2014. július 17., csütörtök

Tudjátok mit...

                                                                      Sziasztok:
 

                                                                 De édesek!

Na akkor tudjátok mit én nem fogom az egész filmet leírni mi volt benne hiszen mindenki látta csak az észrevételeimet. De most ezt a megoldást is szüneteltetem MERT ugye az észrevételeimhez többször kéne látnom a filmet mint 2-szer azért hogy észre vehessem az apró jeleket de mivel még angolul sincsen fent a film sehol így nem tudom megnézni és sajnos oroszul meg németül nem tudok.De félre a búval most leírom azokat a kicsi észrevételeket amiket észre vettem na akkor kezdem is:

Először is Pléhpofa:       
                                                   Régen:
                                                                         Most:


Jó jó igen nem fogom felsorolni a különbséget de mi az első amit észre vesztek rajta? Mi változott rajta? Hát a legszembetűnőbb az a szakálla! Az első részben vad torzonborz és sötétvörös volt, ami azt a főnökies vad látványt jelentette azt, hogy ő bizony nem enged senkinek és azt teszi amit ő lát jónak. Viszont a sorozatban már nem olyan vörös és nem is olyan bozontos a szakálla mert ott már azért engedékenyebb megteszi azt amit a fia tanácsol és segít a sárkány iskolának amiben tud sőt mi több még felül Fogatlanra is csak a fia kedvéért hogy lássák ő is meg tud lenni a sárkányokkal igen ám de amint felült rá nem lehetett leszedni róla így Hablatynak meg kell kérnie apját hogy szálljon le végre Fogatlanról az apja meg úgy dönt szeretne egy saját sárkányt és így lett a sárkánya Tornádó. De a második filmben már inkább világos vörös színű a szakálla pár ősz szállal de amilyen ápolt itt az az érdekes össze van fogva és már egyáltalán nem kócos vagy bozontos ez igazából szerintem azt jelenti, hogy idősebb lett előre látóbb és mindenképpen féltőbb, óvatosabb de amit egyszer a fejébe vesz azt még mindig végre is hajtja már nem olyan kiabálós nem olyan vad mint az első részben és ezt Valka is észre veszi hiszen arra számított hogy Pléhpofa dühöngeni fog és kiabálni de ehelyett mást tett szóval a változás igen észrevehető Pléhpofánál.

                                                  Valkáról:
 
A filmben még azt is felfedeztem,hogy nem igen lett megmagyarázva miért is nem ment vissza a családjához Valka. Na meg azt is,hogy Valka annyi időt töltött a sárkányok között,hogy kicsit görbén jár nem egyenesen. Majd figyeljétek meg. És el is gondolkodtam mi a fenét evett 20 év alatt nyers halat vagy mit? Vagy megkérte Felhőugrót,hogy pirítsa meg neki az egyik halat vagy csak lazán megette a nyers halakat, mert ezt nem igen értem.De ugorjunk is:

                                      Hablatyról és Asztridról:


Észre vettétek a filmben a végén hogy ugye Hablaty a főnöki emelvényen áll igen ez azt jelenti ő a főnök de azt is megfigyeltétek, hogy Asztrid is OTT áll az emelvényen közvetlenül Hablaty jobb oldalán!! És kicsit utána néztem a dolognak és azt szűrtem le hogy a 3. filmben Hablaty és Asztrid ÖSSZEHÁZASODNAK!!! Ami nagyon jó hír és Asztrid azért áll a jobb oldalon ráadásul kicsit Hablaty mögött mert általában a férfi bal oldalán van a kardja és a nő áll neki a jobb oldalon mert a jobb keze ugye erősebb meg ügyesebb meg minden de azért áll ott, hogy a férfi meg tudja védeni a nőt és ez a szokás  kötelező ha egy pár már házas értitek már?!Remélem minden részletre jól emlékesztem a filmből bár sajnos nem igen volt alkalmam sokszor megnézni megaztán nem igen láttam a könnyeimtől....Bár azon el gondolkodtam hogy a 3. filmben lesz az esküvő vagy addigra már házasok? Azért én megnéznék egy viking esküvőt bár erősen kétlem,hogy Asztridot a hajánál fogva rángatják az oltárhoz mint az Aszterix-ba.

                                                    Mert:
  1. Szegény csúnya kopaszfoltokkal és sebekkel küszködne másnap.
  2. Ő hozzá szeretne menni Hablatyhoz mert szereti és nem kényszerítik rá.
  3. Hablaty nem örülne neki ha Asztrid csúnya piszkosan és félig kopaszon álljon az oltárban.
  4. A gyerekek (már mint a kisebb gyerekek) nem értenék az egészet.
                                               És a végéről:

Észre vettétek,hogy az utolsó néhány másodpercben Hablaty és Fogatlan együtt repülnek a tágas ég felé EGYEDÜL ,KETTESBEN!! Nincsen ott senki  még Asztrid és Viharbogár sem csak ők ketten na ez a jelenet az arcodba vágja azt, hogy lesz folytatás legalábbis szerintem mert az első filmben mindenki együtt repül boldogan és vidáman ez a fajta vég azt közli,hogy boldogan éltek míg meg nem haltak és senki nem számít a folytatásra. De a második film vége szó szerint a képedbe nyomja,hogy a kalandoknak még nincsen vége és én nekem ez nagyon tetszik!

És a régi emlékek miatt azért, hogy azokat az időket se felejtsük el:
Ajj ez olyan megható apa és fia együtt. És Pléhpofa milyen büszke! Azt hiszem megint kezdek könnyezni Pléhpofa láttán.....

                                 Akkor mára ennyi sziasztok!
 
                                             Imádom ezt a gifet!

8 megjegyzés:

  1. Ezeket a dolgokat honnan találod??
    Te jössz rá,vagy más blogokból? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és egyébként amit mutattál vagy írtál facebook-on az a HTTYD kicsit másként az nekem nagyon tetszett. :D

      Törlés
    2. Köszönöm,de végül bezártam a blogot

      Törlés
    3. Miért nekem tetszett de a másik nagyon jó amit elkezdtél bár azt nem értem hogy mit tettek Hablattyal a sárkányok. :( És a gép nem jelzi hogy írtál új cikket pedig a face.en azt írtad hogy kint van én ezt nem értem.

      U.i. Adrienn Simon vagyok csak a húgom fiókját adja ki.

      Törlés
  2. Általában én a filmből amit megfigyelek azt leírom hogy más is tudjon róla de van olyan is amikor a hivatalos oldalról fordítok és aztán magyarul leírom pl: karakterek súlya magassága a sárkányokat is és a karakterek kinézetét is hogy milyen színű a szeme stb.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Én ezt a Hablatyos giffet nem értem... Mit csinál???

    VálaszTörlés
  5. éppen Fogatlan nyálát pöcköli le magáról :D

    VálaszTörlés