????)

Igen internetes áruházakban és a könyvesboltokban én tegnap kaptam meg mind a kettő részét az Így neveld a sárkányodat piros borítósat és az Így lehetsz kalóz címűt is ami kék színű persze arra is az van írva hogy Így neveld a sárkányodat csak alcíme is van már a felénél tartok az első könyvnek sajna nincs sok időm olvasni,de a neveken jól mulatok


FIGYELEM AKI NEM AKAR TUDNI A KÖNYBEN SZEREPLŐ RÉSZLETEKRŐL AZ NE ISMÉTLEM NE OLVASSON TOVÁBB!!!!! Mert lehet hogy magatok olvasnátok el a szereplők neveit sárkányfajtákat stb.... :)
 És Takonypóc pont olyan mint a filmben egy egoista idióta bár a filmben jobban néz ki és talán egy kicsit kedvesebb is. Hablaty szokásosan jószívű és nehéz eset Pléhpofának, Bélhangos maga az ördög a könyvben Halvér meg talán csak a pánikolása egyezik meg a filmbeli Halvérrel amúgy semmi más  mivel a könyvben vékony meg bandzsa,Fafej meg hát róla még nem volt szó..... a többiek meg nincsenek benne csak más kitalált szereplők és Hablaty anyjának olyan idióta neve van hogy azért is csak Valkának hívom és KÉSZ! :D
A könyvbeli sárkányok egy része meg egyezik a filmbeliekkel persze nem a kinézetük mert valami harmadik szemük is van (?????) pl: siklósárkány,szörnyennagy rémség, gronkel ezek vannak közösen benne a filmben és a könyvben és van valami szokványos barna nevezetű meg sima mezei sárkány ami a filmben szerintem a rettenetes rémnek felel meg mert a rajzokon pont ugyanolyan. Igen Fogatlan a könyvben egy ilyen sima mezei avagy akinek jobban tetszik rettenetes rém méretű kis sárkány de attól még imádni való a könyvben is humoros makacs és egyben mindenki szívét megmelengeti. És kiderült hogy imádja a vicceket :D A könyvben Hablaty beszélni tud a sárkányokkal így Fogatlannal is és van egy két vicces beszélgetésük is. Pléhpofának a könyvben van egy öccse (????) akinek a neve Nagyülep (valami ilyesmi nem emlékszem és a könyvem az emeleten van... na jó felmegyek érte....) pontosabban Sörhasú Nagyülepnek hívják akinek Takonypóc a fia ergo Hablaty és Takonypóc rokonok (???!!!!). Ez talán a filmre is vonatkozik???? Bár a filmben Takonypóc apja Modorgóc de ez nem zárja ki hogy rokonok legyenek Hablatyékkal (remélem nem azok!)

A könyv izgalmas és érdekes nem is hosszú nem is rövid vannak benne képek is nem is kevés bár Hablaty neve nagyon hülyén hangzik: III. Hablaty Harákoló Harald-nak hívják a könyvben de én akkor is Hiccup Horredeus Haddock III.-nak hívom és kész vagy talán Hablaty Horredeus Haddock III.-nak de az részlet. :) A könyv tényleg azzal a szörnyű mondattal kezdődik hogy: Gyerek koromban még éltek sárkányok.... és akkor elmeséli mi volt gyermekkorában. Ajánlom hogy a DW ehhez ne ragaszkodjon a 3. filmben! Vagy különbem ez fog történni azzal aki éppen a közelemben van vagy a Dw-vel még nem tudom :3
Hát valaki megjárja az már biztos..... :3

Na mennem kell vissza matekozni ( :P ) sziasztok!

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Akkor megérné elolvasni szerintetek vagy nem ?mert így nem nagyon tetszik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most olvasom a könyvet és igen valóban más mint képzeltem de nekem tetszik szerintem érdemes elolvasni hogy a filmhez tudjuk viszonyítani és azért hogy megtudjuk milyen könyvből is csinált a DW ilyen fantasztikus filmet! :)

      Törlés
  3. nincsen a könyvekről kép???

    VálaszTörlés
  4. Nem akarok dicsekedni, de ezt nekem köszönhetitek, mert mi rendeltük meg őket! Aztán több is keletkezett belőle!

    VálaszTörlés