2014. szeptember 5., péntek

A 3. filmről! És sárkányok fejlődési szintjei

                                              Sziasztok!
Na akkor ma egy jó hírt is és egy rosszabb hírt is hoztam nektek. És most a rossz hírrel kezdek mert úgy jobb a cikk vége ha a jó hírrel végződik:

Na az a rossz hír hogy a 3. film amerikai bemutatóját ÁTRAKTÁK 2017.06.09-re!!!!!!!!! Ez mennyire nem igazság hiszen így már 3 évet kell várnunk de  legalább nem 4 évet kell megint várakozni. De biztosan  a sorozat miatt van mert ugye a mostani 2 évadot 3 éve adják azt a 40 sorozat részt szóval a 3. sorozat és a 4. sorozat évadot is valószínűleg minimum 2 évig fogják adni hogy mindenki lássa és ezért rakták későbbre a bemutatót hiszen ha valaki nem látja az újabb sorozat részeket akkor nem fogja érteni a történetet de akkor elég is ennyi erről a nem túl jó hírről. Bocsi csak ma tudtam megírni pedig már régebb óta tudtam mert hát múltkor kutakodtam az ilyen oldalakon és akkor láttam meg a változást és még facebook-on is mondták nekem. Ja igen és amikor ezt megtudtam hát rohantam először is a húgomhoz hogy elmondjam neki ezt a hírt de aztán miközben eszeveszetten szaladgáltam fel alá a házban na akkor elcsúsztam mert kiderült vízes volt a konyhakő hát sacper így nézett ki az én esésem:
De aztán meg feltápászkodtam és végre azután megtaláltam a tesómat és elmondtam neki elég könnyedén fogadta viszont amikor elmondtam egy barátomnak ezt a dátum áthelyezősdid hát ő így reagált rá:

És én voltam a szerencsétlen áldozat akit leüvöltött.

Na de akkor folytatom a sárkányok fejlődési szintjeivel:

                               Az 1. szint az a TOJÁS! (milyen meglepő)
A 2. szint a Rövid fog:

                                                    És a 3. szint az Apró szárny:
                           Majd aztán jön a 4. szint a Széles szárny:
                                                  És végül a z 5. szint aTitán szárny:
De ezek a képek szerintem nem jók! Tudom most kb így reagáltok néhányan :

 De elmondom miért nem jók szerintem. Mert hiszen az utolsó képen egy kifejlett gronkelt láthatunk nem pedig egy titán szárnyút és Viharbogár meg Kampó és még sorolhatnám kik azok is NAGY FELNŐTT sárkányok de nem titán szárnyúak! Szóval szerintem ezek a szintek a filmben így zajlódnak:
 
A TOJÁS ez az 1. szint ez eddig stimmel is:
 
És akkor a 2. szint a Rövid fog:
 Utána igen a 3. szint az Apró szárny:
 Na és szerintem itt nem jó mert szerintem ez a Széles szárny:
 

 Mert ugye ebbe volt szerintem Fogatlan is és ebbe a szintbe van még Viharbogár,Kampó,Bütyök is és még a többi ismert sárkány.

Na és akkor jön az 5. szint a titán szárny ami Halvér szerint nagyon ritka és amibe Fogatlan lépett át a 2. filmbe:

Na mára ennyi lett volna a cikk ja és ezzel az ÁTHELYEZÉS dologgal kapcsolatban meg szerintem vagy a sorozat miatt vagy a DreamWorks kért több időt rá hiszen egy FANTASZTIKUS TRILÓGIÁT nem lehet csak úgy megcsinálni ahhoz igenis idő és türelem kell szóval: HAJRÁ DREAMWORKS HAJRÁ!

És most el is táncikálok a gép elől:
                        (de még mindig nem tudok táncolni :D )

8 megjegyzés:

  1. MICSODA?! ÁTRAKTÁK A PREMIERT?! A §'"+!%/ļ@5zwesrdjfdcrz!!!!!!.....na mindegy, csak várni kell.... csak kibírjuk...valahogy....

    VálaszTörlés
  2. nos hogy csak tisztázzuk.... fogatlan nem lett titán! az a kék ragyogás csak az Alfa státuszát jelképezte. meg ha titán volna, akkor kb 16-18 méteresnek kellene lennie (fogatlan a 2. filmben 11.4 méter hosszú).... és még egy érdekes infó, van egy olyan fejlődési szint ami sokszorosan ritkább a titán szárnynál, ez pedig az Óriás szárny :D ha 100 sárkány közül 1 titán, akkor kb 5-700 egyed között van egy óriás szárny....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow én ezt nem hallottam még :oo de egyetértek, az Fogatlan alfa ragyogása. Mostmár van 3. évad (meg annál több) is, és annak a legutolsó részében van egy titán szárnyú szöryennagy rémség... csak annyi elváltozást láttam, hogy talán egy nagyon picit nagyobb... Na mind1 fura XD

      Törlés
  3. Most már ezt is tudom köszi hogy felhívtad rá a figyelmemet! :D

    VálaszTörlés
  4. Mindenki tanul, ez is egy érdekes cikk. És én még mindig nem vagyok képes elfogadni h egy évet csúszik...! Meg fogok addig halni.

    VálaszTörlés
  5. Mostmár 2018-ra rakták át c,: c,:
    De egyébként most a 3. évad utolsó részében is van egy "Titán szárnyú" szörnyennagy rémség. Szerintem a titán szárnyú nem azt jelenti hogy Alfa sárkány lesz, hanem valami mást :/ nemtudom, mert a 3. évad végén ugye az a sárkány nem olyan speciálisan átváltozott testű mint pl. a SOD-ban egy titán szörnyennagy rémség... Nem azt jelenti inkább hogy... domináns... nem alfa csak dominál vagy falkavezér vagy ilyesmi XD Vagy különösen erős, esetleg az alomja legerősebbje... Ilyesmi szerintem <.<

    VálaszTörlés
  6. Tök jó cikk.De van egy kérdésem ha Fogatlan a második film végén Fogatlan Titán szárnyu lett akkor nem abban a pózicióban marad(mármint úgy fel ragyogva)vagy még alakúlt át teljesen Titán szárnyuvá(de ez csak az én elképzelésem).Szerinted?

    VálaszTörlés