2014. december 24., szerda

Snoggletog!


                                      Sziasztok Sárkánylovasok!
 

http://33.media.tumblr.com/3e6ede6f6d6630faf0afdd39fca62924/tumblr_ngdsjhPPOl1tpv8rao1_250.gif
És az idén megint eljött a téli ünnepek ideje! Ami nem más mint a Snoggletog! (vikingek karácsonya aki esetleg nem tudná) De mivel sokkal jobban hangzik mint a karácsony szerintem ezért én Snoggletognak hívom, ma nem hoztam egy sárkányt se de ünnepi cikk lesz szóval most sárkány elemzésnek itt helye nincsen! :D De hoztam egy két jó tanácsot is az ünnepre! De már kezdem is!
 
   1.  Ha meglátod az utcán vagy akárhol ezt a lányt (Asztridot) jak likőrt kínálgatva akkor se szó se beszéd FUSS AMÍG BÍRSZ!!!!!
És ha valaki kérdezi miért hát nem mondom meg mert kiderül a cikk végén aki esetleg nem tudná de amíg a cikknek vége nem szakad addig legyen elég ez a kép amin Hablaty egyáltalán nem ajánlja:
    2. Sose ismétlem SOSE fogadd el Valka vacsora meghívóját!
 
   3. Ne tegyél más házába gronkel tojásokat ajándékba sőt semmilyen sárkány tojást ne tegyél!
 
   4. Ha elveszítetted a sisakodat és Fogatlan találta meg és a szájában hozza neked akkor NE engedd hogy a fejedre rakja!
 
   5. Ne bátorítsd Asztridot új snoggletogi szokás kitalálására mert még nagyon megbánod!
 
Amúgy szeretem a Snoggletogot hiszen összejön az egész család....
 
Degeszre ehetem magam Snoggletogi vacsival (NEM Valkáéval!)
 Adhatok másoknak ajándékot és kaphatok is ( :3)
 
A kutyusom sose valami bőkezű vagyis bőmancsú de neki elnézem mert olyan aranyosan bontja ki az ajándékát minden évben általában játékokat kap tőlem meg hasonlókat én meg persze jó sok nyálat a képembe!!!
 
De nekem elég a bizalma is mert tudom mindig számíthatok rá és meghallgat és persze segít amiben tud és én ezt viszonzom is neki ezért ő az én legjobb barátom!
 
Az egyetlen amit nem annyira szeretek a családi találkákban az ez.....
(Fogatlan szerepében vagyok éppen)
Na szóval megérkezünk ebédelni és akkor belépek az ajtón mire minden rokonom körém gyűlik, hogy "mennyi ideje nem láttalak" ; "hű mennyit nőttél" ; "hányadikos is vagy most" és stb buta kérdésekkel és amíg engem nyaggatnak és nem hagynak enni addig apukám szépen elsurran a rokonok háta mögött....(Felhőugró szerepében) ez így nem fair!!!! Én szenvedek ő meg simán megússza és mehet is enni....
 
Na de még én panaszkodok a Snoggletogról mikor szegény Hablatynak ennél komolyabb problémával kell megküzdenie....
Bujkálnia kell a saját szigetén csak, hogy Asztrid ne kínálja meg jak likőrrel na meg hogy Fogatlan ne ajándékozza meg egy hatalmas nyáltengerrel teli sisakkal amit persze a fejére tesz (hiszen Hablatynak éppen jó séró napja van!) Ja igen plusz még ki kell bírnia Valka Snoggletogi vacsoráját is..... Szegény Hablaty sajnálom szerencsétlent ...... vagyis miről beszélek miért szerencsétlen (ettől a 3 indoktól eltekintve) hiszen sárkányokkal él együtt egy meseszép szigeten és ő a törzs fő oda megy ahova akar és amikor akar ráadásul sárkány háton!!! Ha így nézzük akkor én vagyok szerencsétlen! :D
 
Ja igen és végül elérkezett a cikk vége és egy kis videót hoztam nektek aki látta annak nem lesz érdekes annyira de én minden egyes Snoggletogkor megnézem és imádom! Remélem nektek is tetszeni fog vagy tetszett és aki nem érti miért óvakodjon a jak likőrtől az most ha ezt megnézi meg fogja tudni:
 
 
Ez az Éjfúria ajándéka című kisfilm magyar felirattal kicsit rossz minőség de aki akarja you tube-on megtekintheti jobb minőségben de felirat nélkül. :)
 
Nekem a kisfilm vége tetszett a legjobban és tényleg remek ajándéka volt Fogatlannak Hablaty részére :D.
 
Na ennyi lenne az ünneplős cikk és most csak képpel búcsúzom sziasztok mindenkinek kellemes ünnepeket!
Be kell szereznem magamnak és a kutyusomnak ilyen sapit majd jöhet a fényképező gép na meg a Snoggletog fa és az ajándékok! :D

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó volt! :D Főleg a tanácsok! xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiiiiiii :D A Valkás esetet tőled tanultam :D

      Törlés
  2. Sajnálom hogy nem tudsz karácsonyt ünnepelni. :( DE nem is mondtam hogy fogadd meg a tanácsokat ez amilyen féle vicces tanácsok :) De nem is kell kifordulni önmagadból és bunkó stílusban kommentelni én csak egy viccesebb cikket akartam írni :) (ha megbántottalak akkor bocsi nem állt szándékomban)

    VálaszTörlés
  3. Különben a Jaklikőr a jaknak az ürülékéből és a jaknak a nyers húsából van. Ez eléggé undi!

    VálaszTörlés
  4. Amúgy Valka régen jól fözött?Vagy csak kijött a gyakorlatból?XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Bélhangos véleménye alapján "Valka húsgombóca halálosabb fegyver, mint egy csatabárd." 20 évvel korábban is pocsékul főzhetett. :'D

      Törlés