2014. szeptember 14., vasárnap

Ez nem lehet igaz!

De jó újra a kis szeretett gépem előtt és persze de jó újra veletek!
 

Igen tudom egy hosszabb ideig nem volt új cikk erre kettő okom volt.
  1. Mert akárhogyan kutakodtam nem találtam új információkat csak új gifeket de azt is majd megmutatom idővel.
  2. Sajnos megbetegedtem és arra sem volt erőm hogy a gép elé üljek szóval csak most tudtam kitápászkodni az ágyamból ráadásul egész nap tüsszögtem hát valahogy így:

Na de most itt vagyok és ez a lényeg fel mentem a hivatalos oldalra megnézni kirakták-e már az új sárkányokat azt a bizonyos 2 fajt hát így néztem a képernyőt kutatás közben:
 
                      Légyszi légyszi legyenek kint a sárkányok!!!!!!
De hiába is reménykedtem ez a kép fogadott engem:

Na erre is volt egy reakcióm kb pont ez: EZ NEM LEHET IGAZ!!!!

 És akkor (amikor Fogatlan felpillant) megláttam valamit hát ezt:


 Jó jó igen Drago és Valka na de miért van ott középen lakat?! Ki lehet az a viking akit még nem elemeztek ki? Ki lehet az kérdem én KI AZ?! (oké a betegségtől kezdek megkattanni) Na ennek a képnek a láttán már így néztem ki:

 Igen lenyugodtam és el kezdtem gondolkodni talán az egyik emberét akarják Eretnek bemutatni vagy mégis kit akarnak elemezni mert ezt én nem igazán értem hiszen láttuk a 2. filmet és valakit ki akarnak még elemezni na kíváncsi leszek rá ki lesz az! :D

Na de akkor most kicsit beszéljünk a......
                                          Hát igen a gif mindent elmond!

Szóval mint tudjátok vannak még olyan sárkányok akik szerepeltek a 2. filmben de nincsenek kielemezve na és olyanok is vannak akik szerepelnek egy DreamWorks készítette játékban az úgy nevezett Rise of Berk-ben biztosan ismeritek és abban a játékban vannak ismeretlen fajok amiket a film nem mutat vagy mi nem látjuk nos azt szeretném kérdezni hogy ezeket a sárkányokat elhozzam nektek? Vagyis kielemezzem és megmutassam mert szívesen megmutatom őket csak nem tudom hogy ide valóak lennének-e hiszen még a magyar nevüket se lehet tudni sajnos de ha szeretnétek vagy ha esetleg nem szeretnétek akkor légyszi írjátok meg megjegyzésben várni fogom válaszaitokat. Apropó megjegyzések tudjátok volt az az órarend rendelős cikk és aki rendelt azokéból már pár kész van és ott is vannak alul de akik rendeltek és még nem kapták meg azoktól elnézést kérek mert az övéké is készülődőben van csak hát lassan halad az órarend készítő mert hát azért már suli van de amint kész lesz kirakom őket abba a régi cikk megjegyzéseibe nagyon köszönöm a türelmeteket vagyis köszönjük nektek tényleg csodálatos olvasók vagytok nálatok jobbat nem is kívánnék még keresve se találnék! Ja igen és bocsi ha a cikkben túl sok lett a gif na de én egyszerűen imádom a gifeket mert minden érzelmemet ki tudom velük fejezni. :) Na de mennem kell sziasztok!
 

8 megjegyzés:

  1. Sztem jöhetnek azok a sárkányok is! :-D

    VálaszTörlés
  2. hát igen a rise of berken az újak közül a Tide glider a kedvencem :D neked?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén én még csak nem régen kezdtem a játékot. :) Nekem nincs igazán személyes kedvencem az újak közül de talán a Sand Wraith-et azt szeretem. :D

      Törlés
    2. De a tide glider-t is szeretem mert nagyon szép a külseje és hát furcsa egy kicsit ezért is kedvelem. :D

      Törlés
  3. Azon én is játszóm, légyszi, elemezd ki azokat is. Köszi...! :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! A Gift of the night fury-t hol lehet megnézni feliratosan?

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy középen Hanga van, nem?

    VálaszTörlés
  6. Jöhetnek a sárkányok!

    VálaszTörlés