2014. szeptember 7., vasárnap

Na jó még mindig 2. film! + blogger awards

                                                               Sziasztok!

Igen még mindig a 2. filmről van szó mert hát kíváncsi voltam ki hibázott a név csere folytán így megnéztem angolul is és nem a fordítók ha nem a DREAMWORKS HIBÁZOTT!!!!!! Mert Fafej Belch-öt mond és ez az angol név ez BÖFF neve angolul és Kőfej meg TÖFF nevét mondja angolul!

Hát DreamWorks ajánlom figyelmedbe a saját sorozatod nézését!!!! (ebben a gifben jelenleg Fafej játssza a DreamWorks szerepét! :D )
De hát senki sem lehet tökéletes még a DreamWorks sem.

De nézzétek meg ti is csak itt magyar betűkkel van feliratozva de hallgassátok meg amikor Kőfej és fafej megszólal itt a link: http://www.filmezz.eu/film.php?n=igy-neveld-a-sarkanyodat-2&q=bz1pbWRi elindítani nem valami bonyolult de a megnézésnél alul a VidToMe-re kattintsatok majd a jobb felső sarokban a skip ad-gombra aztán ne nyomjátok meg a play-t hanem a videó alatt lesz egy olyan gomb hogy Proceed to video na arra kattintsatok és azután nyomjátok meg a play-t és már nézhetitek is. :) A nevek nem jó fordítás benne na de ezt még elnézem hiszen feliratos és valaki fordította de akkor is a név cserés részt érdemes meghallgatni.

Na szerintem én egész nap ezt fogom nézni mert nem tudom megunni! :D Na és a képek a végén gyönyörűek mondjuk ebben a nem annyira jó felbontásban nem látszanak annyira na de majd a DVD változat végén is jól megszemlélem őket.

Ja igen és elvileg a kis film aminek a magyar címe valami olyasmi hogy a SÁRKÁNYVERSENYEK HAJNALA! (annyira tetszik ez a cím) Na szóval ez a kis film külföldön a 2. film DVD változatán rajta lesz vagyis a kis film is és a nagy film is egy DVD-n lesz kapható remélem nálunk is le szinkronizálják és egy DVD-n lesz a 2 film!! Alig várom már a novembert ahogy meglesz a DVD egész nap azt fogom nézni! :D A sorozatról meg még nincsen hír de remélem hamarosan lesz. De még valami az ÍGY NEVELD A SÁRKÁNYODAT 2-őt OSCAR DÍJRA JELÖLTÉK!!!!!!

                               ÉLJEN!!! ERRE VÁRTAM!!!!
Mert sajna az 1. rész nem kapott oscart mert egyesek nem tudják értékelni a fantasztikusan tökéletes filmeket de szurkoljunk a 2. résznek hogy megkapja a már nagyon megérdemelt oscar díját!

És most valamit bejelentek! :) Az egyik blogon amit én is nagyon szeretek. Httyd Blogger Awards-ot hírdettek hogy ez mit is jelent azt kérditek?! Hát akkor olvassátok el ti magatok is ezen az oldalon:http://tobbmintbarat.blogspot.hu/2014/09/httyd-blogger-awards.html És hogy ennek mi is a célja hát az hogy különböző blogokat kell nevezni a megfelelő kategóriában és a végén aki megnyeri ezt a rendezvény akkor az az illető fogja megrendezni jövőre is. :) Aki szeretne nézzen be az oldalra és szavazzon az ő kedvenc blogjára vagy esetleg a kedvenc blog íróra is lehet szavazni. Szerintem ez egy jó ötlet. :)

Na de akkor mára búcsúzom is ezzel a rövidre sikerült cikkel mert úgy látom Fogatlan nagyon siet valahova:

6 megjegyzés:

  1. Hát igen a 2. része igazán megérdemli az oscart!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek!!
      Nem is értem, hogy miért a Toy Story 3 vitte el a prímet az első résznél.... :-/

      Törlés
  2. Nem lehet h Kőfej _direkt_ mond Töfföt? Pl. Böff elundulna hha Kőfej menne, de mi van ha Kőfej biztosra akarta tudni h az egész sárkány megy, és ezért szólította meg a másik fejet? Én csak egyszer láttam, és nem emlékszem pontosan a jelenetre, de nekem ez a tippem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre én is gondoltam amikor elsőnek láttam a filmet de nem így van ahogy gondolod sajnos mert amikor már az igazi Böff előrébb van akkor megszólal Fafej és azt mondja a sárkányának: Na suhanjunk el Böff vagy valami ilyesmit mond szóval nem a másik sárkányának szlnak meg a végén is amikor Kőfej öleli az igazi Böfföt akkor angolul azt mondja na gyere ide Töff és az igazi Töfföt meg ellöki azzal a mondattal hogy NEM TE! és akkor arrébb löki a másik fejet szóval összecserélték a kettő nevet sajna.

      Törlés
  3. Mikor jön a 3. Rész????????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2018.06.29. Legalábbis az amerikai bemutatója a Magyar pár nappal később lesz.

      Törlés