2014. szeptember 1., hétfő

Régebbi hírek időpontozva+elképzeléseim :)

                                                    Sziasztok!

Nos akkor ebben a cikkben a sorozatról és a kis filmről lesz inkább szó de most időpontozva. De akkor vágjunk bele:

Na akkor bizonyára a régebbi cikkekből is tudhatjátok hogy nem igazán tudtuk hogy a Dragon Masters más szóval a 3. és a 4. évadi sorozat mikor játszódik. Valaki szerint a 2. film előtt valaki szerint meg a második film után nos ezekből az információkból MINDEN igaz mert a sorozat 3. évada az a második film ELŐTT játszódik szóval az bemutatja milyen kis kalandokon keresztül mentek végig a HTTYD szereplői amíg eljutottak a második filmhez és persze megtudhatjuk hogy is néztek ki akkor. A sorozat 4. évada pedig a második film UTÁN játszódik így már sajna Pléhpofa sajna nem lesz benne de Valka és Eret pedig igen. Így mind a kettő információ igaznak bizonyult. :)

Na és akkor most egy kicsit jöjjön az az őrült sebességgel közeledve kis film is! Igen ugye már tudjuk hogy novemberben fog megjelenni és sajna angolul de azt is tudjuk már rég hogy a sárkányversenyek kialakulását mutatja be. Én eddig azt hittem az ikrek találták ki ezt a fajta versenyt de kiderült hogy egy ELVESZETT BÁRÁNY MIATT!! Bizony emberek egy elveszett kis bárány miatt alakult ki ez a verseny!

Na és az én kis elképzeléseim: Na jó először is ez az elveszett bárány dolog jó oké hogy biztosan megszökött egy bárány és sok sárkánylovas utána eredt de hogy a fenébe lett ebből verseny?? Talán több bárány is kiszökött és a sárkánylovasok utánuk eredtek és valahogyan még festékesek is lettek és a végén meg összeszámolták ki fogta be a legtöbbet vagy mi?! Mert én így tudnám elképzelni. De majd ezt is megtudjuk idővel. Na és most ez a sorozat hát ennek én annyira örülök!!! Bár gondolom nem csak én hanem az összes sárkány rajongó hiszen lassan annyian leszünk mint égen a csillag, hála az égnek. Így nagyon sokan várják már hiszen meg tudhatjuk gondolom belőle hogy szép lassan hogyan változott meg Hibbant mivel foglalkoztak a mi szeretett szereplőink hogyan változott a szereplők ruha viselete esetleg szerintem azt is hogy hogyan lett Asztrid és Hablaty kapcsolata ennyire tökéletes! Esetleg talán még azt is hogy a sárkányok hogyan változtak a második filmig mert hát ők is VÁLTOZTAK! Fogatlan azért sokkal nagyobb  lett a pofija is egy kicsit megnyúlt magasabb is lett és azok a kis nem is tudom mik a fején azok is megnőttek. Kampó is változott kicsit élénkebb vörös mint volt és vannak neki is nyúlványai az állán vagy nem is tudom minek nevezzem őket ezek a nyúlványok vagy nem tom mik ezek Fogatlannak is vannak csak oldalt ezekből tudta Valka megállapítani mennyi idős Fogatlan. Gondolom Böffnek és Töffnek is vannak ilyenei csak nem vettem észre ellentétben Viharbogárral és Bütyökkel értelem szerűen nekik nincsenek nyúlványaik hiszen nőstény sárkányok rajtuk viszont nem vettem észre nagy változásokat csak aprókat. Talán azt is megtudhatjuk hogy hogyan fedezték fel a színeket. A sorozat 4. évadja meg 2 filmet köt össze akárcsak a Sárkányok: A Hibbant-sziget harcosai és védelmezői ez a kettő sorozat évad az első és a második filmet kötik össze ugyan így a harmadik sorozat évad meg a második film előtti részt mutatja be a negyedik évad pedig összeköti a második filmet és a harmadik filmet így ha nézzük majd a sorozatot akkor akár több dolgot is megtudhatunk a harmadik részről. És még valami a sorozat negyedik évadából talán azt is el tudjuk képzelni hogyan néznek ki a szereplők a harmadik filmben!

És most a rossz hír tudjátok van ez a petíció hogy ne válasszák szét a két jó barátot nos ez már szinte felesleges persze aki akarja még aláírhatja de a harmadik filmnek a története már megvan írva és már animálják a filmet és ha Fogatlan és Hablaty elvállnak egymástól akkor biztosan a többi sárkánylovas is megvál a sárkányától mert ugyanis a harmadik film végén elméletileg már egy sárkány sem lesz nem azért mert kihaltak csak azért mert el kellett menniük valamiért. De szerintem a negyedik filmben ÚJRA lesznek sárkányok legalábbis szerintem biztosan hiszen milyen gyerek film az olyan ahol a vége nagyon szomorú mert ha többé nem lesznek sárkányok a negyedik filmben sem akkor én meg csinálom a mozi teremben a második CSENDES ÓCEÁNT! Szóval HAJRÁ DREAMWORKS!!!! Minden bizalmam benned van hogy egy sokkal jobb film véget csinálj meg nekünk! De hogy ne legyünk annyira szomorúak azért egy jó hír is most hétvégén voltam gif szerző keresésen a neten szóval most már nem csak régiek lesznek hanem újak is és most 3 gifel búcsúzom.


           A további viszont olvasásra sárkánylovas barátaim! :)




6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ettől a cikktől...az egyik szemem sír, a másik nevet...
    Nevet a sorozat, és a kisfilm miatt, amit úgy várok....
    Sírok a 3.film miatt...de továbbra is reménykedem a Happy End-ben!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Edig nem volt olyan cikk, amitől legalább egy ici-pici újdonság nem került volna tudtomra, és az összes burtál-jó! Csak így tovább, Grat!
    A gifek pedig elképeaztőek!

    VálaszTörlés
  3. A kedvenc filmeimről szóló rossz hírek miatt egész nap nyomott a hangulatom. Nem te tehetsz róla, de én reménykedem h csak pletykát hallottál. Am, hű olvasód vagyok, zseniálisakat írsz. Ez a film, meg ez a blog azért tetszik ennyire, mert imádom a sárkányokat, te meg jól leírod őket. :) Hablatyéknak lesznek gyerekeik?

    VálaszTörlés
  4. Szia Névtelen! :) Én sem örülök ennek a szétválásnak mert imádom Fogatlant de bízom DreamWorks-ben hogy nem hagy cserben minket rajongókat és annak nagyon örülök ha tetszenek a cikkeim. :) És én lemerem fogadni hogy igen Asztridnak és Hablatynak lesz gyereke hiszen házasok lesznek erre már a 2. film vége is utal szóval várom a 3. filmet de a végét nem annyira.

    VálaszTörlés
  5. Szia én izgulok mert már nagyon közel vagyok ahhoz , hogy mindent tudnak a sárkányokról szia és köszi szépen!!!

    VálaszTörlés