2014. november 6., csütörtök

Egy kis ünnepszerűség a blog számára!

                                             Sziasztok Sárkánylovas barátaim!

                  (most egy kicsit vicces gifel köszöntelek titeket)
Hogy manapság mit ki nem találnak egy mopsz Fogatlan és egy mopsz Hablaty de amúgy szerintem elég vicces. :D

De ez a nap kicsit más mint a többi nap legalábbis a blog számára na ki tudja miért? :D Hát pont ma lett FÉL ÉVES ez a kis sárkánybarát  blogocska!!!!!!!



Ennél azért nagyobb öröm lesz ha 1 évesek leszünk! :D De ez a fél év is elképesztő öröm számomra remélem számotokra is el se tudom hinni hogy már fél éve volt az 1. bejegyzés apropó bejegyzés még egy öröm hogy már elhaladtuk a 80 CIKKET!!!!!!!  :D

Na akkor ha már cikkekről van szó elértünk az utolsó Rise of berk sárkányhoz ha jól számoltam de az a sárkány csak a kövi cikkben lesz ha nem kapunk híreket a 3. filmről vagy a sorozatról ja igen és már csak 945 nap van hátra a 3. filmig!!!!!!

Na akkor egy kis infó a blogról:

Mikor elkezdtem nem hittem hogy ennyien fogják olvasni azt hittem totál feleslegesen írom a cikkeket mert első héten összesen 34 olvasó volt de én akkor még ennek a számnak is örültem hát írtam tovább eltelt 1 hónap és az olvasók száma 80-ra ugrott! Azt hittem leesem a székről így írtam tovább aztán elkeztetek megjegyzéseket írni hát ennek feletébb örültem mert megtudhattam hogy hogyan tetszett a cikk vagy hogy milyen új infót tudtatok meg. :) Ma már ott tartunk hogy 250 és 500 között vannak az olvasók vagyis ti egy nap! :D És az oldal megjelenítés vagyis hogy eddig összesen hányszor néztek be a blogba fél év alatt az 27874-en!!!!! Hát ez számomra óriási szám és rettenetesen örülök neki ki se tudom fejezni mennyire!

Nagyon örülök hogy ennyien vagytok és szeretitek a blogot vagyis remélem hogy szeretitek. Mert én imádlak titeket! Nagy ölelés mindenkinek sziasztok!

10 megjegyzés:

  1. Woow! Gratulálok! :)
    Remélem sokáig velünk marad még a blogod, mert én nagyon imádom! <33

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó cikkek vannak a blogodon így tovább :) Jövőre lehet hogy kétszer annyi olvasó és kommentelő lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Olvastam régebbi cikkeket és rájöttem ,hogy mi jelenthet a Viszlát pajti találkozunk a Valhallában "cimü mondat :) Ugye ha fogatlan tényleg találkozik egy éjfúriával akkor lehet hogy elmegy vele. (azért tudna elmenni Hablaty nélkül mert Hablaty tud olyan pót farkat készíteni amivel fogatlan tud irányítani ) De nyilván visszajön csak szerintem csak Hablaty hidte úgy hogy nem jön vissza :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez is lehetséges ez eszembe sem jutott remélem így lesz és majd Fogatlan visszatér Hablatyhoz. :)

      Törlés
  4. Boldog fél-szülibapoooot!!! :D P3ter, lehet benne valami.

    VálaszTörlés
  5. Holnap legyen egy cikk a DVD megjelenéséről :)

    VálaszTörlés